Villig & förförd på kontoret

Detta är sant och härligt upplevt men det är några år sedan nu?
Jag arbetade då som receptionist och var enormt dragen till en av mina manliga kollegor. Han var dock 10 år äldre än jag och gift så jag tyckte mig kunna fantisera lugnt om honom utan att ens tänka tanken att något av det jag drömt om skulle bli sant. Det var ju en omöjlighet, jag trodde knappt han såg mig?
Hur som helst, tiden gick och mina fantasier om honom blev allt våtare.
Jag var tvungen att bära traditionell receptionistuniform på jobbet och kände mig inte alls speciellt sexig. Det var en mörkblå kavaj och knälångkjol med vit knytblus till. Till uniformen skulle man bära mörkblå pumps och vita nylonstrumpor och det gjorde jag också. Men för att åtminstone känna mig lite sexig inför mig själv så hoppade jag ibland över trosor och ibland hade jag bara stay-ups och allt som oftast strumpor med strumpebandshållare.
Han började dock efter ett tag att stanna i receptionen och prata med mig och jag log tänkte du skulle bara veta. En dag tog han tag i min hand och tittade på mina långa ljusrosa naglar och sa vilka porriga naglar du har. Jag tittade på honom och sa att om han inte passa sig så skulle han få känna av dem. Han garvade och gick i väg till sitt rum. Jag funderade ett tag på om jag varit för framfusig, kanske vulgär, men orkade inte bry mig. Han fick gärna tycka att mina naglar var porriga. De var långa men välvårdade och jag vet att de andra killarna skämtade om hur det skulle kännas att se dem greppa runt deras pung, så jag bestämde mig för att han smickrade mig och var lite sugen?.kanske?
Nästa dag så gick jag till jobbet med bara stay-ups, inga trosor och en mycket tunn bh under uniformen. Mina bröst är så välformade så de behöver inget större stöd för att ändå peka rakt fram. Jag gick hela dagen och tänkte på honom som vanligt och blev våt ända ner på låren. Längtade efter att få gå hem och smeka mig själv och tänka ostört på honom för något av den verkliga varan lär det ju inte bli.
När klockan var 17.00 och det var dags att stänga och gå hem, Äntligen !! Då kom vår VD ilande och behövde få hjälp med ett kopieringsarbete och det var tvunget att vara klart till 07.00 i morgon för han skulle ha det med sig på en affärsresa. Snäll som jag är lovade jag att fixa detta. Han hade bråttom iväg och sa att det som ska kopieras ligger i en bunt på hans skrivbord jag fick hämta det själv.
Jag gick och hämtade pappershögen och satte igång att kopiera. Så gott som alla gick och sa hej då och jag log och led för jag ville också hem. Men istället för att stå och sura fortsatte jag tänka på hur härligt det vore att verkligen få greppa runt hans pung med mina rosa naglar och suga på hans kuk. Smaka hans säd och sedan bli slickad av honom och få känna hans skäggstubb gnidas mot mina lår och våta blygläppar. Och sist men inte minst få knulla honom och visa honom hur kåt han gjorde mig och framför allt få känna honom stor hård och se honom kåt av lilla mig.
Jag vaknade ur mitt dagdrömmeri av att kopieringsmaskinen signalerade att den var klar. Jag buntade ihop allt i en prydlig hög och gick mot min VDs rum för att lämna kopiorna och originalet på hans skrivbord.
Det var halvskumt i rummet bara en gatlykta lyste in med en strimma gult ljus på skrivbordet och jag brydde mig inte om att tända för jag skulle ju bara lämna pappren och sedan gå hem. När jag böjde mig fram över skrivbordet för att lägga ner pappren hörde jag en röst bakom mig
- Är du kvar ?
Det var han jag stod kvar och svankade och vände mig om och såg på honom med ett skälmskt leende
- Det ser väl så ut?..
Han tog några steg fram och stod bara en mycket liten bit ifrån min putande bak och jag såg till min förvåning att hans byxor putade. Jag låtsades av misstag komma åt bulan med min bak då jag låtsades börja resa på mig från den svankande lite utmanande ställningen. Han tog tag om mina höfter och sa med lite grumlig röst att han länge velat få känna på mig. Jag gned retsamt min bakdel mot den hårda bulan i hans byxor. Du retas sa han och tog ett steg närmare så jag kunde känna hans kuk mellan mina ben samtidigt som han började smeka från mina höfter upp till brösten. Jag stönade förmodligen till eftersom det här var lite mer än vad jag väntat mig men ändå så otroligt upphetsande.
- Är det skönt ? frågade han
- Mmmmm åhhh, sa jag och jag fortsatte att sakta gnida min stjärt mot hans hårda kuk.
Han knäppte upp knytblusen och kysste mig blött på halsen samtidigt som han tryckte sig allt hårdare mot mig och andades tungt i mitt öra. Jag stod nu svankande med höfterna vilande mot min vd´s skrivbord med benen brett isär och var så våt att jag kände hur det rann från min längtande fitta. Han gned mina bröst med fasta händer och stönade
- är du kåt ?
- Jaahaaah stönade jag och förde hans ena hand mot min kjol, som han snabbt började dra upp.
Han vände mig dock om så jag satt med min bara stjärt mot skrivbordet och särade på mina lår samtidigt som han smekte dem och sög på mina bröst. Det kittlade skönt när han sög på det tunna tyget och det blev skönt vått på runt vårtgådarna.
- Du är så våt, sa han när hans hand gled längs med mina våta lår mot min plaskblöta fitta.
- Jaaahaa sa jag och kååt kved jag när hans händer nådde mitt fitta.
Då gick han ner på knä för att slicka mina lår och sedan min våta fitta som vid det laget var våtare än någonsin. (Jag drömmer och onanerar fortfarande till minnet av hur hans tunga kändes mot min hungrande fitta.) Han gned sin skäggstubb mot mitt sköte så att jag bara jämrade mig av kåthet och bad om mer. Han sög på min klitoris och pullade mig och jag kom och jag skakade av kåthet men han fortsatte tills han kände att jag landat och orgasmen var över.
Då reste han sig upp och jag sträckte mig mot hans putande gylf och fick fram hans kuk som var lite kladdig av utsipprande sperma. Jag slickade i mig den läckande sperman och fortsatte sedan att slicka honom retsamt med virvlande tunga. Jag ville göra honom så kåt att han bara skulle be om mer ?. Han stönade fram med rosslig röst
- Suuug? med dina kåta rosa kuk-sugar-läppar, sug min kuk- Du är så skön!!
Jag sög in honom och han var för stor för att jag skulle kunna ta in allt men jag sög och slickade samtidigt som jag höll om hans pung med mina naglar. Jag såg att han tittade och jag frågade om han tyckte om vad han såg? och han stönade fram att han drömt om mig. Jag var sugen på att knulla honom nu så jag smekte mig själv och kände att jag var blöt nog att ta emot hans stora kuk. Men mer hann jag inte tänka förrän han stönade att han kommer och att han ville spruta mina bröst fulla med sin sperma. Han runkade det sista själv medan han stönade:
- Smek dig, smek din fitta, smek dig, jag vill se dig njuta.
Medan jag fortsatte att smeka mig själv kom hans sats över mina bröst och den var varm och ljuvlig. Jag slickade hans kuk ren. Vi satte oss i VDs skinnfåtölj och pustade ut och kysstes. Han va så sexig i ljuset från gatlyktan och jag kände hur han började styvna igen. Jag kunde inte låta bli att ta chansen att bli tagen på vår VDs skrivbord både framifrån och bakifrån av honom mina våta drömmars man.
Vi fick flera orgasmer den kvällen och vi har haft många sköna knull sedan dess. Han är skild idag & lever han ihop med en väninna till mig och hur det gick till berättar jag nog en annan gång.

Inga kommentarer: