Massage

Jag hade problem med värk i nacken och skulderbladen, och hade därför beställt tid hos en kiropraktor. När jag satt i bilen så lyssnade jag på musik, jag brukar göra det, det ger en viss tillfredsställelse. Det var en kvinna som sjöng, med en mörk, sensuell röst som smekte både mina öron och mitt sinne. Jag fantiserade lite över om mitt möte med kiropraktorn skulle kunna ge mig samma avslappning, och den smärtlindring som jag kände att jag behövde. Jag var inbokad 14:30 hos en leg: Jan Matsson, så fem minuter innan tiden parkerade jag min bil. När jag kom upp på mottagningen fick jag veta att Jan var på ett akut uppdrag någon annanstans, så jag fick ta en annan legitimerad istället. Efter en stund blev jag visad till ett mottagningsrum där fick ligga ner innan kiropraktorn skulle komma. Jag fann mig väl där på britsen och hann väl nästan slumra till innan ?hon, kom in! In kommer då en kvinna, runt 30, med hela sin uppenbarelse fick hon mig att vakna upp. Hon var klädd i en mycket smakfull dräkt, jag tänkte att hur kan hon arbeta i den. Kort vit kjol med en kavaj med en kraftigt urringad blus under. Hon presenterade sig som legitimerad kiropraktor, Katrin Svan.
Hennes hår var svart, långt och uppsamlat i en svans. Ögonen var mörkgröna och hennes bröst tycktes fylla upp hela hennes blus. Jag satt som en liten pojke och stirrade på klyftan när hon frågade hur det var ställt med mig? Ja, jo, oj, jo det är så att jag har haft en kraftig smärta i nacken under en lång tid, som har dragit sig ner till skulderbladen och även resulterat i viss ryggsmärta. Jaha, sa hon. Du har varit här förr? Nej sa jag, det här är faktiskt mitt första besök här. Jag hade ju en avtalad tid med Jan Matsson, sa jag. Ja, nu är det så att han har en akut utryckning, det kan bli så ibland. Men jag har fått i uppdrag att undersöka dig och viss mån försöka ge dig behandling, sa hon. Hela min tankevärld var nu helt uppslukad av denna kvinna, och jag hörde knappt vad hon sa till mig. Jo, Andrew, det är mitt namn, nu vill jag att du tar av dig på över kroppen och sen lägger dig ner igen på britsen. Jag gjorde som hon sa och sen började hon att undersöka mig! Jag låg på rygg, med bar bringa och lät hela hennes uppenbarelse vara över mig. När hon smekte min hals och nacke med sina mjuka händer och rödmålade naglar så började det hända saker. Katrin stod lutad över mig så att jag såg rakt in i klyftan av hennes bröst, och när hon frågade mig var det det smärtade som mest så slog det mig att jag hade hört hennes röst förut. Samma mörka, sugande röst som jag hört i bilen på väg dit. Jag svarade att det smärtar mest överallt just nu. Min kuk hade börjat sin resa mot ett mål jag ännu inte visste slutet av. Ok, nu vill jag undersöka dig mer noggrant sa hon! Jag vill att du tar av dig dina byxor och lägger dig på magen istället. Jag gjorde som hon sa, med lätt darrande händer knäppte jag upp gylfen och drog av mig mina byxor, hela tiden rädd att mitt stånd skulle avslöja mig. Men det gick bra, jag kom återigen upp på britsen på mage, med mitt pulserande stånd mot det inplastade britsskinnet. Nu kommer jag att testa var det smärtar mest, sa hon. Och hennes händer fick fritt spelrum över min nacke, rygg och ryggslut. När jag låg där, så fick jag samma frid som jag fick innan jag skulle gå in till undersökningen. Min kuk hade slaknat och för en stund var det som om jag flöt i ingenstans. Det var en underbar känsla att bara ligga där, och få ta emot massage. Mina smärtor som förut hade gisslat mig dag som natt, tynade bort. Efter vad jag tyckte var som en evighet, så sa hon sen att nu får du vända dig på rygg igen! Dåsig vände jag mig om, och insåg då igen var jag var någonstans. Hon såg mig djupt in i ögonen och sa till mig att vara avslappnad. Jag låg helt utlämnad åt denna ljuva skapelse, hon klämde mig över axlarna, ner över hals och mot bröstkorgen. Jag fick stånd igen, hennes bröst hävde sig tungt över under blusen och jag började att andas häftigare. Hur är det fatt, frågade hon. Jag vet inte, sa jag, men nåt är det?..Men jag ser att du har spänningar i nacke, skulderblad och ryggsidan, den vänstra. Ja, det var det som jag visste, sa jag. Sen såg hon mig djupt in ögonen med en blick som var oerhört sexig, sugande?Hon såg på mig och sen tittade hon över hela min kropp och fastnade vid min kuk som levde ett eget liv utanför min kropp. Utan ett ord så smög hon in handen under mina kalsonger och började smeka min kuk, lugnt så lät hon handen runka mig. Mitt hjärta slog i 170 och jag blev än mer kåt. Under tyget på hennes blus såg jag att hennes bröstvårtor var styva och jag förde min hand över hennes bröst som var mjuka och välkomnande. Hon stönade lätt och tog ett fastare tag om min kuk som nu var helt sprängfylld. Vi sa ingenting till varandra, jag smekte hennes bröst med mina händer och hon runkande mig ömsom hårt, ömsom mjukt. Hon tog ut min kuk som hotade att spränga sönder tyget och tittade fortfarande mig djupt i ögonen. Jag lirkade mina händer runt hennes bröst, nu under blusen och hon stönade ännu mer?. hennes andra hand knäppte upp kjolen och blottade hennes trosor och under den hennes fitta som fuktade genom tyget. Då tog hon min hand och förde den mot sin fitta som jag smekte först över blygdläpparna, sen hittade mina fingrar öppningen och jag lät dom glida längs öppningen som gjorde mina fingrar våta av henne. Hennes hand gled över mitt ollon som nu var stort och svullet. Mina minnesbilder då av rödmålade naglar som gled över mitt innersta, och jag kände på hennes innersta som flödade över?gjorde att jag kände i märgen hur jag ville släppa på allt. Då släppte hon taget om min kuk och satte sig över mina ben och la min kuk mellan sina stora och svullnade bröst och tryckte dom tillsammans. Nu var jag på bristningsgränsen och hon med, hon kysste mitt ollon med sina fylliga läppar samtidigt som hon knullade mig mellan sina bröst. Åsynen av Katrin, med min kuk mellan sina bröst, hennes kåtglänsande blick som nu var uppenbar, mitt ollon som åkte upp och ner mellan dom mjuka brösten gjorde att jag till slut var tvungen att släppa på allt. Jag hade sinnesnärvaro att se hur min varma sperma sprutade upp ur klyftan, sprutade över hennes bröst och hur hon själv stönade ut sin drift, och jag min??..
Klockradion ringer?nej, det är telefonen som ringer. Yrvaket tar jag upp luren och säger mitt namn. God morgon, säger en röst. Du hade en tid inbokad idag hos Jan Matsson. Tyvärr så är han ute på annat uppdrag idag, men vi har en annan kiropraktor som kan ta emot er???

Inga kommentarer: