Älskarinnans 18-åriga dotter (forts)

Dortes bror kom hem från USA , Anna ringde till Dorte dagen innan.
Jag hörde i telefonen vad dom sa, Jag hade precis lyft luren för att ringa en kompis, när Anna slog nummret till Dorte. Dorte hade haft sällskap med en kille inifrån stan, en längre tid, men tydligen inte fått honom att fatta att fittan var till för mer än att pinka med.
- Helvede, Va faen är ham för dräng, som inte fööl om o knebe, nor jeg viser ham fjässen, o vi e negna baegge to. Pillemannen hänger som en dingleding, Men vornor ham sover kan ham få fjong på ham, en kort men tyk sak.
- Men i aften ska ham ige kom veak, ham ska kraft i meg knebe meg. Jeg lyktes att sug ham vornor ham var full o sovde, så att ham sprutade på laganet, sa jeg ved att ham fungerer, Faen jeg fikk pille meg sel ti top. Frasse kom hjem igar aften o ham vill si deg i aften Du kommer inte att bli besvikt på hansen pilleman.
- Fan jag vill väl inte knulla första kvällen heller, då tror han ju att jag går på Ströget. Men vi får väl se vad som händer.
Hon kom inte hem igen förrän på måndagsmorgonen. Hon gick ganska bredbent, ungefär som om hon hade något i sej mellan benen. Jag hörde på kvällen när hon snackade med Dorte att helgen hade varit ett enda långt knull på båda håll. Det hade börjat i bastun och på bryggan vid sjön. och slutade i drängkammaren på gården där frans jobbade innan han for till Amerika.
- Han sa att han inte hade fått fitta på hela tiden i Amerika. Dom amerikanska tjejerna är skenheliga, o rädda om det dom har mellan benen. O du! han hade aldrig varit inne i fittan på en tjej.
- Va faen? var du den förste for ham?? jeg trodt att ham hade knebet bonnens , ham som ham arbejder for, brorsdater, vornor dom arbejde med höet, o var näst, intil naegna.
- Nej jag tog hanses svendom, Du hade rätt jag blev inte besviken. Även om han sprutade innan jag fick den i mej. Jag smekte o runkade lite för länge. Men han var snabbt uppe igen, o sen höll han på i tre kvart, o pumpa. Klittan var och är ganska öm. Hade inte Per visat mej lite, så är det inte säkert att det blivit så bra. o du ! Han var längre än dildons största storlek. Jag lät honom spruta i mej, blir det något så blir det , o då blir du faster. Men jag tror inte för jag ska ha grejerna i dag.
- Meg blier nog foerst , jeg ar i beaste tin for o bli med burn, o de vill jeg. Bentes var ige so lang, men rakkans va den var tyk. Ham sprutede ogso i min hand, så jeg fik vaent i en time forinan jag fik ham i meg. O da fik jeg obne alt jeg har for o ta emod him. Men da fik ham det o löbe for meg direkt. o jeg kramte musten ur ham, med mine fjaessemuskler.
Anna smög så sakta runt i huset hela dagen hon var öm. Hon blev så nöjd att dom flyttade ihop efter tre månader.
Åtta år senare var vi på besök hos dom. Erika gick upp till Annas svärföräldrar. Jag hade hjälp Anna o Frans med lite ved, och duschade av mej. Anna kom hem från ett litet städjobb, och hade gått in i duschen när deras yngste son kom in arg som ett bi för att hans kompisar hade lurat honom, Han är ett ADHD barn som har svårt att behärska sej. Ilskan gick ut över Anna som kom ut ur duschen med bara ett badlakan om sej. Hon lyckade lungna ner grabben, jag satt i soffan framför tv.n o drack kaffe, iklädd bara schorts. Anna var helt slut, Frans var i Göteborg o jobbade, så hon var ensam om problemet Hon var ledsen, jag kramade om henne, hon var spänd som en fjäder.
Jag märkte att hon slappnade av ,det började svälla i mina schorts.Jag smekte henne sakta över ryggen, hon lät handuken falla ner från brösten.
- Håll om mej! bad hon, det är länge sedan Frans höll om mej, om han inte har velat mer. Han har för mycket pengar i huvudet för att vara en bra älskare nu. Men du! jag har dej att tacka för att det har blivit så bra som det är. Det du sa mej när vi knullade på mitt rum, har hjälpt oss mycket.
Hon kände nog, mot sin rygg vad som hände med kuken. Hon vände sej så att den kom fri från hennes rygg.
- Du bli inte sur, men jag vill inte knulla nu.
- Var lugn bara slappna av sa jag. Samtidigt som jag smekte henne över magen. Jag kände att hennes kropp mjuknade, i takt med att hon slappnade av. Jag smög ner in hand mellan benen, som delade på sej, så att jag kom åt hennes venusberg. Då vände hon sej om och drog ner shotsen så att hon kom åt att suga kuken. Hom gjorde ett uppehåll, och sa.
- Fortsätt lite till men kom inte in med fingrarna, smek bara över fittfjunet, så kommer jag snart.
Jag lydde henne, snart ökade hon takten i sugandet,och roterade med fittan mot min hand, Hon kved och stretade mer med benen, hon la sin hand över min och tryckte till.
- AOAOAOAHH!! JAAAAAAAOOOOOOHJ! NU KOOOOOM MED DIN SATS NUUUUUUU!!! jag har aldrig fått suga Frans tills det gått för honom, jag vill smaka på satsen.
- TAAAA DEN DEEEEN KOOOOMER DEN KOMMMER !! IIII AH !!
Jag sprutade och hon svalde och smekte kuken för at få ut allt, till sista droppen.
- Tack tack det var skönt!! sa hon jag har inte dåligt samvete, för vi har ju inte knullat. Men nu måste jag klä på mej inna morsan kommer.
Hon gick upp på andra våningen, jag gick också upp efter en kvart för att klä på mej. Då satt Anna på sin säng, med dildon fullt uppumpad i sej och red, Det gick för henne samtidigt som jag kom smygande upp. Det hördes en liten puff när den sprack. Hon hade ökat trycket för mycket, men den andra halvan var hel, så hon vände på den och fortsatte en slund till. Hon fick syn på mej när jag skulle gå ner igen, sedan jag klätt på mej.
- Den har jag haft mycket nöje med, fast ensam, den har inte dubbelanvänts sedan Frans o jag träffades, och Dorte fick stadig kuk. Frans vet inte om den.
Det var senaste gången jag rört hennes fitta, men man vet aldrig om det var sista gången...

Inga kommentarer: