Analsex för första gången

* När jag förlorade oskulden till min första riktiga pojkvän efter mellanstadiet var jag inte särskilt oskuldsfull och hade redan haft lesbisk sex i ett halvår. Mitt första samlag var rätt tråkigt och alldeles för händelselöst för att skriva om i en sexnovell, så istället vill jag berätta om kvällen då jag hade analsex för första gången i mitt liv. *
Lågorna dansade på stearinljusen i fönstret, mot vilket regnet smattrade som om det ville slå glaset i spillror. Utan en tråd på kroppen låg jag på sängen i mitt sovrum, spänd av förväntan. Bredvid mig på täcket låg två dildos; en liten röd plastkuk, och en lite större svart kuk i gummi. Framför mig på sängen stod min pojkvän på knä, med kuken pekande rakt ut som en kanon, redo att avfyras. Stereon stod på "repeat" och spelade Stairway To Heaven, enligt mig århundradets bästa låt, om och om igen. Med den vackra balladen i bakgrunden och stearinljusen i fönstret kunde det ha varit riktigt romantiskt, men om sanningen skall fram var jag rädd som en hare.
Micke, min pojkvän, som var riktigt snygg, med kortklippt mörkbrunt hår och ögon lika blå som adligt blod, hade länge tjatat på mig om att vi skulle ha analsex, eftersom en av hans bästa polare brukade skryta om hur han fick sätta på sin flickvän bakifrån varje gång de hade sex. Och för en vecka sedan, efter mycket övertalande, hade jag gått med på att att prova det med Micke. Han hade strålat som en sol och genast gått ut på internet för att beställa glidmedel och ett par löskukar som han skulle "mjuka upp mig med". Jag var långt ifrån lika entusiastisk som honom och väldigt motvillig till en början.
"Ett liten klick" sa Micke och tryckte ut lite glidmedel på handen, med vilken han spred ut det över min analöppning.
Jag låg på rygg med benen uppvikta mot mina välformade bröst och händerna runt låren i ett fast grepp.
"Slappna av nu" sa han och masserade analöppningen med ett finger innan han försiktigt tryckte in det i hålet. Det gled långsamt upp i min rumpa, och även om det varken gjorde ont eller var skönt så kändes det väldigt onaturligt. Micke var ett år äldre än mig, som var 16 år gammal. Vi hade varit tillsammans i tre månader, vilket var mitt dittils längsta förhållande. Fingret kom in halvägs i rumpan innan det tog stopp, och Micke var tvungen att vicka och pressa på hårt för att det skulle åka in hela vägen. Efter en stund kunde han långsamt börja föra fingret ut och in, och jag andades tungt medan jag såg det försvinna in i min rumpa för att sedan komma ut igen.
"Inte så fort" klagade jag.
Det sved lite när han ökade takten, men han lyssnade på mig och drog ut fingret för att smörja in det med lite mer glidmedel innan han tryckte in det igen. När fingret hade öppnat mitt trånga hål, försökte Micke med två fingrar. Han pressade ihop dem och tryckte på mot analöppningen, och jag bet mig hårt i underläppen medan fingrarna gled upp i min rumpa.
"Gör det ont?" frågade han.
"Mmmm" gnydde jag.
"Slappna av bara" sa han och smekte mitt underliv med vänsterhanden medan han pressade in högerhandens fingrar i mig.
Jag försökte koppla bort tankarna från smärtan och nynnade till Stairway To Heaven; "Dear lady, can you hear the wind blow and did you know, your stairway lies on the whispering wind". Mitt trånga hål öppnade sig långsamt för fingrarna, som millimeter efter millimeter pressades in i min kropp. När de efter vad som kändes som en evighet nådde botten, vickade Micke på dem en stund för att göra mitt hål större. Sedan drog han ut dem och körde långsamt in dem hela vägen igen. Efter ungefär fem minuter kunde Micke börja föra fingrarna ut och in i skaplig takt. Det kändes obehagligt att få någonting inkört i analen, men det gick rätt bra ändå.
"Tror du att du kan ta dildon nu?" frågade Micke efter en stund.
"Mmmm" sa jag. "Den röda kanske."
Han drog försiktigt ut fingrarna ur min rumpa, och jag suckade av lättnad. Men det dröjde inte länge innan jag kände hur den röda dildon tryckte mot min analöppning och lånsamt gled in i mitt trånga hål.
"Slappna av" sa Micke medan han försiktigt förde in den röda plastkuken, som var mindre än en normalstor kuk, men större än två fingrar. Han tryckte in den hela vägen i min rumpa och började långsamt föra den ut och in, lite mer oförsiktigt än tidigare. "Mmmm. . .to be a. . .nhhhh . .rock. . .and. . .mmmm. . .not to roll. . ." nynnade jag mellan flämtningarna medan Robert Plant, Led Zeppelins sångare, skrek ut de kraftfulla raderna i slutet av Stairway To Heaven. Micke hade maxstånd och jag såg att han verkligen njöt av att få knulla mig med den röda plastkuken. Jag njöt inte lika mycket men ville tillfredställa honom och stönade högt som om det vore skönt.
Efter en lång stund drog Micke äntligen ut dildon ur min rumpa och lade den bredvid den stora, svarta gummikuken. Jag svalde hårt vid dess åsyn.
"Vill du testa med den här nu?" frågade Micke och höll upp den svarta dildon.
"Mmmm" sa jag tveksamt.
Han förde den svarta gummikuken till min analöppning och pressade på med det stora ollonet, som långsamt gled in i min stjärt. Jag gnydde av smärta medan dildon trycktes upp i mig, och Micke vickade och juckade för att få in den hela vägen. Snart började han knulla mitt uttänjda hål med långa, bestämda drag, och jag stönade högt för att behaga honom samtidigt som jag med jämna mellanrum gnydde till av smärta. Jag hade aldrig trott att jag skulle klara av att ta den stora dildon i rumpan, men det gick riktigt bra efter att ha blivit uttänjd av Mickes fingrar och den röda plastkuken. Mitt stönande började långsamt övergå från spelad njutning till äkta njutning, även om smärtan inte försvann.
"Jag vill ha din nu" stönade jag medan Micke knullade mig med den stora, svarta gummikuken.
Han log och drog ut dildon ur min fitta, lade den på sängen bredvid den röda plastkuken och ställde sig tillrätta mellan mina ben. Därefter drog han mig till sig och tvekade inte en sekund på att köra in kuken i mitt gapande analhål. Den gled in ända till botten och han började långsamt knulla mig med långa drag.
"Mmmm, skönt" stönade jag.
Efter en stund började han stöta in kuken hårdare i mig och flämtade av vällust. Jag blev kåt av att se honom njuta så mycket av min rumpa och stönade högt medan jag gungade fram och tillbaka över sängen av hans hårda stötar. Det kändes mycket bättre med en riktig kuk i analen, och jag började snart njuta lika mycket som min pojkvän.
"Du e så skön" flämtade Micke medan han knullade mig i rumpan.
"Mmmm" stönade jag och kramade mina stora, mjuka bröst. "Du är. . .mmmm . .också skön."
Stora svettpärlor rann nedför Mickes bröst och droppade över min mage. Jag kunde höra på hanns korta andetag att han var på väg att få utlösning, och jag stönade högre för att behaga honom.
"Åhhhh, måste spruta" flämtade han och stötte in kuken hårt i min uttänjda rumpa. "Får jag spruta i dig?"
"Mmmm" stönade jag. "Om du vill."
Sekunderna senare grimaserade han och flämtade högt av njutning medan han tömde sin säd i min rumpa. Jag gnydde av vällust då den varma sperman sprutade upp i min kropp.
"Ahhh, vad skönt" stönade Micke.
Han fortsatte att knulla mig långsamt en stund innan han motvilligt drog ut kuken ur min spermafyllda rumpa. Analhålet gapade stort och slöt sig långsamt. Lite sperma rann ut i en tunn rännil längs springan mellan mina skinkor. Micke var tillfredställd.
Även om det hade gjort ont, åtminstone i början, ville jag mer än gärna ha analsex igen. Det var mycket roligare än att ha vanlig sex, och jag längtade redan efter nästa tillfälle då jag skulle få uppleva det igen. Mitt trånga analhål hade blivit knullat i nästan en halvtimme, först av två låtsaskukar, och sedan av min pojkväns härliga kuk.
Dagen efter värkte det lite i rumpan, trots att vi använt glidmedel och varit så försiktiga, även om Micke hade knullat på ganska hårt i slutet. Men nästa gång vi hade analsex kändes det mycket lättare, och det blev bättre och skönare för varje gång vi hade det tillsammans. Nu tycker jag inte att något samlag är fulländat utan analsex. Jag bokstavligt talat älskar det!

Inga kommentarer: