Anna - en sexslav

Då Anna praktiskt taget bara levde för att göra det mesta och det bästa för att behaga sin pojkvän, Lars, brukade hon vanligtvis inte tveka mer ett ögonblick sedan han bett henne om något - men den här dagen (strax efter att hon tagit en lång och varm dusch, sekunderna efter att hon klivit in i sovrummet) när han sagt åt henne att ta på sin allra kortaste kjol, då kändes det som att hon inte kunde låta bli att reagera.
"Det är nästan 15 minusgrader utomhus", sa hon och vände sig om efter att ha tittat på termometern vid fönstret, hon drog åt badlakanet runt sin nakna kropp, varefter hon satte armarna i kors över bröstet "jag kommer frysa häcken av mig!"
"Inte alls", sa Lars lugnt, "du har ju bara en kort promenad fram till bilen - föresten passar du bäst i kjol."
"Snälla, Lars", försökte hon.
"Anna", började han och reste sig upp från sängen, gick fram till henne, satte händerna på hennes bara axlar och såg allvarligt på henne "jag är fortfarande på ett gott humör, men om du inte gör exakt som jag säger vet du mycket väl hur det går, eller hur?"
"J-ja", svarade hon och lät blicken sjunka ned mot golvet, "förlåt..."
"Titta på mig!" röt han och genast mötte hon hans hårda blick. Hon började få tårar i ögonen. "Mitt ord ÄR lag, inte sant?" fortsatte han säga, nu med en viskning.
"Mhm", svarade hon och nickade försiktigt, en tår rann nedför hennes kind.
"Såja, gråt inte nu. Bara gör som jag säger, ok?"
Han satte händerna bakom hennes huvud och böjde det framåt, han kysste hennes panna och därefter lämnade han henne. Hon stod orörlig för ett par sekunder, kunde redan känna hur våt hon blivit mellan benen...
***
När hon steg in i köket var hon klädd i en åtsittande, vit blus, liksom en mycket kort kjol som sträckte sig ned till halva hennes välformade lår. Lars satt vid bordet och läste tidningen, men gav henne bara en snabb blick - sedan tycktes han inte alls lägga märke till henne.
Anna ställde sig för att bre en smörgås, plötsligt kände hon en hand på sin stjärt, och hon hoppade till av ren förskräckelse. Lars hade tydligen genast tappat intresset för annonserna och smekte nu hennes rumpa - sedan lät han handen glida ned en bit, kände på baksidan av hennes nakna lår, innan han lät handen föras upp under hennes kjol. Han smekte den ena av hennes välrundade skinkor .
"Varför har du inga trosor på dig?" frågade han plötsligt.
"D-därför att du sagt åt mig att inte göra det."
"Du har ju en kort, jävla kjol på dig," röt han, "tänk om du böjer dig ned för att plocka upp något från golvet när du är på jobbet. Du kommer ju visa din helrakade fitta för ALLA din kollegor! Är du verkligen det du vill? Du tillhör mig, och ingen annan! Bara JAG får njuta av synen av din fitta, har du inte förstått det än?"
"Jo..."
"Ljug inte för mig - jag trodde verkligen att du förstod det vid det här laget - Anna, jag är väldigt besviken på dig."
"Jag kan gärna gå och sätta på mig ett par tro-"
"Nej", avbröt han, "om du nu så gärna vill bete dig som en hora, låt för all del inte mig stoppa dig, men du förstår väl hur arg du får mig att bli när du gång på gång trotsar mig med antingen det ena eller det andra!"
Anna visste att Lars var nära att bli riktigt förbannad. "Snälla - jag lovar att göra precis som du vill. Vadsomhelst."
"Som att jag inte redan visste det", sa han föraktfullt, "undrar just vem - eller vad - du skulle sära på benen för just nu om inte jag inte fanns i ditt liv."
Med det plockade han åter upp tidningen och började läsa. I nästan fem minuter stod hon kvar, utan att säga ett ord - sedan tittade hon på klockan och upptäckte att hon redan var på god väg att bli ordentligt försenad till jobbet om hon inte skyndade sig. Hon vände sig om och småsprang ut från köket, ut till hallen och började leta efter sin jacka.
"Vart fan tror du att du ska ta vägen?" hördes plötsligt en mycket välbekant röst bakom henne.
"Till jobbet", sa hon irriterat, utan att riktigt tänka sig för, "om min chef..."
"Din chef bestämmer inte över dig, eller hur?"
"Nej, men..."
"Jag minns inte ens att jag sagt åt dig att du får gå än", sa han och greppade tag i hennes ena arm. "Du kan lita på mig när jag säger att du verkligen kommer för sent till jobbet - och med tanke på hur du hittills har uppfört dig, ska du vara glad om du ens kommer dit i överhuvudtaget. Såna som du behöver verkligen lära sig en läxa!"
Med det vände han sig om, fortfarande med hennes arm i sin hand och han drog henne med sig hela vägen in till vardagsrummet där han tvingade henne att ställa sig ned på knä på sidan av bordet framför soffan. Halva hennes kropp vilade mot det relativt låga bordet. Hon kunde känna hur tårarna återigen sakta började rinna nedför hennes kinder.
Lars drog genast upp hennes kjol, blottade hennes fasta rumpa för sig själv och det tomma rummet. "Bara för att jag fortfarande är på ett ganska gott humör, får du lov att välja", sa han, "men välj något NU!"
"Linjalen!" utropade hon snabbt. Hon hade fortfarande litet svårt att sitta ned sedan han använt den svarta läderpiskan på henne för någon dag sedan - som tur var använde den bara när han var riktigt, riktigt arg på henne. Nu var hon verkligt tacksam över att hon fått chansen att välja.
Hon hade knappt hunnit tänka något mer förrän hon kände det första slaget av den stora, vita plastlinjalen över sina skinkor. "Ahhh!" var allt hon fick fram. Smärtan var mycket värre än hon väntat sig, han måste ha slagit henne mycket hårdare än vanligt.
"Börja räkna", sa han, innan nästa slag kom, även detta nästan lika oväntat som det första."
"Aj..." sa hon och gjorde en olustig grimas, "två..."
SMACK!
"Tre..."
Hon räknade till mer än 40 slag, och när de kommit upp till nästan precis 50, lade han ifrån sig linjalen på bordet. Hon snyftade tyst för sig själv, hennes skinkor brände som eld och hade utan tvekan förlorat sin vanliga nyans - istället måste de ha varit alldeles röda. Hon skulle ha skrikit ut sin all smärta, om hon inte varit alldeles utmattad.
Plötsligt kände hon Lars' kuk mot sin ömmande rumpa, precis mellan hennes ömma skinkor vilade plötsligt hans stora, hårda ollon och hon visste vad som väntade - hon önskade att det inte var så...
"Lars", kved hon, "jag klarar det inte..."
"Vem bryr sig?" sa han, och i nästa ögonblick började han pressa kuken mot hennes trånga anus. Även om det inte var den mest behagliga upplevelse, kände hon en viss tacksamhet över att han tydligen låtit smörja in sin kuk i glidmedel, innan han börjat tränga in i henne. Det gjorde fortfarande jävligt ont (!) men hans kuk glid in utan större problem - ända in till roten - och glidmedlet kändes ovanligt kallt och skönt för henne.
Sedan drog han sig nästan ända ur, men för att genast därefter köra in kuken igen, och han började knulla henne som om det gällde livet. Hon försökte återigen att skrika, men smärtan var henne övermäktig. Ett ögonblick trodde hon att hon skulle svimma.
Efter en stund satte han sin ena hand på hennes axel. "Nu kommer jag, din förbannade slyna!" Anna hörde hans röst mycket väl, ändå lät den avlägsen. Plötsligt stönade han till, och i samma ögonblick kände hon hur den första, strålen av hans sperma fylla hennes inre, tätt följd av flera, nästan lika stora sprut - men som sedan blev allt mindre.
Hon flämtade utmattat där hon fortfarande halvlåg över soffbordet - och strax därefter drog han sig ur.
"Du får koncentrera dig nu", sa han med ett flin, "försök att hålla kvar sperman, annars kanske dina kollegor börjar undra över en stor, blöt fläck på baksidan av din kjol. Du får lov att ta reda det sen, bara efter att du anlänt till kontoret."
Anna reste sig försiktigt upp. "Tack..." sa hon svagt.
"Vi syns ikväll, då..." sa han och gav henne en lätt kyss på kinden, innan han vände sig om och lämnade rummet. Strax därefter hördes badrumsdörren slå igen.
Anna gjorde sitt bästa för att börja gå framåt, trots att hela hennes bak gjorde fruktansvärt ont, särskilt som hon var tvungen att hålla inne den kletiga satsen inuti sig. Ändå kom hon ganska snart fram till spegeln ute i hallen. Hon såg inte alltför förfärlig ut, även om hon inte såg ut att ha sovit något i natt. Hon torkade bort det mesta av tårarna, rättade till kjolen, liksom sin blus - varefter hon passade på att studera sig själv återigen.
Hon log ett brett leende - hon var verkligen glad över att ha hittat en sån omtänksam kille som Lars - förmodligen skulle hon vara tvungen att leka litet med sig själv, där nere - hennes fitta var våtare än någonsin - och hon längtade redan tills ikväll...
Slut

Inga kommentarer: