Analsex med min flickvän, Emelie

Emelie stod framför spegeln iklädd jeans och strumpor, sin röda top hade hon just slängt ifrån sig på golvet och studerade nu noggrant sina bröst. "Ärligt talat", sa hon och vände sig om mot mig där jag låg på hennes säng, "är dom inte lite väl små?"
"Jag gillar dem, de är helt perfekta - och föresten övervägs alla dina eventuella brister med att du har en alldeles gudomligt sexig häck."
Hon svarade inte genast. "Mina eventuella brister", sa hon med ett leende, "du är för tusan min pojkvän - du ska inte säga sådär."
"Jag sa faktiskt att du har en snygg häck, att dina bröst är helt perfekta."
"Och du ljuger inte?"
"Du vet att jag inte kan ljuga för dig. Jag älskar dig för mycket."
"Jag älskar också", sa hon och började knäppa upp sina jeans, "men jag måste faktiskt erkänna att jag ljugit för dig en gång."
"Jaha? Om vaddå?"
"Du frågade mig en gång om jag någonsin haft analsex?"
"Ja? Du sa att du inte hade haft det."
"Nej, det har jag inte heller, inte tillsammans med någon, men på egen hand."
"Ah, verkligen?"
"Ja, verkligen."
"Finns det någon chans att du kan ge mig fler detaljer?"
"Ha", sa hon och började att dra av sig sina jeans, "jag antar det. Mmm, jag har använt en av mina dildos i ett par månader..."
"Du har knullat dig själv med din dildo? Du har knullat din..."
"Ja, jag har knullat min röv med min svarta dildo."
"Och varför har du gjort det?"
"Därför att jag just upptäckt att jag tycker om det."
"Och varför har du inte berättat det för mig?" sa jag och log.
"Därför att jag ville förbereda mig."
"Inför vad?"
"Din kuk. Min dildo är en aningen mindre än din kuk, men jag tror nog ändå att jag kommer att klara av dig nu."
En kort paus. "Exakt vad förslår du?"
"Jag vill att du knulla mig i 'fel' hål den här gången... skulle du ha något emot det? Jag vet hur mycket du stirrar när jag har på mig tajta jeans. Vill du knulla den? Du får knulla den om du vill. Säg det bara."
"Ehm", sa jag och svalde nervöst, sa tvekande "jag vill knulla din röv?"
"Aha", sa hon med ett leende och lutade sig ned över mig, "din perversa lilla..."
I nästa ögonblick befann sig våra ansikten några cm ifrån varandra. Vi såg rakt in i varandras i ögon. Hennes isblå men ändå väldigt heta blick utstrålade inget annat än ren lust, och det fanns ingen som helst tvekan om vad hon hade i tankarna, särskilt som hon just berättat det.
"Jag vill ha dig inuti mig", viskade hon, "vi värmer upp med att knulla min fitta, sedan... om du vill..."
"Jag har redan sagt vad jag vill. Låt oss knulla."
"Ok", sa hon med ett leende, varfter hon gav mig en lätt kyss, "om du säger det så..."
Det dröjde inte mer än en halv sekund förrän vi började kyssas på allvar. Jag kunde känna hennes rosa tunga pressa mot mina läppar och jag öppnade munnen och lät henne genast börja brottas med min egen ivriga tunga. Hon placerade sin ena hand mot min vänstra kind, medan hennes andra hand började med att smeka sig nedåt på ena sidan av min kropp, för nästan genast nå fram till sitt mål, som var den stora bulan i mina jeans.
Hon började smeka min kuk utanpå mina byxor och jag trodde för ett ögonblick att det nästan skulle gå för mig på en gång, vilket naturligtvis hade varit rent rejält klantigt, och jag lyckades som genom ett under, eller rättare sagt en mycket stor kraftansträning, låta bli.
"Är du kåt", frågade hon, utan att invänta mitt uppenbara svar, "av att döma på din kuk är du nästan mer upphetsad än jag, och min fitta är alldeles våt. Kan du känna det?"
När hon sa det blev jag plötsligt medveten om hur varmt och fuktigt det var på mitt ena lår, hennes fitta vilade tydligen precis över mitt vänstra lår och dess våthet hade redan trängt igenom tyget på mina jeans.
"Du är en hora", sa jag med ett leende.
"Ja", sa hon, "det är jag. Men jag är bara din hora, glöm aldrig det."
Hon började att jucka med sitt underliv mot mitt lår. "Nå, ska du knulla mig eller vad väntar du på? Jag kan plocka fram den där dildon och ta hand om det själv, om det är så..."
"Nej, nej", sa jag och fick oss att rulla runt. Hon låg nu under mig och jag tvingade fast båda hennes armar över hennes huvud. "Jag ska knulla dig till orgasm."
Hon såg mig återigen djupt i ögonen. "Ok, bevisa det."
Snabbt fick jag av mina jeans och kalsonger, slängde ned alltsammans till golvet tillsammans med min T-shirt och mina strumpor, och i nästa ögonblick var jag över henne, min hårda, bultande kuk mellan hennes särade ben. Det känsliga
ollonet nosade vid hennes öppning, de våta blygdläpparna välkommnade både mig och hela mitt skaft. Hennes våta fitta ville ha min hårda kuk. Hennes kropp ville känna mig inuti sig, det var hennes egna ord och jag hade inga planer på att göra henne
besviken.
Jag hann dock nästan inte reagera förrän hon satte händerna mot min bak och tvingade mig nedåt, min kuk gled oerhört lätt in i det trånga, varma hålet ända in till roten och jag kunde inte annat än att stöna högljutt.
Jag gjorde mitt bästa för att komma till sans så snart som möjligt och inom kort började jag knulla henne, lät mig helt enkelt bara följas av mina instinkter och njöt verkligen av det.
Hon sa: "Du... är... jävligt... bra på det här... har jag... någonsin... sagt det?"
"Många gånger", sa jag lågt, trots att mina tankar befann sig någon helt annanstans, "men mitt ego tröttnar aldrig på att höra det, om och om igen, hur många gånger som helst..."
"Bra - för du är helt fantastisk. Din kuk känns alltid så skön inuti mig."
"Jag är inte så stor", flämtade jag.
"Nej, men du passar perfekt", sa hon med ett leende och gav mig en kyss. "Men du tänker... flämt... väl... inte komma inuti mig?"
"Nej", sa jag och saktade motvilligt ned mina stötar. "Fan..."
"Frustrerad?"
"Ja..." flämtade jag, "något..."
"Föreställ dig bara hur det kommer att kännas att knulla min trånga röv", sa hon efter att jag dragit mig ur, och rullade sedan runt så att hon kom till att vila på mage. Hennes fasta häck putade upp läckert och inbjudande, om det hade varit en dröm hade jag aldrig velat vakna upp. "Det finns glidmedel i lådan bredvid sängen."
Jag tog ett djupt andetag och sträckte mig efter lådan. Drog ur den och hittade mycket riktigt en tub med glidmedel. Jag började med att smörja in min kuk. Det var kladdigt, kallt och kändes oerhört främmande på min upphetsade och oerhört känsliga kuk, men jag var mycket noga med att smörja in den helt. Trots allt ville jag inte göra henne illa.
"Hallå, ge mig lite uppmärksamhet också", sa hon otåligt och vickade på sin stjärt, "jag är trött på att vänta." Hon suckade.
"Ta det lugnt", sa jag och började smeka hennes stjärt, "vi har hela natten på oss."
"Men jag vill göra det nu, precis nu!" sa hon och särade på sina välformade stjärthalvor med sina händer.
"Jag också", sa jag och började smörja hennes anus med glidmedel.
Ett välsmort finger glid in utan problem. Likaså två och sedan tre.
"Lek inte med det", sa hon, "knulla det!"
"Du bad om det en gång för mycket", sa jag och slängde ifrån mig tuben, "nu tänker jag knulla dig tills du inte vet vem du är..."
"Bra", sa hon "sätt igång."
Jag gjorde som hon bett mig om, placerade ollonet vid anusöppningen och började ivrigt att pressa min kuk framåt. Hon särade fortfarande på sina skinkor och stönade när mitt stora ollon efter några sekunder gled in i henne, liksom ytterligare några cm av min kuk. Hon protesterade inte, och jag fortsatte att pressa mig framåt.
"Åh, fan", sa hon plötsligt, "vänta... vänta..."
Jag stannade blixtsnabbt upp i min rörelse, detta trots att jag var i färd med den bästa upplevelsen någonsin. "Vad är det, ska jag dra mig ur?"
"Nej... låt mig bara få vänja mig den...", sa hon och korsade armarna på kudden och vilade huvudet mot dem.
Efter några sekunder bad hon mig att fortsätta.
Några cm senare och jag var fullkomligt inuti hennes bakre hål. Det var snuskigt, perverst, och jag älskade det. Hon älskade det. Hela tiden viskade hon små söta ord till mig, bad mig att börja knulla henne - så jag började knulla henne!
Först oerhört långsamt men tempot ökade efter varje gång min kuk nästan glidit ur henne, för att sedan pressats in till djupet igen.
Men det var ju ingen dröm och jag kunde inte hålla på i all evighet, hur underbart fantastiskt det än var, så nästan alltför kände jag den välbekanta känslan av total extas plötsligt närma sig med stormsteg, och jag pressade mig så långt in som möjligt i henne när min allra första spermaståle träffade djupt inuti.
Det var onekligen en av de bästa orgasmer jag någonsin haft, om inte den bästa, och för varje sprut kände jag mig bara lyckligare och lycklare, tillfredställd som aldrig förr - men snart kände jag ändå hur tröttheten började sätta in, trots att jag inte skulle ha nekat till ännu en omgång, men kanske inte genast...
Det var plötsligt overkligt tyst oss emellan en stund, bara våra flämtingar.
"Gick det för dig?" frågade jag utan vidare.
"Ja... märke du inte det?"
"Jo", sa jag, "ville bara få det bekräftat. Snälla, säg att du inte har något emot att göra det här igen."
"Ok, jag har ingenting emot att göra det här igen."
"Menar du det?"
"Såklart!"
Slut
*** Hör av dig om vad du vill läsa om i min nästa novell, och glöm inte heller att kommentera den du just läst. Var den bra eller riktigt dålig? ***

Inga kommentarer: