Analt med flickvännen.

Det jag ska berätta om nu skedde under en av de underbara kvällar jag och min flickvän har spenderat tillsammans. Jag gick i trean på gymnasiet och hon i tvåan. Hon är en riktigt vacker och sexig tjej. Trimmade ben (hon rider mycket), en underbart vältränad stjärt, lagomt stora bröst och ett sött ansikte. Hon har fina läppar och näsa, men det som utmärker sig mest är hennes förtrollande ögon. Hennes hår var axellångt kastanjebrunt.
Jag slutade skolan runt halv fyra. Den dagen hade vi haft fysikprov och hjärnan var ganska slutkörd. När jag gick till gymmet efter skolan var det enda som fanns i mitt huvud min flickväns varma kropp. När kom hem till min flickväns hus efter träningen hade hennes mor lagat mat. Jenny (som min flickvän heter) öppnade dörren. Hon log och sa "Hej Tobbe!". Hon hade en fin klänning med tunna axelband. Den slutade strax över knäna. Hon var sminkad och hennes läppar glänste.
Jag blev lite upphetsad av att se henne så. "Hej!" sa jag, och gav henne en kyss. Hon tryckte mig till sig och viskade tungt andandes i mitt öra, "Jag är kåt.." Det gjorde mig inte mindre upphetsad. Jag la min hand på hennes lår och smekte den sakta upp för hennes baksida och upp mot skinkorna. Där gjorde jag den härliga upptäckten att hon inte hade några trosor på sig.
Jag log inombords och smekte först henne klitoris med min tumme. Sen tryckte jag sakta upp den i fittan på henne. Hon skälvde av beröringen. Jag drog snabbt ut tummen och smakade på hennes fittsafter. Hon tittade lite irriterad på mig, men kom tillbaka till verkligheten när hennes mor ropade från köket att maten var färdig och att vi skulle skynda oss dit för att få en drink före maten.
Hennes mor hälsade lika glatt som vanligt och körde en martini i handen på mig. Jag tuggade i mig oliven och log åt Jenny. Hon log tillbaka och sörplade på sin egen drink. Hennes mor berättade glatt om att hennes nystartade företag hade beviljats lån från banken och att hon därför ville fira med en god middag. Till maten bjöds ett glas vin och öl. Hon hade lagat grillad kyckling med basmatiris. Hon hade även dukat fram en god sallad och lite turkisk yoghurt att ha till riset.
Under middagen handlade samtalen om allt från himmel till jord. Min skolgång och träning, Jennys skolgång och hennes ridning och Jennys mors företag. Jag satt på ena sidan bordet och Jenny och hennes mor bredvid varandra på andra sidan.
Jenny retades lite genom att ta upp sin fot mellan mina ben och smeka mig mellan benen. Hon kände att det växte fram en bula och hon blev bara mer eggad att fortsätta av det. Jag kittlade henne lite under foten och hon drog snabbt undan den. Maten började ta slut och Jenny och hennes mor hävdade att de var mätta. Så jag rensade grytorna och slängde i mig maten snabbt. Till efterrätt bjöds glass med jordgubbar och te.
Efter maten tog jag och Jenny en promenad med hunden. Det var mitt i vintern och -15 grader utomhus, så vi snabbade på lite. Då vi kom in sa Jennys mor att "Nej ni ungdomar. Tack för ikväll! Jag går och lägger mig nu. Godnatt!"
När vi kom in på Jennys rum ställde jag mig bakom henne och tog ett fast grepp i hennes armar och tryckte hennes bakdel mot mig. "Jag har längtat efter att knulla din sköna fitta hela kvällen. Fan va kåt jag är." Sedan satte jag min hand mellan hennes ben och masserade hennes fitta. Jag han dock inte långt innan hon vred sig ur mitt grepp och log brett åt mig. Hon smekte av sig klänningen på ett sexigt sätt. BH:n fick jag knäppa upp och hon satte sig på sängkanten. Jag ställde mig framför henne och tog av mig min t-shirt i glad iver då jag visste vad som komma skulle.
Hon smekte min mage och min bröstkorg. Jag spände mina bröstmuskler och log åt henne. Hon kysste mig på magen och vandrade sakta ner mot mitt skrev. Hon knäppte upp mina gylf och jag blundade och njöt. Hon drog ner mina byxor och slickade sakta på min kalsonger, upp och ner. Sen tog hon tag i kalsongkanten och plockade fram min stenhårda kuk. Den är ca 17.5 cm lång och ganska grov. Hon kan nästan ta in hela i halsen, sånär som på ett par centimeter.
Hon började i varje fall runka av mig sakta och titta djupt i mina ögon. Sedan kysste hon ollonet och började slicka på det. Hon tog det i sin mun och lekte med tungan. Det var fruktansvärt skönt. Hon tog kuken i handen och böjde upp den. Efter det la hon tungspetsen längst ner vid kukroten och slickade uppför hela som om hon slickade på en glass. När hon kom längst upp så tog hon kuken i munnen och gjorde sig redo för att ta den i halsen. Jag tog ett fast grepp om hennes hår och hon tog sakta in den så djupt hon kunde. När hon inte kom längre pressade jag ner henne 2-3 cm till och höll kvar henne där i några få sekunder. Sedan släppte jag upp henne.
Hela min kuk var blöt av hennes saliv och hon andades djupt. Snabbt var hon där igen och tog in den så djupt hon kunde, jag pressade återigen ner henne och höll kvar lite längre den här gången. Känslan av hennes söta lilla mun och varma hals som omslöt min hårda kuk var helt underbar. Hon la återigen tungan vid kukroten och slickade ända upp.
Sedan tog jag tag med båda händerna i hennes hår och munknullade henne hårdhänt, kanske 7-8 juck, tills hon hulkade sig och hostade lite. Jag var nära att komma, så jag drog ut kuken och lät henne runka av mig framför hennes ansikte. Hon tittade på mig och viskade "Spruta mig i ansiktet, Tobbe. Jag älskar att känna din sperma rinna ner för mina kinder." Hon öppnade munnen och jag tog bort hennes hand och runkade i 5-6 sekunder innan jag sprutade 4 strålar rakt i ansiktet och munnen på henne. Den första träffade henne i pannan och rann ner mellan ögonen, den andra träffade henne precis under högeröga, den tredje träffade henne i munnen och den fjärde träffade henne i munnen och rann ner på hennes bröst.
Jag frustade och hon tittade på mig och log. Hon smekte ut sperman på bröstet och tog så mycket hon kunde till munnen, sen svalde hon. Hon tittade på mig, log och sa "Tack älskling. Det är så underbart när du sprutar på mig." Hon tog täcket och torkade bort det hon inte hade kunnat slicka i sig. Sen sa jag åt henne att lägga sig på rygg på sängen. Jag kröp ner till henne och andades i hennes öra samtidigt som jag la min hand på hennes mage och smekte henne sakta.
Jag kysste sedan hennes hals och förde min hand upp till hennes högra bröst. Jag masserade det varsamt och hon stönade lätt. Jag förflyttade min mun ifrån hennes hals och tog hennes vänstra bröstavårta i munnen samtidigt som jag fortsatte att massera det andra bröstet. Hon var så styv hon kunde bli och andades tungt. Jag fortsatte behandlingen i kanske 5 minuter innan jag lät min hand vandra ner för hennes mage och sakta ner till hennes fitta. Hon var plaskvåt och kippade efter andan när jag drog mitt långfinger uppför hennes skåra och försiktigt masserade klitorisen.
Jag fortsatte så ett tag innan jag kröp ner till hennes skrev och började slicka henne. Jag lät min tungspets vandra nerifrån fitthålet upp till klitorisen där jag stannade och lekte med tungan en stund. Hon andades tungt och jag sög på två av mina fingrar innan jag sakta tryckte upp dom i fittan på henne. Hon stönade till när jag började fingerpulla henne sakta samtidigt som jag lekte med tungan på hennes klitoris.
När jag hade fortsatt så i ett par minuter drog jag ut fingrarna och borrade in min tunga i hennes fitta och lekte runt. När jag lät mitt pekfinger glida förbi hennes analöppning (som var helt indränkt av hennes safter och min saliv) svarade hon med att rycka till av kåthet. Jag fortsatte att tungknulla henne en stund innan jag tog tag i hennes högerben och vände över henne på mage. Jag särade på hennes ben och hon svankade för mig. Jag slickade ner ifrån klitorisen upp till hennes trånga analöppning. Sen körde jag in två fingrar i fittan på henne och började sakta tränga in ett annat i stjärten på henne. Hon stönade och fick bita i kudden för att inte väcka sin mor.
Jag lirkade in ett till finger i stjärten på henne och ställde mig sen på knä bakom henne och smekte min kuk (som hade blivit ordentligt hård igen) upp och ner för hennes fittskåra innan jag körde in den. Jag knullade henne sakta samtidigt som jag pullade henne i stjärten med två fingrar. Jag lutade mig fram till hennes öra och viskade "Tycker du om det? Din lilla slyna." hon stönade ett utdraget "Jaaa!" till svar.
Precis innan jag hörde att hon skulle komma drog jag mig ur henne och tog ur fingrarna ur röven på henne. Hon svankade ännu mer, särade på sina skinkor och bad "Knulla mig i min trånga röv! Nu, snälla!". Jag kunde inte annat än tillfredställa hennes behov och la mitt ollon mot hennes analöppning. Jag pressade sakta på, men det var för trångt. Så jag böjde mig ner och spottade på henne. Sen försökte jag igen. Den här gången gick det lite bättre och en bit av ollonet gled in. Hon stönade i njutning och smärta.
Sedan tryckte jag till lite mer och hela ollonet var inne. Efter det tog jag ett hårt grepp om hennes nackhår och pressade min kuk längre och längre in i hennes trånga anal. När jag hade halva kuken började jag sakta jucka lite fram och tillbaka. Jag hörde att hon bara var några sekunder ifrån orgasm. Jag böjde mig ner och spottade en gång till och fortsatte att knulla henne. Jag ökade tempot lite och snart var hela min kuk inkörd i hennes trånga stjärt.
Jag blev otroligt kåt av synen och talade om för henne vilken lydig analslyna hon var. Det blev droppen för henne och hon kom i en lång orgasm. Hennes skinkor pressade åt och fittsafterna flödade ur henne. Jag knullade henne hårt ett tag till innan jag kände orgasmen komma. Hon stönade, "Spruta mig i röven!". Så jag tryckte så hårt jag kunde och sprutade min sats långt upp i hennes trånga stjärt. Hon frustade och jag drog mig ur henne. Vi sjönk ner bredvid varandra och hon log åt mig och viskade "Jag älskar dig." Jag svarade allvarligt, "Du är helt underbar. Jag vill vara med dig förevigt."

Inga kommentarer: