Bakifrån

Jag och Lasse hade varit tillsammans 2 månader och vi var fortfarande så där härligt nykära. Vi hade väldigt ofta sex och verkade båda två kunna ha det nästan hur ofta som helst. Det resulterade i att vi en gång knullade bland buskarna i en park, inte helt fritt från insyn, men det gjorde oss bara kåtare. En annan gång slickade Lasse mig till orgasm under bordet på en restaurang! Det var mitt på eftermiddagen och vi var det enda gästerna i det rummet men gissa om jag var nervös. I början i alla fall för sen tog lusten över och jag blev ännu kåtare av själva situationen, där jag sitter med skrevande ben och troslös under kjolen och låter min svullna fitta bli underbart slickad till orgasm.
Vi provade alla upptänkliga ställningar när vi hade sex men jag måste säga att jag alltid blev kåtast när Lasse tog mig bakifrån. Enda felet var att jag skulle vilja fortsätta mycket längre än Lasse kunde. Han kom alltid ganska snabbt och sa att det berodde på att han blev så upphetsad av att jag var så kåt.
En dag efter att han hade knullat mig bakifrån och kommit snabbt som vanligt och jag gnyende fortsatte att smeka min nyknullade, och av hans och mina safter sjöblöta fitta, frågade han mig om vi inte skulle försöka hitta en kille till som kunde ta över när han hade kommit.
Först blev jag alldeles ställd. Va! En annan kille skulle fortsätta att knulla mig och Lasse skulle se på. Vi som var så kära i varandra. Hur skulle det fungera? Sen började jag tänka på hur härligt det skulle vara att få en ny kuk i mig efter att det hade gått för Lasse. Att kunna fortsätta bli knullad...
Tanken gjorde att jag kom direkt. Jag log och sa "att kunde han fixa fram någon villig, så gärna för mig". Lasse sa att han verkligen skulle kolla och försöka hitta någon bland hans vänner som skulle vilja vara med. Det vore synd att inte förverkliga en sån dröm och han trodde att bara synen av att jag kåtknyende blev knullad av en annan mans kuk skulle göra honom kåt.
Vi bestämde att om det skulle bli verklighet så skulle jag ha på mig en sexig kort klänning och inga trosor när den andra mannen kom, för vi hade bestämt att det skulle ske hemma hos oss. Vi tänkte att det kanske skulle vara svårt att ta första steget, och om jag skulle sätta mig i soffan och efter ett tag dra upp benen så min fitta blottades, så skulle nog den "andra" bli kåt på direkten.
Ungefär 2 veckor senare säger Lasse att han har hittat en kompis som gärna ställer upp och undrar om det är ok för mig imorgon? Jag blir på nytt helt ställd för i ärlighetens namn troddde jag aldrig att det skulle bli av. Att det bara var lite härligt kåtsnack. Men fastän jag blir nervös tänker jag att det faktiskt är jag som ska njuta och få känna på 2 kukar och bli härligt knullad, så jag vore ju dum om jag lät det här tillfället gå ur händerna. Det skulle jag ångra...
Jag säger alltså ja, och undrar vem det är och när han kommer. "Mårten", säger Lasse och han kommer klockan 7 imorgon. Han är en gammal studiekompis. "Ok" säger jag, "ska vi äta middag eller?" "Nä, jag sa att han skulle få några glas vin om han ville, så vi käkar innan han kommer".
Den kvällen älskade jag och Lasse häftigt och när han tog mig bakifrån tänkte jag på att imorgon så kommer Mårten att ta över och köra in sin kuk i mig när Lasse har kommit. Jag smekte mig själv samtidigt och kom direkt. Första gången jag kom före Lasse.
Den natten hade jag svårt och sova. Jag slumrade till men vaknade av att jag smekte mig själv i sömnen och jag hade drömt om att bli knullad av massa män som bara stod i kö med sin stora eregerade penisar för att sätta på mig, och jag behöver inte många smekningar över min blöta fitta för att det ska gå för mig.
På jobbet har jag svårt att koncentrera mig för jag tänker bara på vad som ska ske på kvällen. 2 gånger är jag tvungen att gå in på toaletten och tillfredställa mig själv.
Vi äter middag vid 6 tiden men jag tänker bara på att klockan ska bli 7. Jag har redan satt på mig en kort sommarklänning och tagit av mig trosorna. Jag känner hur jag redan är jätteblöt och sitter och gnider fittan lite lätt mot stolsdynan. Jag ler mot Lasse och han ler tillbaka. Jag vet att också han är helt fokuserad på att klockan ska bli 7.
En kvart över 7 ringer det så äntligen på dörren. Lasse sa att jag skulle öppna. Sagt och gjort så går jag till dörren och öppnar. Döm om min besvikelse när jag ser att det står två killar utanför. "Är Lasse hemma?" frågar den ena och ser lite förlägen ut. "Jo, det är han" säger jag och släpper in dom. Jag går ut till Lasse och viskar att "det verkar inte bli något för nu står 2 andra kompisar och frågar efter dig". Älskling säger han, "jag fick faktiskt tag i 2 kompisar". "Jag ville överraska dig när vi nu ändå har tagir det här steget". "Är det inte ok?" Jag protesterar och säger att "det här har vi ju inte komit överens om". "Nä," säger han "men jag tror att du kan gilla det ännu mer".
Först tvekar jag eftersom jag är så överraskad, men snart tar min kåthet över och jag tänker att 3 kukar är ju faktiskt ännu bättre än 2. "Stygging" säger jag och ger Lasse ett litet nyp i stjärten.
Dom presenterar sig som Mårten (det visste jag ju i alla fall) och Stefan. Vi sätter oss i vardagsrummet och Lasse häller upp vin åt oss alla. Dom är otroligt trevliga och lätta att prata med och jag sitter i en fåtölj och tänker hela tiden på att få känna deras kukar komma in i min kåta svullna hungriga blöta fitta.
Lasse fyller hela tiden på våra glas och snart är vi lite småfulla. Jag sitter och flörtar med både Mårten och Stefan och de flörtar tillbaka. Snart ser jag att åtminstånde Stefan börjar få ett rejält stånd. När jag ser det känner jag att det pirrar till i underlivet. Jag känner mig inte lika nervös över situationen längre och tänker att nu är det dags. Jag drar upp min ben som om jag vill sitta mer avslappnat och vet samtidigt att min klänning glider upp och att min blöta svullna fitta nu är helt synlig. Jag känner mig kåtare än jag någonsin gjort tidigare.
Jag ser att Lasse ler och det dröjer inte länge förrän både Mårten och Stefan också ser på min fitta. Jag ser att dom gillar det och det syns tydligt hur hårda deras kukar börjar bli. Jag är så otroligt upphetsad och tar ner en hand och börjar sakta smeka mig själv. Drar ett finger långsamt upp och ner längs fittan och låter det så ett tag glida in i min grotta. Det är så otroligt upphetsande att göra killarna vrålkåta.
Lasse säger till sina kompisar "att det är väl lika bra att klä av sig" och de nickar och börjar göra så. Det går rätt raskt och jag håller blicken koncentrerad när deras kallingar åker av. Båda två har väldigt fina kukar. Mårten lite större men båda har jättestånd. Det rycker till i mig av kåthet.
Lasse går fram till mig och drar klänningen över huvudet och säger att det är väl lika bra att du ställer dig på alla fyra. Jag lyder och ställer mig lite på sned i soffan och putar upp med rumpan så att min blöta fitta kommer i focus.
Jag hör att Lasse säger till Stefan att han kan väl börja och plötsligt känner jag hans kuk som han börjar dra upp och ner i min springa. "Åh," jag som har varit så kåt hela dan nästan darrar av kåthet och bönar honom om att han ska trycka in sin hårda kuk. Han svarar inte utan fortsätter att reta mig genom att smeka med ollonen upp och ner för min hala kåta fitta, men plötligt känner jag att han verkligen trycker in den. Jag tycker nästan att jag hör att det plaskar till när han kör in kuken till botten. "Åh vad skönt! Knulla mig" utbrister jag och känner mig så skönt fylld av hans kuk. Han börjar sakta knulla mig långsamt fram och tillbaka som för att lära kännna min sjöblöta kåta längtande fitta, men så tar han plötsligt tag om min höfter och börjar knulla mer bestämt och fortare och hårdare. "Jävlar vad härligt, knulla mig ännu hårdare" gnyr jag samtidigt som jag med ena handen smeker mig själv. Hans pung daskar härligt på min klitoris för varje knulltag och jag känner att jag kan komma när som helst.
Under tiden har Lasse och Mårten ställt sig framför mig och böjar sakta runka sina härliga hårda ståkukar. Jag är så kåt att jag nästan ser suddigt och bara njuter av Stefans nu omilda men härliga stötar djupt in i min bultande fitta. Jag känner hans pung slå mot min klitoris varje stöt han gör och samtidigt står Lasse och Mårten och smeker sina fina kukar framför mig. Mårten ställer sig med sin kuk framför ansiktet på mig och jag gapar för att få suga honom. Han tar tag om mitt huvud och för min mun över hans kuk. Jag blir om möjligt ännu kåtare av att få smaka och suga hans härligt stora kuk och känner att jag måste sluta smeka mig själv om jag inte ska komma direkt.
Plötsligt känner jag att Stefan börjar röra sig långsammare och han börjar stöna: "Åh åh, jag kommer, jag kommer". Jag känner hur hans kraftiga sprut fyller min fitta och han sprutar och sprutar. Jag är nära att komma själv men jag väntar ju på att Mårten ska ta över knullandet. Stefan drar ur sin kladdiga kuk ur mig och jag slutar suga och säger sluddrigt till Mårten att han måste ta över.
Mårten ler och med ett bastant grepp om sin stora kuk går han och börjar dra sin kuk upp och ner i min fitta. "Kör in den" stönar jag. "Jag måste ha mer kuk". "Ge mig kuk nu!" Jag känner att det rinner lite säd nerför mina lår. Jag håller på att bli tokig av kåthet. Så kör han plötsligt hårt in sin kuk stora kuk och jag kommer som jag aldrig gjort tidigare. Det är som kramper som börjar i fittan och sprider sig över hela kroppen. Jag blir alldeles darrig men Mårten håller mig i ett bastant grepp runt höfterna och fortsätter knulla mig hårt och skoningslöst.
Jag är fortfarande lika kåt och det känns som jag skulle vilja bli knullad i evighet. Det känns som om hela jag just nu bara är en enda stor fitta som är inriktad på maximal njutning. Mårten forsätter att knulla mig hårt, hårt och vid varje tag känner jag hans pung härligt slå till min klitoris. Ibland drar han ut nästan hela kuken för att stanna i min öppning och håller så en stund medan jag gnyr "att han måste köra in kuken igen och forsätta knulla mig hårt. Då låter han mig böna lite mer innan han hårt stöter in den och forsätter knulla.
Jag ser på Lasse som stått framför mig hela tiden och sakta runkat att han också är tokig av kåthet och kan komma när som helst. "Vänta lite jag vill att du avslutar" stönar jag fram mellan Mårtens hårda stötar. Ju längre Mårten knullar mig och hans pung daskar i desto närmare känner jag att det är, och plötsligt känner jag Mårten stelnar till och håller mig hårt om höfterna. Sekunden efter känner jag ryckningar i hans kuk och han vrålar ut sin orgasm och fyller mig helt med sperma. Bara upphetsningen över hans orgasm gör att jag också kommer i en om möjligt starkare orgasm än förra gången.
Mårten står kvar med sin kuk djupt inne i mig och pustar medan jag ramlat ihop med ansiktet mot soffan. Det är bara Mårtens grepp om mina höfter som gör att jag är kvar i soffan. Den ställningen behåller vi i säkert 5 minuter tills Mårten sakta drar ur sin kuk. Jag känner att nu rinner det rikligt med säd ner för båda min lår.
Jag säger till Lasse att nu får du ta över och knulla den sista kraften ur mig. Lasse som nu inte runkat under pausen men som behållt sitt stånd ställer sig bakom mig och börjar direkt knulla mig med långsamma djupa rörelser. Aldrig har det varit så lätt för Lasse att direkt kunna köra kuken i botten men så utvidgad och välsmord som jag är nu har jag ju aldrig varit förut. Jag börjar smeka mig själv igen för att kunna komma samtidigt som Lasse och jag känner att jag är så känslig nu i fittan att det inte behövs mycket för att jag ska komma igen. Lasse börjar stöna redan efter en minut och jag förstår att han kommer när som helst. Med några extra snabba smekningar kommer jag igen och samtidigt som jag skriker ut min orgasm känner jag att Lasse också kommer.

Inga kommentarer: