Viking Line

Jag och min väninna Mona hade bestämt oss för att åka med Viking Line på en 24 timmars kryssning och nu satt vi där med varsin drink. Vi är båda närmare fyrtio än trettio men med relativt unga kroppar och ett ungt sinne. Vår målsättning var att få lite krydda i vardagen och båda hade packat ner kondomer.
Medan vi satt och tog vår tredje drink vid dansgolvet som ännu var tomt så kom det fram en rätt så snygg kille i 25 årsåldern. Han pekade på ett bord fullt av killar i samma ålder och bjöd oss över till deras bord. Vi tvekade lite men kom och satte hos killarna som visade sig spela i samma fotbollslag. Mona fick en charmig kille med mörkt bruna ögon och smittande leende bredvid sig. De började snabbt prata och jag hamnade bredvid han som bjudit oss till bordet och en snobbig kille som verkade tycka att vi kommit och stört deras samtal. Niklas som bjudit över oss var lite fullare än jag trott från början men han bjöd på champagne och var kul.
Dock kunde han inte hålla fingrarna i styr utan lät sin hand hela tiden smeka mig längs insida låret och uppåt. Jag hade inte så mycket emot det men tyckte väl att han gick lite fort fram och pressade ihop benen lite.
Efter ett tag så dök de upp en ny kille upp bredvid mig, han var påtagligt intresserad, smickrade mig med nästan fåniga komplimanger och hette Patrik. Han var senigt bygd svart hår mörka ögon och en barnslig charm.
Dansen hade börjat och Mona var uppe och dansade tätt med sin kavaljer och eftersom jag var sugen på att dansa så frågade jag Patrik. Han sa att han inte kunde men följde med upp.
Egentligen var det inte dansen jag längtade efter utan jag längtade efter att få känna hans kropp tätt emot min. Han luktade man och tryckte sig emot mig med händerna ner över min rygg och min stjärt. Jag kände det välkända pirret i kroppen och tryckte mig mjukt emot honom. Han var hård innanför byxorna och jag kände hans stånd tryckas mot min mage samtidigt som hans händer kramade mina skinkor. Han kysste mig på dansgolvet innan vi smet iväg mot ett ensamt bord i ett hörn. Han hämtade två drinkar och satte sig nära mig.
Han kysste mig igen och kramade mitt högra bröst utanpå blusen.. Normalt sett hade jag tagit bort handen men nu var jag så kåt och smickrad över att denna snygga kille 12 år yngre än mig ville ha mig att jag istället förde min hand till hans skrev. Hans kyss blev tung krävande och het när jag kramade hans stånd genom byxorna. Han avbröt kyssen men kramade fortfarande mitt bröst, vårtorna stod som två tryckknappar genom bh och blus och mina stringtrosor var mycket blöta. Jag ville känna hans hårda kuk inne i mig, fylla upp mig.
?Är du rakad? frågade han (varför frågar alltid pojkar det?) jag svarade att jag var det och undrade om han ville se. Det ville han och bara sekunder senare var vi på väg ner till min hytt.
I hytten stod vinflaskan kvar och på bordet låg kondomerna som jag och Mona fånat oss med. Men Patrik verkade inte ta någon notis om det. När vi kom in i den lilla hytten så vände han sig bara emot mig och frågade om han fick se. Lutad mot dörren sparkade jag av mig mina skor och knäppte upp byxknappen. Han tittade förhäxat på mig och jag har aldrig känt mig så sexig oemotståndlig och kåt. Blixtlåset drog jag ner och drog så långsamt ner linningen till knäna och blottade min rakade blöta mus. Han fullkomligt slängde sig på knä framför mig och begravde sitt ansikte mellan mina lår. Underbart. Underbar var hans tunga ivrig och precis där jag ville ha den. Hans fingrar hjälpte till och jag vet inte hur men plötsligt låg byxorna och trosorna i en hög på golvet och jag var på väg mot en underbar orgasm. Men just innan jag skulle försvinna in i den avbröt han sig. Han vände mig hårdhänt om och jag putade villigt med stjärten, jag längtade så efter hans kuk i mig och det var precis vad jag fick. Sekunderna det tog att sätta på en kondom kändes som minuter men när han så äntligen äntrade mig så var det underbart. Han var stor och het och kom hårt långt upp i mig. Hans stora händer på mina höfter var bestämda och han trycket mig med all kraft emot dörren och jag skrek ut min orgasm som aldrig förut. Han kom också och varma halvt nakna stod vi tryckta mot hyttdörren.
Patrik sa att han ville ha mer sedan men tyckte vi skulle gå upp och dansa och dricka lite till innan dess. Men när jag skulle sätta på mig trosorna sa han nej. Inte skall en så underbar och rakad mus döljas av dessa. Dom tar jag hand om. Han stoppade dem i sin jeansficka och jag tog på mig byxorna utan något under. Precis när vi skulle gå fick han ett infall till och hejdade mig. Jag vill se dina bröst innan vi går. Smickrad knäppte jag upp blusen och på begäran tog jag av mig BHn. Han böjde sig fram och sög på ena bröstet samtidigt som han smekte det andra. Jag har väldigt små bröst men han sa att han älskade dem och nafsade i mina hårda bröstvårtor. Inte heller bhn fick jag ha på mig när vi gick upp igen. Jag var så upphetsad och lite frustrerad då jag hellre hade stannat i hytten och blivit uppfylld gång efter annan men nu skulle vi upp och dansa och umgås med hans kompisar.
När vi kom upp till dansgolvet försvann Patrik till baren för att fixa två drinkar medan jag letade efter Mona. Efter två varv hittade jag henne i ett hörn med sin kavaljer. De kysstes och hans hand var långt upp under hennes kjol, blusen hennes var i oordning och hans skjorta hade åkt upp ur byxorna, som för övrigt putade betänkligt. Jag närmade mig dem försiktigt och efter ju närmare jag kom ju mer stod det klart för mig vad handen mellan Monas ben gjorde. Hon blundade och andades stötigt och var inte kontaktbar. Han pullade henne, knullade henne med sin vänstra hand Monas hand kramade hans kuk igenom byxorna.
Jag smög upp bakom honom och viskade att hytten nu var ledig. Han rykte till log snabbt emot mig och fortsatte sedan som om inget hade hänt.
Jag gick därifrån och mötte Patrik vid dansgolvet. Vid drack våra drinkar och han höll stolt om mig när hans kompisar kom fram och nyfiket skulle pika honom. Hans hand smekte min skinka och då och då smet ett finger in emellan dem och berörde fittan. Han gjorde mig så kåt och det märktes säkert för mina bröstvårtor var återigen hårda och syntes genom blusen.
En av Patriks kompisar bjöd upp mig och vi började dansa. Jonas hette han och kunde faktiskt dansa men efter halva låten så tappade han koncentrationen och började istället tafsa. Han kramade min stjärt hårt och då han upptäckte att jag inte hade några trosor tryckte han sig emot mig med ett enormt stånd. Hade det inte varit en kompis till Patrik och hade jag inte redan innan varit så kåt så hade han fått sig en örfil. Han förde mig till et hörn så ingen skulle se när han gned sin enorma kuk emot min höft och försökte kyssa min hals samtidigt som han nu kramade mitt bröst. Jag ville inte tycka det var skönt men när han nöp min vårta och kysste mitt öra så rös jag och jag nästan kände hur det droppade från min fitta. Musiken tystnade och jag sköt honom ifrån mig och sa att det nog räckte nu. Han låg lite överlägset emot mig och sa; okej, men vill du få ordenlig kuk så kom tillbaka. Jag återvände till Patrik och såg att Jonas snabbt bjöd upp en ny flicka.
Vi gick och satte oss vid ett avskilt bord och pratade ett tag men ingen av oss ville egentligen prata istället grenslade jag Patrik och kysste honom. Han frågade mig om jag var gått och jag svarade att jag var mycket kåt och tryckte mitt sköte emot hans hårda kuk. Vi kysstes återigen och omvärlden försvann nästan. Patrik avbröt kyssen och knäppte upp min byxknapp och gylf hans hand kupade min blöta fitta och det var så underbart skönt. Han hittade min svullna klitta och strök den varsamt med sina fingrar. Jag slöt ögonen bet mig i underläppen och kom i ännu en svallande orgasm när han klämde min ärta mellan fingrarna samtidigt som han förde in dem i min grotta. Han drog undan handen efter en stund och jag knäppte mina byxor igen.
Jag satte mig i stolen bredvid honom fortfarande tagen av orgasmens efterdyningar. Snett till höger om oss satt en kvinna och en man runt femtio år och tittade på oss med stora ögon. Jag viskade i Patriks öra om att vi hade haft publik. Han sa att han visste om det och undrade om jag ville bjuda på mer show. Jag förstod vad Patrik menade och knäppte upp hans byxor och lirkade fram hans kuk. Min hand runkade honom förstrött, och ingen förutom paret till höger om oss kunde se vad vi gjorde. Patriks kuk svällde och han stönade när min hand strök ner och upp längs det ståtliga skaftet. Ollonet blev svullet och rött. Kvinnan tittade oblygt med öppen mun på vad min hand åstadkom. Sug mig, bad Patrik och det gjorde jag så gärna jag böjde mig ner över hans kuk och sög in ollonet mellan mina läppar. Jag hörde hur inte bara Patrik stönade till utan även paret som satt en meter bort. Patrik förde undan mitt hår och knäppte upp min blus. Nu kunde mannen se mina små bröst gunga i takt med att jag tog Patriks kuk i munnen. Jag slickade sidorna och lät minna läppar omvälva kuken. Jag tog så mycket jag kunde av hans stolthet men fick inte in hela. Jag sög hårt och kände sältan av försats i min mun, slickade den lilla tappen samtidigt som min ena hand runkade kukroten och den andra kramade hans pung. Patrick kom i en kaskad i min mun och jag försökte svälja allt men det droppade ner på hans mage och lite på stolen. Jag reste mig upp och knäppte min blus. Mannen och kvinnan stirrade på oss i någon sekund innan de hand i hand försvann i väg.
Patrik knäppte sakta byxorna och berömde min sugteknik. Vi sa ingenting på en stund och jag
Tittade på klockan. Den var redan tre och jag ville ner till hytten igen. Gå före du så kommer jag sedan sa Patrik och jag lydde honom även om jag inte var säker på att han skulle komma.
När jag öppnade hyttdörren så svepte en lukt av sex emot mig. På det lilla golvet låg Mona på mage över sin kavaljer. Båda nakna och nyknullade. Hans kuk låg halv slak och kladdig med en använd kondom fortfarande på. Han sov men Mona vaknade när jag kom in i hytten. Hon reste sig upp log mot mig med rosiga kinder. Vi sa inget och jag smet in på toaletten. När jag kom ut igen hade killen fått på sig byxorna och hastade ut i korridoren.
Mona kröp upp i överslafen och berättade viskande om hur hon ridit honom hårt och fått två skälvande orgasmer innan han hade kommit. Jag berättade om mina äventyr med Patrik och förvarnade om att han kanske skulle komma förbi snart. Vi var båda dödströtta och Mona somnade först och precis när jag också var på väg att somna knackade det på dörren. Jag öppnade dörren utan en tanke på att jag var naken och utanför stod som tur var Patrik. Han smet snabbt in klädde av sig och kröp ner bakom mig i sängen. Naken och varm höll han om mig, och jag somnade med hans hand kupande om mina bröst.

Inga kommentarer: