...stackars dig!

Följande är alltså en sannhistoria och den börjar med att jag, då 19 år gammal, var på väg hem sent på natten från min flickvän i min pappas bil. Det hade varit en rätt tråkig kväll, vi hade sett en videofilm och bara degat. Ingen sex hade det blivit, flickvännen hade mens och ingen lust alls att "hjälpa mig", och det var det jag nu satt och retade upp mig på medan gatljusen flödade förbi utanför vindrutan. Någon form av impuls fick mig att välja den något längre vägen genom centrum, och plötsligt så råkade jag ut för en folksamling som stod mitt i vägen så jag var tvungen att sakta ner. Plötsligt ser jag två kvinnor i kanske 35-årsåldern komma springande mot bilen, och jag stannar nästan automatiskt. Kanske hade det hänt dem något? Jag vevade ner rutan och frågade om jag kunde hjälpa till med något.
"Snälla, rara söta... Kan du skjutsa oss hem? Vi missade sista bussen och nu kommer vi ingenstans" sade den ena medan hon lutade sig in genom rutan. Hon var blond, med ett rejält rufs till hår, samt bar en tunn sommarklänning som gjorde sitt bästa för att framhäva hennes fina kropp. Men hon verkade rejält packad, och hade dimmig blick. "Var bor ni någonstans då?" frågade jag. Hon svarade med namnet på ett mindre samhälle som ligger ungefär två mil utanför staden där jag bor. Jag tänkte efter, och kom fram till att det skulle röra sig om nästan 1 timmes bilfärd fram och tillbaka, och det var redan sent. "Njaaa...." började jag, men blev snabbt avbruten. "Du får givetvis betalt" sa hon och fortsatte: "Snälla... Vi måste bara hem...". Efter att ha tänkt över det hela tänkte jag att lite cash inte skulle sitta fel, så till sist accepterade jag och kvinnan som pratat hoppade in i baksätet och ropade efter den andra. Den andra kvinnan satte sig i framsätet och log mot mig.
"Det var verkligen jätteschysst av dig" sa hon. Jag log tillbaka. Den andra kvinnan hade mörkt, kort hår och bar någon form av dräkt med byxor. Hon var inte lika iögonfallande som den blonda men ändå söt på något vis. Hon presenterade sig som Annelie och den blonda som Lena.Jag och Annelie började föra någon form av artig konversation men Lena satt mest och fnittrade i baksätet. Hon pratade om någon stackars kille som hon hetsat upp på dansgolvet och sedan lämnat där med "världens ståfräs" och jag såg på Annelie att hon tyckte det var rätt pinsamt. Jag och Annelie pratade lite allmänt om utelivet i staden, när plötsligt Lena hävde sig fram mellan stolarna. "Har du nån tjej, killen?" frågade hon med ett brett leende. Hon stank av sprit. Jag svarade jakande, varpå hon frågade "Du ser lite sur ut... Har det inte blivit något ikväll?". Jag rodnade, och Annelie vände sig mot baksätet och började: "Lena..." men den blonda gav sig inte. Hon skulle ha ett svar. "Nej, inte speciellt" svarade jag dumt till sist, och Lena skrattade. "Staaackars liten..." sa hon och hävde sig bakåt. "Jag vet hur killar är i den åldern".
Annelie verkade nu bli riktigt irriterad och sa: "Lena för fan... Nu när vi har fått skjuts hem och allt så behöver du ju inte vara taskig". "Jag är väl inte taskig" försvarade sig Lena. "Jag bara frågade ju". Det blev tyst ett tag och jag försökte koncentrera mig på vägen. Men jag kände Lenas blickar från baksätet och mina ögon drogs till baksätet gång på gång. Hon hade som sagt en kropp som var minst sagt välbevarad och hennes stora fylliga bröst putade ut genom den tunna sommarklänningen. Hon märkte att jag tittade och log mot mig i backspegeln. "Ser du nåt du gillar" sa hon och flinade. Annelie skakade på huvudet, och jag började bli lite smått irriterad. Men Lena var inte färdig ännu. Hon började att sakta knäppa upp knapparna i klänningen medan hon sa "Håll ögonen på vägen killen..." medan hon fnittrade. Annelie blev nu riktigt arg och försökte hindra henne men fick till sist ge upp försöken.
"Bry dig inte om henne" sa hon menande till mig, men det var svårt att lyda det rådet. Jag kände hur jag närmast ofrivilligt började få stånd. "Nä, bry dig inte om henne" härmade Lena, och nästa gång jag tittade så fick jag en smärre chock när jag fick se ett par bara bröst i backspegeln. Hon hade knäppt upp hela fronten på klänningen, och satt nu och masserade sina vita, runda, underbara bröst medan hon fortsatte flina. "Då har du inte fått se några såna här ikväll då med andra ord". Jag höll på att smälla av. Vad ville hon egentligen? Min kuk hade vid det här laget växt till full storlek och det började bli svårt att sitta.
Annelie blev nu riktigt arg och började skälla på Lena. Efter ett tag suckade Lena lätt, och gav med sig. "Jag har världens tristaste vännina... men hon har ändå alltid rätt." sa hon och började knäppa sin sommarklänning igen. "Min man vill ju ha mig för sig själv", fortsatte hon och log retfullt åt mitt håll. Jag var nu riktigt arg och minst sagt frustrerad. Det var andra gången som jag fått ett ordentligt stånd utan någon som helst åtgärd, och det bultade och värkte i kuken. Ett tag funderade jag på att stanna bilen och slänga ut dem, men jag bet ihop och fortsatte. Hon ska fan inte tro att hon kan påverka mig, tänkte jag och försökte se cool ut. Annelie såg medlidsamt på mig, och det var precis som hon såg vad jag tänkte.
Efter några minuter kom vi fram till samhället och Annelie guidade mig till Lenas hus då Lena själv nästintill somnat i baksätet. Jag stannade bilen, och Annelie hoppade ut och skakade liv i Lena. Lena vinkade till oss på uppfarten och sa "Hejdå sötis, tack för skjutsen och underhållningen... Annelie betalar.. Du har väl pengar, gumman?". Annelie nickade till svar, och vinkade av sin vännina. "Vart ska vi nu", frågade jag Annelie medan jag i ögonvrån såg Lena fumla med sina nycklar i dörren. "Jag bor en liten bit utanför... men jag kan gå härifrån om du vill. Jag skulle förstå dig om du inte ville köra en meter till...". "Nejdå", avbröt jag henne. "Det är inte du som varit taskig. Klart att jag kör hem dig."
Annelie log mot mig, och jag var riktigt stolt över mig själv. Jag tyckte att jag betett mig riktigt vuxet, och kåtheten hade i det närmaste försvunnit. Annelie guidade mig vidare och till sist blev det färre och färre hus vid sidan av vägen, och jag började skruva på mig lite och undrade vart vi var på väg. "Vi är snart framme....du kan stanna här bakom kröken." Jag gjorde som hon sa, och hon pekade upp mot ett ensligt hus som låg uppe på en kulle. "Min man har nog somnat för länge sen" sa hon och skrattade. "Jag är så gammal nu att han slutat upp att vänta uppe på mig".
Men plötsligt blev hon allvarlig. "Jag är verkligen ledsen för Lena... det var riktigt uselt gjort av henne. Stackars dig...". "Äh, det är lugnt" sa jag. "Hon hade väl bara fått lite för mycket i sig". "Precis" sa Annelie, "...och det har egentligen jag också. Och nu tänker jag utnyttja det.". Jag fattade ingenting, utan blev helt överrumplad när hon böjde sig fram och kysste mig mjukt på kinden. Jag kan än i dag känna hennes doft: sommar, parfym, vin och kvinna i en härlig blandning. Innan jag visste ordet av så tungkysstes vi och hon smekte mig varsamt över bröstet. Sen flyttade hon sig närmare mig och lade sin hand på min kuk som redan vaknat till liv igen inne i byxorna. Jag försökte komma åt hennes bröst med mina trevande händer, men hann inte långt innan Annelie avbröt mig. "Nejdu...", sa hon med ett litet skratt. "Det är dig det är synd om, inte mig. Låt mig få ta hand om dig."
Jag var fortfarande helt nollställd när jag kände hennes hand knäppa upp mitt bälte och kunde egentligen bara luta mig tillbaka och njuta av hennes beröring. Hennes finger vandrade i skåran i kalsongerna längs med kuken....sakta upp och ner. Till sist tog hon ett försiktigt grepp om den och lirkade ut den i full frihet. Bara det var så skönt att jag höll på att komma direkt. Hon masserade den lätt och lät fingrarna fuktas av min kåtsaft på toppen av ollonet. Jag stönade högt och ljudligt och lutade huvudet tillbaka med slutna ögon. Plötsligt fick jag en chock till. Jag kände något varmt och mjukt omsluta min kuk och när jag tittade ner så hade hon böjt sig ner över den och tagit den i munnen.
Ung som jag var hade jag bara blivit avsugen en enda gång tidigare, och det var då rakt ingen höjdare. Tjejen som gjorde det då var väldigt oerfaren, och det gjorde mest ont. Det var en väldig skillnad att få kuken behandlad av Annelies sköna mun, och jag vågade knappt titta på henne av rädsla för att komma direkt. Annelie gjorde inga hastiga rörelser utan sög bara försiktigt upp och ner utan mycket tryck medan hon lät sin tunga spela runt ollonet då och då. Kuken bara gled in och ut ur hennes mun, sakta, sakta... "Det är så skönt.." började jag. "Mmmmm", sa Annelie och vibrationerna av hennes röst kändes i hela kuken. Jag kände hur mina fötter och ben började domna bort när hon plötsligt började suga mig snabbare. Hennes läppar slöt sig hårdare runt min vid det här laget gigantiska kuk, och det ryckte till i hela kroppen. "Ahhh... kan inte" stönade jag, och då tog hon ett fast grepp om kuken och runkade mig medan hon fortfarande lät sina läppar vara omslutna runt toppen på ollonet.
Jag kände den välbekanta känslan och skrek rätt ut när jag tömde hela min sats i Annelies mun. Det kändes som om jag sprutade kaskader och jag kunde höra henne svälja mitt i alltihop, vilket fick mig att spruta ännu mer. Det var den dittills mest erotiska känslan i mitt 19-åriga liv, och det var faktiskt nästan som om hela livet passerade revy de där få sekunderna. Till sist lät hon kuken glida ut ur sin mun, och den var alldeles ren. Inte en droppe sperma hade hon spillt. Jag såg på henne med dimmig blick. Jag måste bara ha henne. Jag ville ta henne där i baksätet och knulla henne och slicka henne till en lika skön orgasm som den jag fick. Men när jag närmade mig henne, så log bara hon ett avväpnande leende. "Tack för skjutsen. Det är skönt att fortfarande finns gentlemän som ställer upp på kvinnor i nöd". Hon samlade ihop sina saker, och gav mig en snabb kyss på kinden. "Lycka till i livet. Nu är det bäst att jag tar mig hem."
Jag såg henne gå uppför den smala vägen som ledde mot hennes hus. Hon vände sig om och vinkade, och det var som om hon var helt oberörd. Det var som om hon inte insett att hon gjort något magiskt, att hon gett en 19-åring något av det skönaste en kvinna kan ge en man. Till sist såg jag henne gå in, och det var dags att köra hem. Hela vägen hem satt och jag tänkte på det som hade inträffat. Det var precis som en dröm, och jag ville inte vakna. Jag förstod egentligen ingenting av det som hänt.
Ca tre år senare gick jag och min dåvarande tjej på stan, och då plötsligt såg jag henne tvärsöver gatan. Våra blickar hann precis mötas, innan plötsligt en kanske tioårig flicka kom springande och krävde hennes uppmärksamhet. Hon böjde sig ner och pratade med flickan, och plötsligt kom även en man fram till henne och kramade om henne. Hon skrattade och log, och jag fylldes av någon märklig sorgsen värme. Det var lite som om att se sin första kärlek med en annan kille för första gången, men samtidigt var jag glad för hennes skull. Strax innan vi passerat varandra möttes våra blickar igen. Hon lyfte på huvudet och log, och jag nickade tillbaks och besvarade leendet. "Vem var det" frågade min tjej intresserat. "Bara någon jag kände en gång" sa jag och fortsatte "Ska vi ta en fika?".

Inga kommentarer: