Åter i Stockholm

Det var en varm försommardag . Jag hade precis avslutat min åtta månader långa militärtjänstgöring i Arvidsjaur och mådde enormt bra av att vara hemma i Stockholm igen. Ingen snö, inga rytande befäl, och framför allt var jag tillbaka hos de vackra flickorna. Stockholm är tonårsflickornas stad. Ingen annanstans syns de i sån mångfald som i huvudstaden. Allt vad våren medför, som tajta klänningar, bara ben och allmän lusta gör dem till var mans dröm!
Jag strosade runt i innerstan ett par timmar innan jag bestämde mig för att ta bussen till Odenplan och därefter promenera till S:t Görans gymnasium. Där finns gott om pumor, det vet väl alla? Väl där trodde jag inte mina ögon. I den skola jag hade tyckt var så jävlig, syntes den ena läckerbiten efter den andra. Åt alla håll, inte en vinkel utan en tjej värd att bånka. Jag försökte sansa mig, men utan att lyckas. Jag blev bara ändå kåtare. När jag fantiserat om ett tiotal brudar och klockans visare säkert hunnit passera halvvarvet kom en tjej fram till mig. Hon presenterade sig som Anette.
- Letar du efter någon, eller? Sa Anette.
Jag förstod inte riktigt, det verkade som hon kände igen mig, men eftersom jag varit borta från stan ett bra tag och inte kunde minnas att jag träffat henne stod det helt still i huvudet på mig och jag stod tyst.
- Hallå, känner du inte igen mig? Ninas syster! Sa Anette.
Nina? Tänkte jag. Just ja, nu förstod jag. Anette var syster till en gammal flamma. Nina var den första tjejen jag knullade med. Men det var mer än fem år sen och jag hade inte träffat vare sig henne eller Anette på säkert tre år.
- Jo, sorry! Sa jag.
Vi pratade ett tag, mest om förr i tiden. Det kändes lite konstigt. Anette som bara var barnet när jag knullade Nina hade under dessa år förvandlats till en mogen 16 åring med stor rumpa och väl tilltagen byst. Att hennes bröst var något att intressera sig för upptäckte jag snabbt. Det var inte så konstigt eftersom hon, liksom de andra tjejerna jag kikat på hade en sån där tajt tröja, rejält urringad och nästan genomskinlig. Hade hon inte haft BH hade man sett hela hennes behag.
Jag frågade en del om Nina och Anette berättade att hon flyttat till Linköping för att plugga. Hon hade förlovat sig också. Jag kan inte säga att jag blev sårad, mina tankar kretsade helt och hållet kring Anettes bröst och pratet om Nina var bara ett säkert sätt att hålla samtalet vid liv.
Minuterna rusade iväg och Anette var tvungen att kila. Lektion eller något. Hon gav mig sitt telefonnummer, mer symboliskt skuller jag tro. Men mitt intresse för den unga tonårsflickan hade blivit så stort att jag på vägen hem inte kunde tänka på annat än att ringa henne.
Redan dagen därå slog jag en signal, det visade sig att Anette skolkat från skolan och hade huset i Skärholmen helt för sig själv. Hon frågade om jag hade lust att komma över. Hon kände sig uttråkad av tystheten i huset sa hon. Utan att tveka tackade jag ja och rusade iväg på stubinen.
Anette öppnade dörren. Jag klev in i hallen och upptäckte att det såg helt annorlunda ut än när jag var där senast. Detta intresserade mig dock inte. Nej, Anette hade precis kommit ut ur duschen och stod framför mig endast iförd behå och stringtrosor. Vi gick in på hennes rum, det rum Nina en gång haft och började prata. Hon pratade med mig och jag med hennes bröst. Detta måste hon ha märkt eftersom hon ganska snart sade:
- Tänder du på tjejer med stora bröst?
- Äh, vadå? Sa jag.
- Jag ser hur du tittar på mina bröst hela tiden, sa hon.
- Öh nä. Vad säger man i en sån situation?
- Vill du knulla mig? Frågade Anette.
Jag behövde knappast svara utan kastade mig över den ljuvliga varelsen. Knäppte snabbt upp behån och började ihärdigt suga på hennes nästan gigantiska bröstvårtor. Jag kunde inte sluta och till sist sa hon:
- Fram med kuken, jag vill suga!
Är det något som är lättare gjort än sagt så är det att hala fram kuken. Den stod i perfekt givakt, mycket stiligare än vad jag själv brukade göra i Arvidsjaur. Anette berömde den för sin storlek och började långsamt suga på ollonet. Hon sög lite småförsiktigt, så det kittlades.
- Ta den på djupet, flämtade jag och tryckte in hela batongen i gapet på den stackars tjejen. Hon sög in, hon sög ut. Det var svårt att hålla sig och snart kastade jag upp henne på golvet. Jag tryckte henne mot det vita skrivbordet, drog ner hennes stringtrosor och lät kuken nosa på hennes stjärt.
-Knulla mej, stönade hon.
Jag tryckte in kuken och lät den glida in och ut, lika långsamt som hon sugit. Efter ett tiotal juck kom hon med ett skrik på rejäl decibelnivå. Jag accelererade och började trycka på utav bara helvete. Annette skrek och stönade och jag var inte sämre jag. När jag började känna trycket från pumpen kastade jag ner henne på sängen igen. Jag satte mig på huk över hennes bröstkorg, förde in kuken mellan de stora kassarna och började pattknulla henne. Hon försökte suga mig samtidigt, men nådde inte riktigt. Jag stornjöt av att knulla hennes mjuka pattar och belönade min prinsessa med ett spruta henne rakt i munnen.
Efter den sedvanliga duschen skildes vi åt och har sedan dess bara träffats ett par gånger. Båda på S:t Görans; jag har prövat min lycka fler gånger. Och vet du vad, jag har fått napp varje gång!

Inga kommentarer: