Barnvakt

Mamma och pappa skulle åka till ett par vänner över helgen så min 16-åriga kusin skulle passa mig till de kom tillbaka. Hon kom vid fyra tiden på eftermiddagen. Mamma och pappa åkte i väg i bilen.
- Hej!; sa hon och klev på. Hon och jag hade alltid varit vänner även fast hon var fyra år äldre än jag.
- Hej ;svarade jag och tittade på henne. Mina ögon drogs till hennes bröst som var bland de största jag sett.
Hon märkte nog att jag tittade men hon sa inget. Vi gick in och hon började duka fram saft och bullar. När hon var klar åt vi men jag fortsatte att titta på henne. Jag fick stånd. Min lilla pojkkuk reste sig innan för jeansen. Hon såg det och gick fram till mig.
- Gillar du att titta på mig?, frågade hon.
- J- ja; stammade jag fram till svar.
- Kom då; sa hon och började gå uppför trappan till övervåningen.
Hon gick in i mamma och pappas sovrum.
- Lägg dig på sängen; sa hon uppmanande till mig och jag lydde.
Hon drog sakta av sig tröjan, knäppte upp blusen hon hade under, sedan åkte de tajta svarta byxorna av. Nu stod hon framför mig i bara bh och trosor. Hon knäppte upp behån och lät den falla till golvet. De stora brösten hängde ner lite.
- Vill du ta på dem?, frågade hon och jag nickade till svar. Kom då!
Jag reste mig upp ur sängen och började klämma på dem.
- Nej inte så; sa hon, smek dem!
Jag började att smeka henne istället. Bröstvårtorna styvnade snabbt och hon började att andas tyngre. Hon la sig ner på sängen.
- Kom, fortsätt att smeka dem; sa hon.
Jag gjorde som hon sa och fortsatte att smeka hennes bröst, sakta och mjukt. Med sin ena hand började hon att smeka mig över gylfen.
- Fortsätt at smeka mig; sa hon samtidigt som hon drog ner min gylf och knäppte upp knappen.
Sakta drog hon ner mina byxor, jag fortsatte att smeka henne över brösten. Hon befriade mig från jeansen och kalsongerna. Min lilla kuk kom ut i det fria. Det var inte ett hårstrå runt den för de hade inte börjat växa än. Hon drog tillbaka förhuden nedanför mitt lilla ollon. Jag var kåt nu, riktigt kåt i min fyra år äldre kusin. Hon fortsatte att smeka min tolvårskuk.
- Ta mig mellan benen; sa hon och drog nere sina trosor till knäna. Gillar du att se mig naken?
- Ja, svarade jag och började smeka henne på fittbusken.
- Inte där; här ska du smeka; sa hon och visade mig med handen var jag skulle smeka henne.
Jag smekte hennes klitta med mina fingrar medan hon onanerade min kuk.
- Lägg dig på rygg; sa min kusin och jag lydde.
Hon ställde sig upp och befriade sig helt från trosorna. Hon böjde sig ner och kysste mig på munnen, jag besvarade kyssen lita tveksamt eftersom jag aldrig kysst någon tidigare. Sakta satte hon sig gränsle över min kuk. Hon tog tag i den och förde in den i sin fitta och började rida mig. Först gick det sakta och men sedan ökade hon farten allt mer. Jag närmade mig orgasm samtidigt som hon red mig vildare och vildare. Min orgasm kom och det svartnade för ögonen på mig men någon sperma kom inte eftersom jag inte fått någon än. Hon slutade rida mig och reste sig.
- Ligg kvar; sa hon och gick ut.
Hon kom tillbaka med sin väska och ur den plockade hon upp en gummikuk som hon räckte till mig.
- Knulla mig med den; sa hon och ställde sig på alla fyra på sängen.
Jag ställde mig bakom och tryckte försiktigt in dilldon i hennes fitta. Jag förde den in och ut fort samtidigt som hon smekte sin klitta. Plötsligt föll hon ihop och stönade ut sin orgasm. Hon låg på mage och jag la mig över henne med mina händer på hennes bröst som jag sakta smekte.
- Lova att du inte berättar det här för någon; sa hon tyst.
- Ja; svarade jag lika tyst.

Inga kommentarer: