Att släppa efter

Din hand på min axel. Ännu kunde jag känna värmen från din kropp bränna genom min blus. Ännu kunde jag minnas hur fjärilarna levt rövare i min mage. Ännu kunde jag minnas hur instinkten sagt till mig att ge efter på kontrollen. Att njuta. Ännu kunde jag minnas hur du...
...drog upp mig på dansgolvet och såg mig djupt i ögonen. På dina läppar spelade ett finurligt litet leende och din varma andedräkt gjorde underliga saker med min kropp.
Jag kände dig inte, men jag känner igen ett praktexemplar när jag ser ett. Du lindade dina armar runt min midja, du släppte mig inte med blicken då du långsamt förde mig till rytmen av musiken, till rytmen av min puls som dånade som ett vattenfall i mina öron.
Utan ett ord tog du min hand och ledde mig ut, ut till naturen, ut där allt har sin början.
Där tog du mitt ansikte mellan dina händer och långsamt smakade du på mina läppar. Jag slöt mina ögon och gav mig hän i det utsökta som hände. Darrande av åtrå lade jag mina händer mot din bröstkorg och kände ditt hjärtas hastiga slag. Kände du detsamma som jag?
Kände du elden som nästan förtärde mig, som måste få sitt naturliga förlopp, elden som åt mig inifrån, som fick mig att jämra som av smärta. Till slut lyfte du dina läppar från mina och lät dem gå på upptäcksfärd nerför min hals medan dina händer började bearbeta mina blusknappar. Jag hörde på din andedräkt hur tungt du andades, att du också har en eld som måste ut, och den sista gnuttan av ett möjligt motstånd hos mig, sakta försvann i mörkret.
Din mun vandrade upp till mitt öra och jag fick anstränga mig för att uppfatta vad du viskade:
"Jag ska älska dig tills du inte vet var du är, tills du inte vet vem du är. Jag ska låta mina händer smeka din kropp, dina bröst,se hur bröstvårtorna styvnar och reser sig. Jag skall locka fram din åtrå, din lusta, tills du ber mig, tills du bönar mig om att låta dig komma."
Jag började skälva obehärskat och lät dina händer locka fram min villiga kropp under kläderna,lät dig känna på min hud, lät dig smeka mina bröst, min mage, mina höfter. Jag kunde se pulsen bulta i din halsgrop och jag förstod att du måste behärska dig och det fick mig att njuta ännu mer. Jag ville ha mer, mer av dina händer och tunga. Jag kände mig ofullbordad.
Du tryckte mig försiktigt bakåt och jag lade min ned på bädden av gräs. Månen spelade över dig,gav din kropp en lyster som var så vacker att jag andäktigt blickade upp på dig. Dina muskler spelade under huden när du böjde dig över mig och jag drog häftigt efter andan när du öppnade mig, blomblad för blomblad och plågsamt långsamt lät tungan leka med mig, smaka på mig. Jag böjde ryggen och darrade våldsamt, snart.
En plötslig kyla mot min kropp fick mig att titta upp och jag såg dig, hur du utstuderat långsamt klädde av dig själv, tog upp en kondom och utan att släppa min lågande blick, trädde du på den och jag såg än en gång hur din behärskning vajar som ett rö i vinden.
Slutligen kom du ner till mig och kysste mig ömt och länge. Din kropp värmde min, skyddade mig, eggade mig, plågade mig och jag rörde otåligt på mig. Du skrockade lågt och i en enda rörelse fick du över mig på mage. Efter en viss förvåning tog en längtan andan ur mig, så het var den.
Efter en stund av olidlig, darrande väntan kände jag dina händer på min rygg, och med ett lågt stön kröp jag instinktivt upp på alla fyra och tryckte mig mot dig. Jag hörde hur du flämtade och drog efter andan, och vet att din njutnig är min njutning.
Försiktigt drog du i mitt rufsiga hår medan din lediga hand rytmiskt smeker den lilla knoppen i mitt underliv. Det utsökta i rörelsen kändes som tortyr och jag gnällde till:
"Snälla, kom...."
Vild av längtan släppte du mitt hår och slutade att smeka mig. Istället grep du tag om mina höfter och lät toppen av din lem långsamt glida in i mitt våta innersta.
Jag såg det inte, men i månens sken blixtrade dina ögon av upphetsning och till slut trängde du ända in till roten. Med långsamma rörelser började du röra dig ut och in i mig och efter hand ökade du takten. Dina nästan ljudlösa flämtningar övergick i stönanden, du stötte hårdare och hårdare och för varje tag drog du dig ut så att bara toppen nuddar mig och sedan körde du den ända in. Slutligen kände jag hur min kropp samlade upp resten av krafterna och samtidigt som orgasmen slår ut som en fullmogen ros, samtidigt som du låter allt du har spruta, inser jag; att släppa efter, att ge upp, är detsamma som att vinna.

Inga kommentarer: