After beach

Vi hade varit o badat hela dagen med ungarna ute vid stranden, en helt underbar dag med strålande sol och 23 grader i vattnet. Ungarna trivdes verkligen med vistelsen på stranden och den goda lunch och fika vi hade med oss. Vi var lika mycket i vattnet som på land. Framåt 19 tiden på kvällen hade vi packat ihop och åkt hem. Väl hemma plockade vi fram lite marinerad kycklingfile, vi gjorde lite potatissallad med färskpotatis och våra egna örter. Blandade lite goda såser och drack lite kallt vitt vin. En perfekt dag höll på att ta slut. Vi grillade köttet o åt på uteplatsen, allt för att njuta av den sköna kvällssolen! Till efterrätt åt vi en underbar blåbärspaj med vaniljsås, till det en likör för dig och en liten whisky till mig. Ungarna slocknade strax efter maten i soffan ute, dom hade varit igång hela dagen och klockan hade ju blivit strax efter 21. Vi bar in dom i sina sängar, tandborstning var inte att tänka på och bada av sig saltvattnet får dom göra i morgon. Vi återvände ut på uteplatsen, du kröp upp i soffan medan jag ordnade en liten drink. Det blev en med currant,fruktsoda,hallon och krossad is. Gott blev ju din kommentar som vanligt där du satt uppkrupen i soffan, så vacker du var! håret uppsatt i tofs, solbränd och iklädd en sommarklänning, under den hade du fortfarande bikinin.
Vi gick in när vi hade avlsutat drinken, du gick för att ta en dusch medan jag blandade var sin ny drink, jag hörde hur duschvattnet spolade på toaletten, såg för mig själv hur du står i duschen och spolar balsamen ur håret, sådär som du alltid gör med håret slickat bakåt. solbrun och vacker med vita bröst och vit triangel framtill och en underbar men vit stjärt. Jag hör hur du sprutar lite raklödder och ser framför mig hur du smeker ut löddret under armarna på dina ben och hur du masserar in det i ditt könshår. Du börjar med att raka dig under armarna, benen och sist mellan benen. Du har bara en liten tofs mellan benen (den har jag tittat på hela dagen på stranden, hur dina blygdläpparavtecknat sig genom tyget) men du rakar dig väldigt noga från ditt venusberg ned runt ditt fitthål. Du rakar i långa drag med ena benet uppställt på toaletten och nöjer dig inte förrän det är helt slätt. Du masserar lätt över din känsliga klitoris och låter fingret glida ned lite mellan dina blygdläppar,som svullnat lite av den känsliga behandlingen ,prövande kör du in ett finger i fithålet som är såphalt av dina safter. Du verkar inte riktigt nöjd med rakningen eftersom du tar en ny klick raklödder och masserar in runt fitthålet, du böjer dig framåt o blottar ditt stjärthål, med högerhanden masserar du in löddret runt ditt trånga hål. Du lägger en spegel på golvet och sätter dig med breda ben över den på huk! i spegelbilden har du ett stjärthål som är fullt av raklödder, med stor koncentration börjar du sakta raka bort det lilla hår du har runt anus. När du är klar lyser ditt renrakade rövhål i spegeln, du masserar lätt med ditt långfinger runt rosetten innan du prövande låter det glida in en bit, du stönar lite samtidigt som du nyper lite lätt i bröstvårtan. Hastigt reser du dig upp och duschar av dig. Tar en handduk och går ut till mig.
När du gick in i duschen började jag förbereda min överraskning för dig! Jag sprang upp till badrummet och duschade av mig, rakade av mitt könshår, det var skönt att tvåla in snoppen o slätraka den! tvättade noga av ollonet, runkade lite lätt på min fullt erigerade kuk,ollonet glänsde av tvål o försats, samtidigt som jag såg min underbara fru framför mig. Fick hejda mig så jag inte sprutade hela badkaret fullt! Svepte handduken kring min midja och smög ned för trappen. Gick efter påsen med nyinköpta leksaker som legat gömd under trappen! Du hade gjort mig så kåt den kvällen när vi smsade varandra till orgasm! Dessutom hade du nämnt lite vad som gjort dig kåt! Lade ett nytt lakan på sängen,fällde persiennerna, tog fram alla ljusstakar. Tände ljusen och laddade en film i videon. Leksakerna gömde jag bakom gardinen! Tänk om du inte alls gillar det här tänkte jag! Men när man är kåt brukar man tala sanning!!
Du kommer ut ur duschen, håret är slätkammat bakåt och du har en handduk om midjan, brösten visar du stolt upp! du verkar frysa lite eftersom vårtorna är styva! eller har du gjort nåt annat i duschen?? Du får din drink i handen och sätter dig i sängen med ryggen mot ett par kuddar. Hela rummet är upplyst av tända ljus och det doftar rent och gott om oss. Du lägger dig på mage så jag kan smörja in din rygg efter dagen solande, samtidigt som jag sätter på filmen. Sakta masserar jag din nacke och rygg, med en väldoftande massageolja jag köpt, du tittar intresserat på filmen. Där en kvinna får en ordentlig omgång av ett par killar som knullar henne ordentligt i alla hennes vidöppna hål!! jag har börjat massera dina underbart vackra ben, från vaderna och uppåt. Lite oroligt börjar du vicka lite på ändan, som du alltid gör när du börjar bli uppetsad. På filmen har en kvinna fått händerna låsta på ryggen samtidigt som hon ligger på mage med ändan i vädret!Hon blir slickad i stjärten, killen låter tungan gå ut o in i hennes stjärthål. Eftersom jag valt filmen med omsorg har jag tittat igenom den för att kunna följa handlingen i filmen och göra samma sak med dig! Så jag plockar fram handklovarna och låser fast dina armar på ryggen!! Du protesterar inte så mycket, du hjälper till om till med att skjuta upp din ända i vädret! Jag ställer mig på knä vid sidan av ditt huvud. Du slickar lite lätt på mitt svullna ollon, gapar stort så jag kan köra in kuken i munnen på dig och njuta av din sköna konst!! hela tiden har du blicken på rutan, där får hon får lite smisk på sin stjärt! vilket jag oxå ger dig, först lite lätt, men allt eftersom du gnyr om mer så ökar jag hårdheten i slagen. Är tvungen att dra mig ur din mun annars hade du fått hela full med sperma! sätter mig bakom din upphöjda stjärt, den är lite röd....din fitta är vidöppen och blygdläpparna är svullna och det droppar faktiskt lite underbar slidsekret vilken jag fångar upp med min tunga! underbart!! slickar lite runt din rosett, du ber om mer, vilket du oxå ska få, men inte än! på filmen masseras stjärten på en kvinna, du får samma behandling, dags för nästa leksak ! koncentrerar mig nu på att massera stjärthålet mjukt, känner när du är beredd , då trycker jag långsamt in ett finger i stjärten på dig, låter det glid sakta in o ut. Tar den nyinköpta buttpluggen, sticker in den i din sjöblöta fitta för att få den väl insmord.Flyttar upp den till stjärten och håller den emot din rosett, du trycker dig emot och den glider in till botten.Låter den sitta kvar i din stjärt. Låser upp dina handklovar, genast låter du en hand smeka din fitta, du låter två fingrar glida in i hålet du stönar högt! Ge mig din stora kuk! gnider kuken lite fram och tillbaka över din fitta innan jag låter den glida in i fittan på dig! det är trångt och skönt eftersom det sitter en plugg i röven på dig! du börjar motjucka kraftigt, med höger hand kör du pluggen in o ut i ett rasande tempo.Jag drar mig ur för att bevittna skådespelet!! Det märker du förstås och klagar högljutt! sakta låter du pluggen glida ur hålet. Ditt vidöppna rövhål glänser av dina safter! Knulla mitt kåta rövhål!! skriker du nästan, samtidigt som du särar din skinkor, hela rövhålet är vidöppet, kör in min kuk i fittan för att ta del av dina safter, kör sedan in kuken i stjärten på dig, den glider in i botten på ditt sköna knullhål!!! du masserar frenetiskt din fitta. Jag kommer! jag kommer! skriker du, spruta min stjärt full!! hårt knulla mitt rövhål hårt!!! Jag knullar dig i ett rasande tempo, när jag låter handen daska din skinka skriker du ut din orgasm, samtidigt som jag låter kuken spruta ditt rövhål fullt! Du stönar o skriker om vartannat när min kuk pumpar ut sperman i ditt stjärthål! sakta låter jag den slaknande kuken glida ur och jag tittar på ditt rövhål som är öppet och sperman sipprar ut ur dig......Tack min älskling! vi lägger oss och kysser o kramar varandra en lång stund, sperman rinner ur dig och ned på lakanet, vi ligger tätt omslingrade i sängen en lång stund innan vi går till duschen, vi tvättar av oss. Du tvålar in hela mig och jag tvålar in hela dig, så skönt att stå inne i värmen, nakna och alldeles hala, du står med ryggen mot mig så jag kan hålla om dina bröst, snoppen ligger mellan dina såphala skinkor, vilka du klämmer åt min snopp med.....skönt!
Sakta går våra kramar över till smek och min kuk får nytt liv mellan dina skinkor, du vänder dig om, coh vi kysser varandra under duschens strålar. Du låter din hand tvåla in min kuk, runkar den lite lätt, doh den är faktiskt lika hård som innan! vill du igen frågar jag? mmm svarar du, du sätter dig ned och suger in den mellan dina läppar, så skönt du gör det för mig! Tvingar dig sluta och vänder dig om, tar dig bakifrån, låter kuken glida in i din våta fitta! Knullar dig hårt, du kommer förvånansvärt fort! vilket gör att jag inte riktigt hinner med, men du vänder dig snabbt om och börjar suga igen, det dröjer inte länge förrän du runkar av min kuk så jag sprutar över dina bröst!

Inga kommentarer: