Vikarien

Det var fradag eftermiddag. Vi slutade vanligvis tidigt på fredagar.
Jag gick i nionde klass och var inte särskilt interesserad av skolan, nu var det så att
jag hade skolkat en gång för mycket och hade blivit satt på kvarsittning denna fredageftermiddag, det var i slutet av maj och det var varmt och soligt ute.
Jag satt i klassrummet och var irriterad över att jag hade kvarsittning, vad var det för ide´med det, vi hade bara ett par veckor kvar tills vi slutade skolan.
Jag satt och tittade ut genom förnstret när en av de unga vikarierna kom in.
Jag hade hälsat på henne ute i korrridoren några gånger men jag hade inte haft henne i nåt ämne.
-Hejsan Janne, jag heter Lena och det är jag som ska övervaka din kvasittning idag.
Jag rodande litegrand ,jag tyckte det var skamligt att sitta här med en ung kvinna som inte kunde vara mer än 24-25 år.
Jag måste erkänna att hon såg bra ut, hon hade en kjol som gick halvägs nerför vaderna
och jag kunde se konturerna av hennes bröst genom den tunna vita blusen hon bar.
Ansiktet var sött med en rödmålad putmun och blåa ögon allt innramat av ett böljande långt ljust hår.
-Janne!
-Hallå Janne!
Jag vaknade ur mitt dagdrömmeri när Lena viftade med ett häfte framför ansiktet på mig.
-Det är uppgifterna du ska göra.Lena log mot mig.-Inte så intressant eller?Det vore väl trevligare att få vara ute och jaga flickor nu när det är så varmt och härligt ute.
-mmm.Jag ryckte häftet ur händerna på henne och sjönk ner i stolen, Lena gick och satte sig framme vid katedern och tog fram en bok för att börja läsa.
Jag satt och stirrade en stund på det första bladet innan jag satte igång.
Det var sammhällsoreinteringsfrågor och jag kände en vanmakt, jag ville bara rusa ut ur rummet ut till friheten.
Jag började ändå lösa frågorna men efter en stund fastnade jag och ropade Lena till mig.
-Vad är det?undrade hon.
-Jag har fastnat på en fråga här, tänkte att du kunde hjälpa mig lite.
-Självklart!Svarade hon.Hon ställde sig jämte bänken och lutade sig lite frammåt.Jag upptäckte att jag kunde se rätt i hennes blus som var lite uppknäpt längst upp.
Där inne i dunklet såg jag ett par fina bröst som gungade i en nästan genomskilnig bh.
-Vad är det du inte klarar av?Lenas röst tycktes eka någonstans i fjärran.-Janne!Jag såg upp henne och jag såg på henne att hon sett vad jag stirrat på.
-Har du inte sett bröst innan?frågade hon.-Nej, inte på riktigt.sade jag.
Hon knäppte upp sin blus.-Så här ser dom ut!min bula i byxan började växa.-Vill du känna på dom?
Jag kunde inte annat än nicka och Lena tog tag i min hand och förde det till sitt vänstra bröst, det var mjukt att klämma på och jag kände hur det hettade i ansiktet.-Vänta! sade hon och så gick hon låste dörren.När hon kom tillbaka tog hon av sig blusen och knäppte upp bh:n
och lät brösten rulla fram.-smek dom!sade hon med len stämma.Mina händer drog sig som stål mot magneter mot hennes bröst.Hon hade ganska stora bröst och dom var mjuka och härliga att ta på, jag kände hur bröstvårtorna styvnade mot handflatorna.-smaka på dom!sade hon och förde mitt huvud mot hennes bröst.-sug på vårtorna!Jag sög och slickade samtidigt som jag slog armarna runt hennes midja för att knäppa upp hennes kjol.
Kjolen föll till golvet och jag drog huvudet bakåt för att beskåda henne.-Nej Janne, sluta inte. stönade hon ovanför mitt hunud, jag började slicka brösten igen samtidigt som hon förde min ena hand till hennes sköte.Det var varmt och fuktigt, fukten hade trängt igenom spetstrosorna.Jag smekte henne fumligt utanför trosorna, hon drog sig bakåt och klev ur trosorna.Känn på vulvan.Sade hon.Jag förde handen mot skötet igen jag drog fingrarna mot hennes blygläppar som särades, fingrarna gled lätt i den fuktiga skåran, jag tryckte prövande ett finger mot öppningen som gled upp mot trycket av mitt finger.Jag tryckte försiktigt in fingret och sen ut igen jag började pulla henne sakta med ett finger och körde sedan upp ett finger till.-slicka mig samtidigt!Sade hon samtidigt som hon styrde min tunga mot klitoris, jag ryggade tillbaka först, det smakade lite salt men hon trykte bestämt tillbaka mitt huvud igen.Det rann nu om mina fingrar och Lena stönade högt.Plötsligt kände jag när slidmusklerna stramade åt runt mina fingrar och hon spännde kroppen,hon höll tillbaka ett skrik, och hon flåsade tungt.När hon återhämtat sig böjde hon sig fram och började knäppa upp mina shorts, hon smekte bulan utanför kalsongerna, det bultade verkligen i den nu.
Hon lirkade fram pålen och drog försiktigt ner förhuden, det var den underbaraste känslan jag känt i hela mitt liv, det pirrade i hela kroppen och små ilningar gick genom hela underlivet.
Lena drog förhuden upp och ner några gånger, sedan sänkte hon munnen över härligheten, hon sög ner till roten, det ryckte till i pungen och plötsligt forsade min varma säd ner i svalget på henne.Hon lyckades inte svälga allt utan lite rann ner för skaftet hon slickade upp dropparna och svalde.
-Nämen Janne, en liten läcka tror jag!Jag var inte i stånd att prata överhuvudtaget.
Lena började smeka pålen och pungen mjukt och lent tills den började resa sig igen, då tog hon den i munnen igen och sög tills den stod i full givakt igen.
Hon tog munnen ifrån den och gick fram till katedern där hon beodrade mig att komma.
Jag gick fram till henne och hon lade sig på rygg på katedern.
-Kom nu Janne, så ska du få älska med mig.
Jag gick fram till henne där hon blottade sitt sköte mellan hennes särade ben ,hon tog min påle och styrde in den i henne.
Det svartnade för ögonen på mig och jag såg små stjärnor, jag kände slidmusklerna sluta sig om mig, det var varmt, härligt.
Jag började jucka försiktigt men då slåg Lena benen om min rygg och manade på mig jag började knulla allt snabbare, jag och Lena stönade ikapp.
Lena stönade allt högre och högre, hon fick en andra orgasm, jag fortsatte som besatt.
-Vänta!Sade lena.
Jag drog mig ur henne, hon reste sig upp och ställde sig framåtlutad mot desken med svankande rygg.
-Så, styr in den nu.
Kuken gled in utan problem, jag började med juckandet igen.-Hårdare, hårdare.stönade Lena.
Jag kände ryckningarna i pungen igen, jag drog mig ur igen och lät sperman spruta ut över Lenas rygg.
När jag vaknade till sans igen hade lena börjat klä på sig igen.
-Nå!?Ska vi ta och titta på uppgiften du hade fastnt på.

Inga kommentarer: