Att ge dig njutning

Jag har aldrig kunnat glömma hur din mun öppnade sig och din panna veckades i den första orgasmen du fick av mig. Det var en magisk kväll i dina föräldrars sommarstuga, på övervåningen i det gamla huset med en varm eld som brann i den gamla vedspisen intill sängen. Utanför föll natten tung och stjärnklar över de djupa småländska skogarna och åkrarna som nyss torkat upp efter den sista snön.
Vi hade arbetat hela dagen båda två. Jag hade röjt i ladan, staplat veden prydligt i vedboden och vänt alla rabatter inför den kommande planteringen. Du hade gått i skogen med din far, tagit hand om vinterns stormfällda skog och stamkvistat de unga tallarna. Så fort tillfälle getts hade jag smugit i skogen och spanat på er under arbetet. I hemlighet tände det mig att se dig iförd gamla slitna avlagda kläder, kängor och keps. Det gav ett intryck av arbetare som du aldrig har annars eftersom du normalt sett sitter framför en dator hela dagarna.
På kvällen hade vi alla ätit middag tillsammans innan du och jag dragit oss undan till vårt rum på husets övervåning och dina föräldrar gått till sängs där nere i husets stora vardagsrum. Vårt rum var ett av husets båda kök som gjorts om till sovrum redan för många år sedan, kvar fanns bara spisen för att ge rummet värme och extra trevnad. Vi gjorde upp eld under tystnad, satt sedan inlindade i varsin filt framför spisen och bara värmde oss. Trötta och småfrusna efter dagens arbete satt vi snart tätt omslingrade där, kysstes först försiktigt och sedan alltmer intensivt. Din filt gled av dig, men du brydde dig inte om att ta på den igen, istället kröp du tätare intill mig och dina händer gled sakta upp till mina bröst och smekte dem försiktigt under filten medan du kysste mig. Jag njöt av dina händer, men hade redan bestämt mig för att det här var helt och hållet din kväll. Jag skulle strunta i min egen njutning och ge dig allt som du ville ha och jag hade bestämt mig precis för hur jag skulle gå till väga.
Med händer som darrade av spänning smekte jag din kropp, från knäna upp på utsidan av benen över höfterna och utmed sidorna, över axlarna och sedan ner för din bröstkorg, stannade till och cirklade lite runt bröstvårtorna som framträdde svagt under pyjamasskjortan i den småkalla luften. Fortsatte sedan ner mot magen, stannade där och rev lätt med naglarna mot huden, du rös till och log uppskattade mot mig innan dina läppar åter sökte mina och vi kysstes hett och passionerat en lång stund. Jag rörde försiktigt vid ditt kön utanpå byxorna, kände att du redan blivit hård och log mitt under kyssarna. Lade handen utanpå dina byxor och kramade försiktigt, du stönade till och tryckte ditt kön mot min hand så mycket du kunde, såg mig i ögonen med en kåt blick som fick mig att ofrivilligt rysa till lite. Reste mig upp, tog din hand.
- Kom, lägg dig på sängen nu.
Jag log illmarigt åt dig och såg tyst på medan du förväntansfullt gjorde som jag bett. Så vacker du var när du låg där på rygg och såg på med de där kåtblanka blå ögonen och den växande bulan där nere? Jag lade mig intill dig, kysste dig och smekte dig över hela kroppen utan att vidröra ditt kön. Och vartefter vår egen och rummets värme ökade knäppte jag upp din pyjamasskjorta knapp efter knapp och kysste min väg nerför ditt bröst. Lät tungan stanna och leka länge med dina styva bröstvårtor och eggade av dina lätta stönanden ritade jag små mönster med mina naglar och fingertoppar på din mages känsliga hud. Och sedan vidare neråt, trasslade av dig dina pyjamasbyxor och strök en gång med handen prövande utanpå kalsongerna innan jag drog även de av dig. Där låg du nu naken framför mig i det fortfarande småkalla dunkla rummet och vred dig sakta av förväntan. Din hårda lem blålila och fuktig mot din mage? Jag böjde mig ner över dig igen och utan förvarning nafsade jag dig lätt i den tunna huden högt upp på låret. Du flämtade till av förvåning och spände dig en aning, men slappnade snart av igen när mina händer strök dig fast över höfterna och upp mot magen och bröstet. Andades ut varm luft mot din lem och du stönade lätt och höjde dig mot mig lite grann. Jag ler vid din reaktion, ja skrattar nästan, det är så härligt att se och höra dig vara så kåt och tanken på att det är jag och bara jag som gjort dig så kåt får det att pirra i min kropp. Koncentrerar mig på dina lår nu med min mun och tunga, utforskar och retas så mycket jag kan medan du rastlöst rör dig under mig. Dina händer söker sig ner till mitt huvud försöker knuffa mig till din lem, men jag vägrar envist. Då småsuckar och kvider under mig hela tiden, din andhämtning hörs allt tyngre och dina händer blir starkare och starkare för varje gång. Tillslut så sätter du dig nästan upp.
- Sug mig, viskar du och trots halvmörkret kan jag se att du rodnar över att använda sådana ord. Snälla?
Jag ler mot dig och sluter sakta min hand runt din lem. När du känner mig börja runka dig sakta så lägger du dig åter ner på rygg och tar händerna åt dig. Jag kan känna i hela din kropp hur det slappnar av och låter mig styra. Din tunga andning hetsar mig att tillslut försiktigt lägga tungan mot undersidan av ditt ollon. Du flämtar till, ligger med ens precis stilla. Jag slicker dig längst nerifrån roten och upp, stannar till vid ollonet och cirklar sakta med tungan runt ett varv. Du kvider nu rör oroligt på höfterna och en hand söker sig ner i mitt hår försöker lätt tvinga ner mig över din kuk. Jag håller emot och tar bort din hand, håller fast den en stund mot madrassen bredvid dig för att du ska förstå vad jag menar. Sedan slickar jag dig igen på samma sätt. Och igen. Med omväxlande bred och mjuk tunga och en hård tungspets. Du darrar under mig nu och försöker förbrilt komma in i min mun. Tillslut går jag dig till mötes och sluter försiktigt mina läppar om din bultande hårda lem. Ganska snabbt går jag ner och tar hela din lem i min mun, suger till lätt om skaftet och rör tungan upp och ner så mycket som jag kan med hårda bestämde tag. Sedan upp igen, tar bara ollonet i munnen och suger lätt, masserar det försiktigt med tungan. Dina händer är plötsligt tillbaka i mitt hår, du pressar mig mot dig bestämt och naglar fast mitt huvud vid ditt hårda kön. Jag bryr mig inte om det den här gången istället börjar jag suga dig intensivare, rör mig snabbt över ditt kön medan min tunga masserar undersidan av det, hjälper till med ena handen som bestämt runkar dig. Du stönar högt nu, dina höfter rör sig oroligt fram och tillbaka under mig och dina händer rufsar om mitt hår samtidigt som de krampaktigt håller mig fast.
- Mer, stönar du. Åh, det där är så jävla skönt? Sluta inte? Åh? Fortsätt?
Din röst är så hes och grötig att jag knappt hör vad du säger, men det spelar ingen roll, bara ljudet av dig njuta eggar mig att fortsätta snabbare och hårdare hela tiden. Det enda jag bryr mig om är att få dig att komma. Jag längtar efter din orgasm, efter att få smaka på din varma sperma. Så jag suger dig hårdare och snabbare. Du pulserar snart i min mun, dina stönanden blir dovare och högre. Och tillslut? Du darrar under mig som ett asplöv, höjer dina höfter mot mig i ett sista försök att komma lite längre in i mig, dina händer alldeles stilla pressar mitt huvud mot dig och du kommer? Varm sperma som pumpar in i min mun, under det att du stönar, flämtar, kvider? Jag sväljer så mycket jag kan och när du kommit klart lufter jag på huvudet, med ett finger fångar jag upp den sista droppen på toppen av ditt ollon och stoppar din i munnen. Lägger mig sedan bredvid dig och drar en av filtarna över oss. Du ler mot mig och stryker håret försiktigt ur mitt ansikte med en hand som darrar lätt. Du andas fortfarande tungt och i din panna syns en svettdroppe blänka i ljuset från vedspisen. Jag stryker ut den med ena fingret och kysser dig på munnen.

Inga kommentarer: