Barrundan

Jag hade äntligen fått min lön denna månad som jag anser vara den riktigt första sköna försommarmånaden, och detta år kunde man definitivt kalla den för sommar, det var varmt (dryga 25 grader) och klarblå himmel trots att det bara var den 25:e maj. Ikväll skulle jag slå klackarna i taket på en av stans trendigaste nattklubbar, och i min nyinköpta blåa korta klänning som slutade strax under mina fasta fina skinkor skulle jag försöka hitta någon som kunde tillfredställa mitt stora sexbehov, det var nu hela fem månader sedan jag skiljde mig från min man efter hans stora snedsteg i våran säng (han hade tagit hem sin sekreterare under en kväll som han trodde att jag skulle vara bortrest men jag kom hem tidigare än väntat och överrumplade dem i vår stora rymliga hästens med min mans stora kuk inne i hennes trånga arsle, hennes stönanden ekar fortfarande i mina öron). Men ikväll skulle bli min revansch och förhoppningsvis bli tillfredställd i alla mina heta hål.
Jag började direkt efter jobbet med att göra mig i ordning, det var mycket som skulle fixas. Först gå till skönhetssalongen runt hörnet och få mina ben och bikinilinjen vaxade sedan göra håret snyggt men inte för mycket krimskrams som bara skulle vara i vägen när det stora ögonblicket nalkades. Sminkningen skulle vara ganska avgörande, mina stora blå ögon måste framhävas så jag verkligen skulle dra blickarna till mig.
Nu står jag då här i min hall, med en blå kort tajt klänning som blottar mina skinkor när jag böjer mig fram och mina blå string nalkas därunder. Håret är enkelt uppsatt i en svans och jag har till min längd (1.70) lagt till dryga 10 cm med mina nya blå högklackade skor med band upp en bit på vaderna och med hjälp av solariets magiska touch ser det ut som om jag precis landat på flygplatsen efter en skön semester på varmare breddgrader.
Nu är jag redo att möta nattklubbens förhoppningsvis kåta gäster och jag behöver verkligen ett rejält knull (att tillfredställa mig med mina dildos har funkat men jag behöver någon som sprutar sperma över min heta kropp och någon som vill kyssa mina fasta stora bröst och nafsa mig på skinkorna innan han låter sin stora styva kuk tränga in i mitt sköna hål).
Jag greppar min väska och min lilla jacka och går vägen nerför Grev Turegatan och nu nalkas Stureplan (gud så mycket folk det är ute redan, måste bero på det sköna vädret). Jag ställer mig i kön och väntar en stund, men redan efter 10 min säger dörrvakten att det bara är att gå in (snacka om att kläderna funkar). Stämningen är på topp inne på Laroy och musiken dundrar i högtalarna, jag letar mig fram till baren och ber om en Vodka Red Bull (behöver troligtvis energi till senare). Redan framme i baren blir jag uppvaktad av en kille i 35-årsåldern, han ser ut att vara blond (svårt att riktigt se i neonljusets blinkande). Vi äntrar dansgolvet och efter en stund tar han tag om min rygg och hans hand finner vägen ner mot mina skinkor där han nu upptäcker att jag har ett par små stringtrosor på mig, jag känner att hans kuk växer sig stor under hans tunna byxor (prisa herren för sommarkläder, då det går att känna allt som sker därunder). Han för in ett finger under troskanten och söker sig fram mot min heta och plaskvåta källa, han smeker min klitoris och stoppar sedan sitt finger i munnen för att smaka på min saft, hans kuk fortsätter växa och jag tror faktiskt inte att han klarar någon längre stund och innan jag vet ordet av så för han mig bort från dansgolvet och in mot ett av de privata båsen i hörnet. Där sätter han sig i en av sofforna och ger tecken till mig att böja mig ner och suga av honom, jag sätter mig på knä och drar fram hela härligheten ur hans byxor och vad ska jag säga den är gigantisk och bara tanken på att få ha den i min fitta gör mig fruktansvärt kåt. Jag börjar med att smeka den med mina lena händer och sedan är det bara att låta munnen och tungan göra sitt, jag för den så långt ner i halsen som bara är möjligt och trots att musiken fortsätter dundra ur högtalarna så kan jag urskilja hans stönanden. Efter en stund reser han sig upp för att kunna ta av sig sina byxor och min klänning låter han falla till golvet, skorna och trosorna låter han sitta på (antar att han tycker det är sexigt) bh:n struntade jag i att ta på mig innan jag gick ut och mina bröstvårtor är nu så styva att man kan jämföra den med små runda stenar och nu böjer han sig fram och suger hårt om mina styva bröstvårtor det är så skönt när han tar i så hårt om dem, jag stönar högt (bryr mig inte ifall någon skulle kunna höra mig genom musiken). Nu är vi båda så kåta så nu måste det ske, han ber mig ställa mig med ryggen mot honom och framåtlutad över bordet, han för mina string åt sidan och leker med sin hårda kuk över mina fasta skinkor och nu känner jag den mot min plaskvåta fitta åhhhhhhhhh där är den inne och han stöter så hårt och det är sååååå sköööööönt. Jag är så kåt att jag tror att jag ska dö och då drar han sig ur, men bara för att vända mig om så jag ligger i soffan på rygg och så för han in sin styva kuk så långt upp i min fitta som det bara går och nu ser jag i hans ansikte att det är dags för honom att komma och i samma ögonblick så går det för mig och han sprutar det mesta av sin sats i mig men resten landar på min rakade fitta och på min mage. Vi ligger kvar ett tag i soffan innan någon av oss orkar resa sig upp igen, benen känns som spagetti och hela jag kokar av den heta orgasmen. Vi skiljs åt ute på dansgolvet och jag börjar genast leta efter någon ny kuk att knulla för min sexlust är inte över än snarare så har den vuxit och blivit starkare och med mina våta trosor och spermafuktade mage ska det nog inte vara så svårt att hitta någon lämplig man.

Två timmar senare har jag fått nog av nattklubbens dunkande musik och allt dansande på dansgolvet, natten är ännu bara barnet så jag ska försöka söka mig ut bland folket på gatorna.
Jag flanerar nu längs träden i Humlegården och känner alkoholens pirrande i kroppen, mitt sköte brinner och längtar efter att bli tillfredställt. Jag vill ju inte bli tvungen att se till att få den saken fixad med mina egna bara händer men i värsta fall får det nog bli så.
Just som jag tänkt sätta mig på en bänk för att smeka mig till orgasm så får jag syn på dem, två killar i 30-årsåldern som kommer gåendes emot mig på gångstigen. Nu vet jag väl innerst inne att man ska akta sig för vilt främmande killar ute i parkerna mitt i natten, men när man är kåt och lite lätt berusad av alkohol så finns nog inga tydliga gränser.
Jag måste få deras uppmärksamhet ? mmm jag vet, och i samma ögonblick så låtsas jag tappa min väska på marken och vänder mig med ryggen emot dem för att böja mig ner och ta upp den. Mina skinkor blottas och i skenet av en lyktstolpe så hoppas jag att dessa två killar nu i denna sekund skådar vad som blottas därunder denna alltför korta klänning.
Jag tror faktiskt att min lilla kupp gjorde susen för nu känner jag att jag är iakttagen och för att hålla deras blickar kvar vid objektet så för jag in min hand under trosorna (som fortfarande är fuktiga av min fittsaft från min förra erotikakt) och börjar smeka mig lite lätt över klitoris.
När jag nu vänder mig om så har dessa killar förflyttat sig de ca:tre meter som det var emellan oss sist jag tittade på dem och nu står de alldeles bakom mig med kåta ögon stirrandes mellan mina ben.
Den ene av dem frågar mig ? Vet inte du att det är farligt för en ung tjej att vara här ute i parken alldeles ensam sent om nätterna?
Jag svarar med ett lätt stönande ? mmm det är klart, ni kanske vill göra mig sällskap, så kanske det är lite mindre farligt.
Detta var förmodligen det ordet de hoppats att jag skulle säga för jag kan nästan svära på att deras båda kukar växte med minst 18 cm på en sekund under deras sladdriga tunna byxor.
Jag började sakta gå mot en av parkbänkarna och vid min sida hade jag nu dessa villiga gentlemen.
Redan innan jag hunnit sätta mig känner jag nu en av killarnas händer över mina skinkor och den andre tar nu fram hela sitt paket ur byxorna (en riktigt stor och styv sak, där första spermadroppen redan nalkas). Jag tvingas ner på knä framför killen med den blottade kuken och jag börjar suga, under tiden tar även den andre fram sin styva leksak och sätter sig bredvid kompisen på bänken och nu suger jag båda två och min fitta kan väl omöjligt bli kåtare eller våtare för den delen. Jag tar i så det riktigt känns i läpparna (och halsen, de stöter så långt in som de bara kan komma). Nu känner jag att det är visst dags för dem att komma båda två och där sprutar de all sats rakt in i min mun, hela mitt ansikte känns som en halkig tvålkopp där all flytande tvål läckt ut.
Nu är det min tur att få min belöning, de ber mig ta av mig klänningen och kliva upp på bänken med rumpan mot parken och ansiktet vänt mot ryggstödet. Den ena killen sliter av mina stringtrosor och särar på mina skinkor och nu slickar han mig inne i rumpan ( jag kan inte låta bli att stöna högt), det är så skönt när han för in sin tunga i mitt arsle och drar fram och tillbaka över analöppningen. Den andra är just nu koncentrerad på mina bröst, han har ett fast grepp med sin mun om min ena bröstvårta och två av hans fingrar har hittat in i min heta källa.
Nu vet jag att stunden är kommen för att bli ordentligt knullad av två!!! Styva kukar, de har nu fått av sig sina byxor och står nu här i sina öppna kortärmade skjortor och dessa kåta kukar stirrandes rakt upp.
Den ene sätter sig på bänken med kuken i vädret och jag sätter mig grensle över honom med ryggen mot parken och nu känner jag att den andre också vill in, jag lutar mig lätt framåt med brösten i ansiktet på "fittkillen" som nu knullar min våta heta fitta samtidigt som han suger mina bröst, och nu pressar sig den andre in i mitt mörka hål med sin stora stygga kuk åhhhhhhhhhh jaaaag dööööööööööör. Jag har aldrig haft två kukar i mig på samma gång tidigare och detta är en upplevelse, jag känner bara hur allting rinner ur mig och jag blir bara kåtare och kåtare ahhhhhhhhhjjjj mmmmmmmmmmmm (jag bryr mig inte ens om att jag hör fotsteg alldeles i närheten av oss, där vi sitter mitt i centrala Stockholm och knullar utav bara den). Våra stönanden måste ju höras lång väg, men det är så skönt så vi kan inte bry oss mindre!
Nu är vi på gång att komma alla tre och jag känner bara min fitta växa sig större och större och större snart så dööööör jag, ahhhhhhhhhhhhh åhhhhhhhhhhhhhh mmmmmmmmmmmmmm nu koooooooommmmmeeeer jaaaaaggggg nuuuu gååååååår det fööööööör miiiiiig. Våra orgasmer kommer samtidigt och "analkillen" sprutar ut det mesta av sin sperma över min rygg medan "fittkillen" sprutar det mesta i mig och resten kommer över min välknullade fitta.
Efter 10 min lämnar killarna mig på stureplan och jag vandrar hemåt. Nu ska jag duscha och sedan gå nöjd och lägga mig i min säng och sova ut under de två resterande dagarna av helgen, jag fick i alla fall min revansch tre gånger om och det känns väldigt skönt. Denna barrunda avlöpte precis som den skulle.

Inga kommentarer: