Amanda

Amandas Härliga Röv Och Fitta
För ett tag sedan så var jag tvungen att sitta kvar i dator salen föra att göra klart ett arbete.
Bäst som jag satt och arbetade kom en lärare och släppte in Amanda i salen.
Nästa alla killar i skolan visste vem hon var för hon var fanimej den mest välskapta tjejen på länge.
Hon satt på andra sidan och jag kunde inte låta bli att vända mig om då och så för att se på henne.
Hon hade ett vitt linne, svarta högklackade stövlar och ett par tighta jeans på sig som satt som klistrade mot hennes perfekta röv. Efter att jag tittat ett par gånger så såg jag att hennes stringtrosor hade glidit upp en bra bit och jag började bli lite småkåt.
Jag vände mig tillbaka och fortsatte arbeta.
Efter drygt en kvart så hörde jag stönande, jag vände mig om och såg att hon hade knäppt upp sina byxor och satt och onanerade, jag reste mig och gick bort till henne
Skönt? frågade jag.. hon tog ut sin hand ur byxorna och ersatte den med min.
Hjälp mig sa hon. Jag började pulla henne samtidigt som jag smekte hennes stora välformade bröst utanpå linnet. Hon kved och jag slutade pulla henne.
Hon ställde sig upp och tog av sig byxorna och sitt linne. Hennes lår och rumpa var en dröm. Nu stod hon i trosor och bh och kysste mig och smekte min kuk i byxorna. Hon hade på sig ett par röda genomskinliga stringtrosor och en röd push-up bh i silke.
Jag tog av mig byxorna och hon tog min kuk i handen och runkade och sög av mig. Efter en stund så la jag henne på ett bord. Hon drog av sig bh: n och jag såg dom, dom mest välformade brösten på en tonårstjej du kan tänka dig. Hon smekte dom och pillade på sin fitta innanför trosorna.
Jag drog av henne trosorna och hennes fitta blottades. Den var våt och välrakad. Man kunde tydligt se på hennes solbränna att hon solat med string på sig.
Jag smekte hennes innerlår och hon pullade sin fitta. Efter en liten stund så slickade jag henne tills hon kom. Hon stönade och kved samtidigt som fittsafterna rann ur henne. Hon slickade sina bröstvårtor tills dom blev stenhårda. Hennes bruna hår var utsläppt och hon var mycket vacker där hon låg. Jag gick upp på bordet och la mig i missionären mellan hennes ben. Och sedan trängde jag in hon var mycket tight och jag knullade henne långsamt. Efter en stund gick jag ur henne och hon tog av sig sin bh helt och sa att jag skulle sätta mig på en stol och titta på.
Hon ställde sig upp, smekte sig över brösten och ner mot sitt skev. Jag runkade min kuk samtidigt som hon ställde sig med rumpan mot mig och lutade dig mot bordet. Hon förde återigen sin hand till fittan och pullade. Jag reste mig och särade lite på hennes ben. Lahti spände röven och så gled jag in i henne. Hon stönade högt och började jucka bakåt mot mig så att kuken gled längre in i henne.
Jag lutade mig lite över henne och smekte hennes bröst och kysste henne i nacken. Hon förde ner handen till skrevet igen och smekte klitoris medan jag knullade henne allt fortare tills hon kom för tredje gången. Hon satte sig upp, fortfarande med kuken i sig och så vände vi håll så att jag satt på bordet och hon red mig. Hennes bröst gjorde mig ännu kåtare när hon smekte dom i takt med att jag knullade henne. Efter en stund bytt vi ställning igen så att jag fick känna henne bakifrån.
Nu gick allt mycket fort. Jag grep henne om höfterna, körde in kuken i hennes fitta och pumpade. Amanda kved och stönade samtidigt som hon smekte klitoris. Tillslut kunde jag inte hålla mig längre utan tog ut kuken och la först en sats mellan skinkorna och sedan ytterligare en i munnen på henne. Hon gapade stort och svalde allt. Sedan sög hon mig så att jag kunde andas ut. Vi satt och smekte varandra en liten stund innan vi klädde på oss.
Precis när vi klätt på oss och hånglat klart så kom en lärare och sa att vi måste gå nu.
Ok sa vi, sparade det lilla vi hunnit göra på datorn och gick?

Inga kommentarer: