Att knulla en tånårsmutta

Pappa och mamma hade fest igen. Det var världens liv på undervåningen och jag visste att jag skulle ligga vaken länge innan jag skulle ha en chans att sova.
Just den här gången gjorde det inte så mycket. Jag hade så mycket i mitt huvud att jag förmodligen inte kunnat somna ändå. Det var Klas som spökade. Pappas kompis Klas?
Jag var kär i honom och jag blev alldeles varm i kroppen när jag tänkte på hans brunbrända hy, breda axlar och stora händer.
Jag låg där i mörkret och fantiserade om hur det skulle kännas med hans läppar mot mina eller om han tog på mina bröst. Hur det skulle vara om hans händer vandrade ner mellan mina ben och om han skulle stoppa in ett finger i det varma blöta hålet jag hade därnere.
Vad skulle hända sen? Skulle det vara möjligt att ligga med varandra, eller gör man inte sån´t när det är så stor åldersskillnad? Ville han ha mig? Skulle jag våga ha sex med honom, eller någon över huvud taget? Hade mina signaler om mina känslor för honom gått fram? Tyckte han att jag bara var en barnunge?
Tankarna surrade och min kropp började pulsera av bara tanken på hans beröring. Jag drog upp nattlinnet och kände mellan bena. Det var skönt att gnugga fingrarna mot blygdläpparna, men som vanligt kände jag mig lite skamsen och slutade.
Jag låg och tänkte på Klas, hans fru och hans fem-åriga son, som jag suttit barnvakt åt några gånger. Då knackade det på dörren. Säkert mamma, som ville titta till mig.
"Kom in", sa jag trött.
"Hej Sara, tänkte bara kika in och säga god natt".
Det var Klas! Mitt hjärta började bulta och jag fick inte fram ett ord!
"Får jag komma in?"
"J..Ja", stammade jag fram.
Han kom in, stängde dörren, gick fram till min säng och satte sig brevid mig.
"Är allt OK? , Kan du sova när det är så stökigt därnere?"
"Ja, det är ingen fara."
"Vad fin du var ikväll. Ursnygg klänning!"
"Tack.", sa jag och var glad att det var ganska mörkt i rummet, så han inte skulle se mig rodna.
"Jag kanske ska låta dig sova nu. Får jag ge dig en godnattpuss?"
"Gärna!" Oj, det där lät kanske lite för angeläget?! Men vad sjutton. Jag ville ju inget hellre än att bli kysst av Klas!

Sara var nyss fyllda femton och jag var nästan trettiofem år. Hon var en av mina bästa kompisars dotter och helt säkert oskuld. Ändå satt jag nu på hennes sängkant, med putande byxor och ville inget hellre än stoppa kuken i henne. Jag skämdes, men vinet spolade bort den känslan mycket effektivt.
Jag hade under en längre tid sett hur Sara tittade på mig. Hur hon gärna böjde sig fram och blottade sina fasta små bröst och hur hon ofta bytte om till kortare kjolar när jag var i närheten. Vi hade alltid haft en bra kontakt, kunnat snacka om det mesta och skrattat åt samma saker. Hon var dessutom väldigt söt. Jag hade fantiserat om henne många gånger, men det hade aldrig blivit läge för några närmanden.
Nu var jag alltså på väg att kyssa denna vackra lilla varelse och det gjorde mig fruktansvärt upphetsad! Jag böjde mig fram, smekte henne över håret och tog ett ömt tag runt hakan på henne när jag pressade mina läppar mot hennes. Det blev en lång utdragen puss och jag var precis på väg att lyfta mitt huvud när hon sträckte upp en hand mot mitt huvud och tog tag i nackhåren på mig.
"Sluta inte.", viskade hon.
Jag gav henne en till puss och började sedan försiktigt öppna munnen för att se om hon var med på en tungkyss. Jag slickade försiktigt på hennes läppar och det fick henne att öppna upp och möta mig i en blöt lång kyss. Det bultade av kåthet i mina byxor och nästan ingenting skulle kunna slita mig från Saras unga läppar nu. Vi kysstes länge och jag kunde höra hur hennes andhämtning blev tyngre. Jag chansade och lät min hand treva mot ett av hennes toppiga små bröst och hon stönade till när den nådde sitt mål.
"Är det OK att jag gör så här Sara?" "Du är så fin, så jag inte kan låta bli att ta i dig!", mumlade jag.
"Mmmm. Fortsätt, det är så skönt!", kved hon.
Jag masserade båda hennes bröst genom det lilla rosa nattlinnet och det fick mig så kåt att jag tog mod till mig att föra handen ner mot hennes mage och in mellan hennes ben. Hela tiden kysste jag henne och kände hur hennes tag om min nacke hårdnade ju mer jag närmade mig hennes sköte. Sara hade inga trosor på sig och hon var redan ordentligt fuktig. Jag undrade vad hon gjort innan jag kom in till henne?
Hon stönade till när jag förde mina fingrar över hennes klitoris och blygdläppar och hon gjorde små, nästan omärkliga, juckrörelser upp mot min hand.
Det tog jag som att det var grönt att fortsätta och jag smekte henne lätt upp och ner mellan klitoris och hålet, lät ibland fingret vandra precis in i öppningen på hålet för att sedan glida upp och tillbaka mot klittan. Hon gnydde och kysste mig hungrigt och när jag lät mitt långfinger slinka in i hennes varma hål avbröt hon kyssen, slängde huvudet bakåt och suckade djupt av upphetsning.
Jag lät återigen fingret glida in och hon stönade till när det var helt inne i henne. Jag började pulla henne med en lugn jämn takt medan jag såg på henne, där hon låg och vred på sin unga orörda kropp, medan hon gav ifrån sig sina små barnsliga stönanden.
"Du måste säga ifrån om du vill att jag ska sluta Sara.", viskade jag. Då öppnade hon ögonen,
reste sig upp på armbågarna så hon nästan snuddade vid min näsa och stammade fram:
"Jag?jag?eh?jag vill ligga med dig."
Jag höll på att tuppa av! Aldrig hade jag väl trott att hon skulle säga något sån´t! Att pulla hennes fitta var mycket mer än jag räknat med! Det riste till i kuken på mig, men jag behärskade mig och bestämde mig för att ta `snacket´ med Sara innan jag gjorde något mer.
"Åh, Sara. Jag vill ligga med dig också! Men du förstår vad det betyder va? Jag är ju gift och dina föräldrar skulle döda mig om de visste att vi ens kysst varandra. Du skulle inte kunna berätta för någon om det! Skulle du verkligen vilja ha det så?"
"Ja. Jag vet att jag vill. Men?men jag vet inte hur man gör? har aldrig varit med någon förut"
"Det gör inget att du inte kan. Om det är det här du verkligen vill, så ska jag visa dig hur man gör.", fick jag fram och kände hur det tryckte på i byxan.
Jag lät ingen tid gå till spillo och knäppte snabbt upp brallorna och fick ut mitt kön. Det var fullt erigerat och stod rakt upp med det svullna, lätt röda, ollonet som topping.
"Har du känt på en snopp någon gång?", frågade jag henne.
"Aaa, men bara utanpå en bralla", svarade hon och tittade på den med stora ögon.
"Här, känn.", sa jag, tog hennes hand och placerade den runt min kuk.
"Om du vill göra det riktigt skönt för mig ska du klämma ganska hårt och dra handen upp och ner." Hon gjorde direkt som jag sa och började trevande runka mig.
"AAAhhhhh, precis så Sara, precis så!" mumlade jag om och om igen.
Hon fortsatte runka mig och jag förde återigen upp ett finger i henne. Mitt pullande fick henne att runka mig hårdare och snabbare och jag kände att vi båda var redo för ett ordentligt intrång väldigt snart.

Allt var så nytt, så spännande och Klas var precis så mjuk och härlig som jag fantiserat om. Andra killar hade fått känna mig mellan benen, men ingen hade någonsin fått sticka in sitt finger, men när Klas tog på mig därnere med sina stora händer och stack in ett av sina tjocka fingrar i mig höll jag på att skrika rakt ut!
Åh, det var så otroligt skönt när han lät sitt finger glida in och ut och vissa stunder kändes det som om jag befann mig i något slags drömvärld! Varje gång jag öppnade ögonen såg jag in i hans stora mörka ögon, som hela tiden tittade på mig med ömhet och åtrå. Jag bestämde mig för att våga fråga honom om han ville ligga med mig. Han verkade tycka om att ta på mig, dessutom var han lite full, så det verkade vara ett bra läge, även om det var himla nervöst.
Jag hade hört att det skulle göra jätteont, vilket förbryllade mig, men någon gång ska ju vara den första?
Han var så gullig när han frågade om han skulle sluta och det var då jag sa det.
Han ville också!!! Jag blev så lycklig! Han ville ligga med mig! Jag skulle äntligen få veta hur det kändes att ha sex!
Klas knäppte upp sina byxor och ut nästan flög en bamsekorv! Jag blev först rädd, för jag kunde inte för allt i världen förstå hur den skulle få plats i mig (jag fick ju inte ens in en mini-tampong), men när jag fick ta i den lugnade jag mig lite. Den var alldeles varm och mjuk-hård på nå´t konstigt sätt. Jag hade sett snoppar förut, men inte hårda och den fascinerade mig med sin storlek och konstiga topp.
Klas stönade till när jag tog i den. Han verkade tycka det var lika skönt som jag tyckte det var när han fingrade på mig där nere. Jag försökte göra som han sa och drog handen upp och ner över hans styva kön. När han förde upp ett finger i mig tappade jag för ögonblicket fattningen, men snart hittade jag en rytm och drog min hand ungefär i samma takt som han pullade mig.
Jag kunde inte rå för att jag stönande gled bort stundtals och jag hörde hur Klas flåsade av min beröring. Någonstans undrade jag hur länge man skulle göra så här innan man låg med varandra. Fanns det liksom en tidslimit? Hade han kanske ändrat sig? Gjorde jag inte rätt med handen? Provade att klämma lite hårdare och det fick honom att stöna och pulla mig fortare. Åh, det var så skönt! Jag ville aldrig att det här skulle sluta!
Men det gjorde det. Ganska snart också. Han tog av mig täcket och drog upp mitt nattlinne ända upp till hakan och det fick mig att bli lite förlägen. Det var ju mörkt i rummet, men jag kände mig ändå väldigt naken mot Klas, som hade alla kläderna på. Jag vågade inte säga något utan väntade spänt på vad som skulle hända.

Åh, Sara runkade min kuk tills jag kände att jag nästan var på väg att komma. Jag lät fingret glida in en sista gång innan jag drog ut det och tog bort hennes lilla hand som så skönt runkade mig.
Nu var det lite bråttom att få in kuken i henne. Alldeles snart skulle dom börja undra var jag höll hus och tanken på att bli upptäckt härinne med Sara fick mig att rysa. Men jag ville inte för allt i världen gå miste om den här chansen till trång tånårsmutta!
Utan att säga något, men med Sara under vaksam uppsikt, tog jag av henne täcket och drog upp hennes nattlinne, så jag nätt och jämnt såg hennes unga kropp alldeles naken. Sedan rullade jag in och upp mellan hennes ben så vi hamnade i missionärställning -kön mot kön. Jag lade täcket över oss, så hon inte skulle frysa och lät sedan min överkropp sjunka ner mot hennes.
"Är du säker på det här nu Sara? HELT säker?"
"Ja"
"Du behöver inte om du inte vill. Det är inte fel att dra sig ur nu. Du kan stoppa när du vill."
"Ja, men jag vill. Jag vill verkligen att du tar mig!", bad hon nästan.
Jag tog tag om kukskaftet, lät ollonet glida fram och tillbaka på hennes blöta blygdläppar, måttade mot hennes hål och tryckte mycket försiktigt till, så hårt att jag kunde släppa greppet utan att kuken skulle komma ur position. Sedan sänkte jag överkroppen mot Sara igen, gav henne en puss på munnen och viskade i hennes öra:
"Nu kommer jag trycka lite. Det kan göra lite ont, men det är bara normalt. Säg ifrån om du inte står ut."
Jag pressade mitt bultande kön mot hennes lilla oskuldsfitta och började försiktigt jucka med små minirörelser. Sara låg stel som en pinne och gungade bara med, så jag sköt in mina händer under hennes armar så jag fick ett rejält tag om hennes axlar för att få maximalt motstånd.
Jag tryckte till lite hårdare och kände hur det rätt som det var klämde åt om mitt ollon. Jag hade halkat in en liten bit! Både Sara och jag flämtade till.
"Är du ok?", viskade jag i hennes öra medan jag fortsatte mini-jucka, nu med ollonet som i ett skruvstäd.
"Mmm, det gjorde lite ont bara, men jag vill att du fortsätter.", viskade hon tillbaka med en ynklig röst.
Det var oerhört svårt att inte bara stöta in kuken i hennes fitta och knulla vettet ur henne, men jag ville ha kvar chansen att kanske få göra om det här någon gång. Därför fortsatte jag med de små rörelserna tills jag tyckte det var dags för ett nytt intrång. Jag lät min lem återigen trycka till med lite större kraft och det var nära att gå för mig när halva kuken plötsligt omslöts av hennes trånga oskuldsfitta!
"ÅÅÅÅHHHHH!, fan vad skön du är Sara!" , stönade jag högt och tog några längre tag i snabb takt. Hon var oerhört trång! Nästan så trång att det gjorde ont när man körde in kuken.
Jag stannade av helt för att inte spruta henne full och gav henne min fulla uppmärksamhet.
"Hur är det gumman?" Hon snyftade till och tittade upp på mig.
"Är det över nu?", sa hon med sprucken röst.
"Ja, nu är det värsta över.", sa jag och kände mig som en riktig usling.
"Det kan ta en stund innan du tycker det är riktigt skönt, men det är alltid lättare om man försöker slappna av. Vill du att jag slutar?"
"Nej, jag vill att du fortsätter tills jag tycker det är skönt.", viskade hon, nu med mer självförtroende i rösten.
"Mmmm, du är underbar!", viskade jag tillbaka och i samma stund fortsatte jag att köra mitt kön i henne. För varje drag kom jag längre och längre in och snart kunde jag köra henne ända in till roten. Hon var ganska tyst hela tiden, men ibland stönade hon till eller gav ifrån sig små gnyende läten. Jag förstod att hon inte tyckte det var i närheten av hur skönt som jag tyckte att det var, men det stoppade mig inte. Ingenting kunde stoppa mig från att fortsätta knulla hennes tajta fitta nu. Jag tvivlade på att jag skulle sluta ens om hon bad mig. Det fick mig att bli ännu kåtare.
"Ahhh, åhhhhh, åhhhh! Fan vilken skön fitta du har Sara! Ahhh! Den är så skön att köra kuken i!" Nu knullade jag henne med fasta långa tag och hon började så smått ge ifrån sig små välmående stön.
Täcket prasslade när min rumpa höjdes och sänktes i allt snabbare takt över min polares tonårsdotter. På avstånd hördes den höga musiken och skrålande människor, men i Saras rum hördes mest jag, som stånkandes rände min kuk henne.

Klas la sig på mig och jag kunde känna lukten av hans after shave och av alkohol. Han var ganska tung och jag fick sära på benen så mycket jag kunde för att han skulle få plats.
Jag blev livrädd när jag kände hans stora snopp mot mitt hål, men jag visade ingenting. Nu eller aldrig, tänkte jag. Han pratade lugnande med mig lite innan jag kände hur han började trycka sig mot mig.
Jag blundade, medan trycket ökade för varje gång han juckade, men när Klas hållt på ett tag började jag slappna av. Då hände något som fick mig att se stjärnor av smärta. Det kändes som att någon precis slitit ut mina inälvor och jag flämtade till av ren chock!
Klas slutade, men fortsatte så fort jag försäkrat att jag var ok. Ganska snart gick den värsta smärtan över och det kändes lite bättre, ända till det brakade lös igen. Denna gången kunde jag inte hålla tårarna tillbaka och jag snyftade tyst medan Klas stånkandes hävde sig över mig.
Det gjorde fruktansvärt ont! Om jag hade vetat att det skulle vara så här hade jag ALDRIG låtit det hända, men på något sätt var jag ändå glad, och kanske framför allt stolt, över att ha förlorat oskulden.
Nu lugnade Klas ner sig igen, viskade vackra ord i mitt öra och fick mig återigen på bättre humör. Han förklarade med len och lite andfådd röst att det värsta var över och att jag skulle försöka slappna av. Jag ville inget hellre än att tycka att det var skönt och Klas förklarade att det kommer med tiden. Han frågade om jag ville fortsätta och jag svarade att jag ville.
Han började försiktigt föra in sitt könsorgan i mig och när han var nästan ända inne drog han sig ur. Det var så det gick till tydligen. In och ut, in och ut, in och ut. Ju snabbare och längre in, desto skönare verkade han tycka att det var. Han stönade och flåsade högt i mitt öra och det fick mig att känna den där härliga kåtheten jag känt tidigare, när han smekte mig med handen och pullade mig med sitt finger.
När han började stöna snuskiga ord blev jag riktigt kåt och det började kännas bättre när han drog sin grej ut och in i mig. Jag prövade att trycka mitt underliv mot hans, så att han kunde komma längre in i mig.

"ÅÅÅÅHHHH!, såja Sara, gör såna motjuck!"
Jag fortsatte knulla och hörde hur hon stönade när jag rände kuken i henne.
"AAHHH!, AAHHH! Jag hör att du tycker om det nu gumman. Det gör mig så jävla kåt!"
"Du tycker om att få kuk va? Få fittan fylld med farbror Klas svullna kuk?"
Sara stönade och gjorde hårdare motjuck.
"ÅÅÅÅÅH! Nu ska jag knulla dig på riktigt. Det kommer du gilla! Vuxen kuk uppkörd i din härliga lilla fitta!", stönade jag och började driva kuken i hennes trånga oskuldsmutta så hårt jag bara vågade.
Sara kved till men började snabbt jucka tillbaka igen. Det fanns inte tid till att hålla utlösningen tillbaka, så jag ökade takten tills jag kände att det var dags att ge henne min sats. Jag slängde mig bakåt, ställde mig på knä mellan hennes ben, tog ett hårt tag om min kuk och började runka ut satsen över hennes lilla späda mage.
"AAAAHHHHH! ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!", skrek jag rakt ut. Det bultade och ömmade i mitt ansträngda organ och utlösningen var så kraftig att Sara fick delar av satsen i sitt ansikte.
Nästa gång ska jag lära jäntan att suga kuk, tänkte jag och fantiserade om hur hon glupskt skulle slicka i sig all min sperma?

Inga kommentarer: