Baywatch

I den här fantasin söker jag jobb som badvakt på ett ställe som liknar Baywatch. Antar att det är därifrån jag fick idéen. Jag är lagom lång, har långa, välformade ben, stora, fasta bröst och i allmänhet väldigt kvinnliga former samt långt blont hår som är lite lockigt. Inte docksöt som Pamela Lee utan lite mer vacker eller kanske snygg. Mannen som ska intervjua mig är förvånansvärt lik Mitch i Baywatch (undrar varför?) fast han har mörkare hår och ser inte exakt likadan ut i ansiktet.
Fantasin börjar då jag knackar på mannens dörr. Låt oss säga att han faktiskt heter Mitch. Jag står ute i den brännande solen iklädd en ljusblå, blommig solklänning i skirt tyg. Den slutar en bit upp på låren och en svag vindpust letar sig in under kanten och smeker mitt nakna underliv. Jag har inga underkläder på mig eftersom jag föredrar att gå utan, speciellt på sommaren.
Jag sträcker ut en välmanikyrerad hand med syndigt rödlackade naglar och knackar lätt på dörren ett par gånger. Medan jag väntar på att någon ska komma och öppna för jag handen till håret och drar med fingrarna genom mina blonda lockar och stryker en stryker en svettdroppe ur pannan. Det är verkligen varmt!
Så öppnas dörren. Framför mig står en lång, bredaxlad och mycket vältränad man. Han är i 30-årsåldern gissar jag, och jag kommer på mig själv med att tänka att tio års åldersskillnad väl inte är så mycket. Hans hår är mörkbrunt och lockar sig över kragen på en vit T-shirt som det med röd text står BADVAKT på. Han ler ett bländvitt leende och hans himmelsblå ögon ser in i mina.
- Välkommen! säger han med en vänlig och maskulin röst och gör en gest inåt huset.
Jag stiger på och han stänger dörren efter mig.
- Jag heter Mitch, säger han och skakar bestämt min hand. Kom så går vi in på mitt kontor.
Han visar med handen åt vilket håll jag ska gå och jag går före honom i den riktningen. Jag kan känna hans blick bränna igenom min tunna klänning och samtidigt som jag känner mig generad infinner sig en känsla av upphetsning. Jag hinner vicka lite extra på höfterna innan vi når hans kontor, och jag kan nästan höra hur han stönar till.
- Slå dig ner, säger han och stänger dörren om oss.
Jag sätter mig på den svarta skinnsoffan framför hans skrivbord och låter den korta klänningen glida upp en bit över låret på mig.
- Så du vill bli badvakt du? säger han och sätter sig på stolen bakom skrivbordet.
Jag vrider mig lite i soffan och lutar mig bakåt.
- Just det, svarar jag.
Mitch höjer sexigt på ena ögonbrynet samtidigt som han lojt låter blicken smeka mina bara ben.
- Ja, jag antar att du får jobbet då, säger han och möter åter min blick.
Chockad spärrar jag upp ögonen.
- Bara sådär? Vill du inte veta varför jag vill jobba här eller vad jag har för erfarenheter?
Mitch bara skakar på huvudet.
- Nej, jag kan se att du är perfekt för det här jobbet, säger han och låter blicken glida ner i min urringning.
Jag ler stort och ställer mig upp.
- Då får jag tacka så mycket, säger jag och sträcker fram en hand.
Han tar min hand och skakar den.
- När kan jag börja?
- Du börjar nästa vecka, men idag vill jag visa dig runt lite och lära dig vad som behövs.
Jag nickar.
- Renlighet är en hög prioritering här omkring, förklarar Mitch och jag följer med honom ut från kontoret och genom en lång korridor.
Vi går förbi några öppna dörrar till andra kontor, där lättklädda badvakter, både kvinnliga och manliga, samtalar och sitter vid sina datorer. Mitch öppnar en dörr som det står DUSCH på och håller upp dörren för mig. Jag går in. Det är en liten förhall med tre dörrar. HERRAR, DAMER och DUSCH står det på dem.
- Klä om du, så möts vi i duschen, säger Mitch.
Jag blir lite förvirrad, vad tänker han göra egentligen? Det är väl inte sånt här jobbet går ut på? Men samtidigt känner jag hur fuktig min mus blir, så jag går in i damernas omklädningsrum. Jag har ju bara på mig klänningen, så jag drar den över huvudet och låter den falla till golvet. På ena väggen hänger en helfigursspegel och jag ställer mig framför den. Jag betraktar min fulländade kropp och blir ännu lite fuktigare av den sexiga synen. Långa, välformade ben, runda, fasta bröst som är precis en handfull stora med bröstvårtor stora och rosa som rosenknoppar. Jag nyper lätt i dem och ler innan jag går in i duschen. Mitch har inte kommit in än.
Duschrummet är ett stort, kaklat rum med fem duschar på varje vägg. På kortväggen till vänster om dörren hänger krokar för handdukar, och under dem sitter en bänk fast i väggen. Jag undrar varför de har gemensam dusch? Det är väl inte brukligt?
Mitch kommer in i duschen. Jag står med ryggen mot honom, men vänder mig om när jag hör dörren öppnas. Hans vältränade kropp överträffar alla mina förväntningar. Lång och muskulös som han är kan han närmast liknas vid en grekisk gud. Ofrivilligt faller min blick neråt och jag njuter av hans kropp. Pumpade bröstmuskler, ett sexpack till tvättbräda och sedan... Jag kan inte låta bli att le. Hans kuk har halvstyv och precis så stor som jag vill ha den. Inte för lång och inte för grov. En sån där kuk som man bara längtar efter att ta i munnen. Utan att tänka mig för slickar jag mig om läpparna, men inser plötsligt att Mitch har stått och sett på mig. Med blossande kinder möter jag hans blick och tar ett par steg bakåt. Han ler lite snett.
- Som sagt, renlighet är ytterst viktigt, säger Mitch och går mot duscharna som om ingenting hade hänt.
Han vrider på kranarna till två av duscharna och jag ser att vattnet är mycket hett, för tjock vattenånga stiger upp och inom ett par sekunder och hela duschrummet dimmigt av ånga. Ångan fastnar på min nakna kropp och blir till hett vatten som rinner nerför min hud.
- Kom hit, säger Mitch och jag går mot rösten, trots att jag har lite svårt att urskilja hans kropp bland ångorna.
Plötsligt går jag rakt in i honom och hoppar genast tillbaka, som om jag fått en stöt. Mitch skrattar lite.
- Jag är inte farlig, säger han och lägger sin hand på min höft.
Han drar mig lite närmare vattenstrålarna från duschen och tar ner slangen från sitt fäste.
- Saltvattnet torkar ut huden, förklarar Mitch och spolar min kropp med vattnet som är så varmt att det nästan bränns. Därför måste du alltid duscha av dig riktigt ordentligt. Överallt. Jag ska visa dig hur du blir så ren som du nånsin kan bli.
Jag kan känna hur min hud börjar bli röd nu, men värmen är skön och eggar mig bara ännu mer. Mina fittsafter rinner nerför mitt ben och som om Mitch visste det sköljer han med vattnet över mina ben. Han hänger upp duschslangen igen och tar en tvål i sina händer. Han gnider tvålen mellan sina handflator så att han blir alldeles löddrig och sedan lägger han tillbaka tvålen där han hittade den. Han ser in i mina ögon och placerar sina händer på mina axlar. Utan att släppa min blick för han händerna upp och ner längs mina armar och tvålar in mig. När han är klar med armarna vänder han mig om och tvålar in min rygg med långa, smeksamma rörelser. Han sätter sig ner på huk och tvålar in min rumpa och sedan ett ben i taget. Han ställer sig upp igen och vänder mig om så att han kan möta min blick igen.
Han tvålar återigen in sina händer, eftersom löddret tagit slut, och börjar tvåla in min magen. Han glider med fingrarna runt min navel och sedan för han fingrarna uppåt. Han kupar händerna om mina bröst och jag suckar njutningsfullt. Han kramar lätt med händerna och smeker min bröst tills de är vita av lödder. Sedan glider hans händer neråt igen. Han sätter sig på huk en gång till och tvålar in framsidan av mina ben. Han ser upp in i mina ögon och lutar sig lite närmare med ansiktet. Jag ser hur han sträcker ut tungan och möter min klitoris med tungan. Jag sluter ögonen och lägger händerna på hans huvud. Med långa, retsamma slick stimulerar han min klitoris och jag gräver in fingrarna i hans lockar. Han särar lite på mina ben och slickar runt om och i min fitta. Slickar från klitoris ända ner till fittan, suger in mina blygdläppar i sin mun, leker med tungan runt min öppning och kysser runt om alltihop. I flera minuter håller han på såhär och jag kommer flera gånger, men tillslut han ställer sig upp och ser på mig.
- Nu är du riktigt ren, säger han och skrattar lite. Såhär ska du göra varje gång du duschar. Be någon göra såhär för dig, annars blir du inte ren nog. Kille eller tjej spelar ingen roll - huvudsaken är att någon gör det.
Jag nickar och känner mig oerhört sexig där jag står bland ångorna och ser in i hans blå ögon.
- Och precis som andra kommer att göra dig ren, så måste du också hjälpa andra.
Jag förstår och tar genast tvålen i mina händer. Omsorgsfullt tvålar jag in hans muskulösa armar, hans bröst och hans rygg. Jag tar hans fasta skinkor i mina händer och blir helt tokig när jag känner hur mjuk men ändå fast hans rumpa är. Jag kramar och gnider och tvålar för allt vad jag är värd ända tills Mitch säger ifrån.
- Jag tror den är ren nu, säger han och ler lite.
Jag rodnar och tvålar in mina händer igen. Jag sätter mig på huk och smörjer löddret över hans ben och fötter. Jag smeker och smeker och kan inte låta bli att slicka mig om munnen när jag ser hans kuk, som nu står rakt upp från hans kropp som en flaggstång. Jag för händerna uppåt och låter duschens strålar skölja bort tvålen från mina händer. Sedan lägger jag ena handens fingrar runt kukskaftet och börjar smeka honom. Jag slickar runt ollonets kant och suger in hela ollonet i min mun. Jag sluter min läppar runt kanten och spelar med tungan över ollonet som om det var en klubba jag sög på. Hela tiden smeker jag honom med handen, och andra handen kupar jag runt hans pungkulor. Jag fortsätter runka hans kuk och suger nu in ena kulan i min mun. Jag sugber mjukt på den och byter sedan till den andra kulan. Jag övergår till ollonet igen och suger ömsom mjukt, ömsom hårt på det. Jag känner hur kuken börjar pulsera allt hårdare och det dröjer inte lång tid förrän hans tjocka, vita sats sprutar ut över mitt ansikte och mina bröst. Jag slickar i mig allt jag kommer åt och fortsätter suga på hans ollon. Snart lägger Mitch händerna på mina axlar och drar upp mig igen.
- Mycket bra, berömmer han. Nu är vi båda rena. Du är ju perfekt för det här jobbet, det var väl det jag visste!
Jag ler.
- Då är vi klara här, fortsätter han. Nu ska vi hitta en lämplig baddräkt åt dig.
När vi tagit på oss våra kläder igen går han före in i ett rum som det stod GARDEROB på. Det är ett ganska stort rum med flera garderober och höga speglar. Han öppnar en av garderoberna och står och mumlar för sig själv.
- Rosa kanske... eller ljusblå... hm... du är blond så...
Han drar fram en bikini och visar upp den för mig. Tyget är rosa och glansigt som laxfjäll. Att kalla det en bikini är nästan en överdrift. Tyget täcker i princip bara bröstvårtorna och framsidan av underlivet. Resten hålls ihop med svart tråd som knappt är en halv centimeter bred. String naturligtvis. Chockad utbrister jag:
- Ska jag ha på mig den där?! På stranden?!
Mitch nickar.
- Så är det, svarar han. Det är mest effektivt i vattnet. Minst motstånd så att säga.
Han ler sådär snett igen.
- Prova den nu, så att vi ser om den passar.
Jag tar bikinin ur hans hand och tar av mig solklänningen. Stringtrosorna skär in mellan mina skinkor och det ser riktigt, riktigt snyggt ut. Jag står och beundrar mig själv i spegeln. Vrider på mig, poserar som om jag är en fotomodell. I spegeln ser jag Mitchs spegelbild uppenbara sig bredvid mig. Jag hinner se att en präktig bula trycker mot hans shorts innan han ställer sig bakom mig.
- Den passar ju jättebra, säger han och lägger utan förvarning sina händer på mina bröst.
Han nyper lite i mina bröstvårtor genom bikinityget och kysser mig i nacken. Hans ena hand smeker min mage och ett finger letar sig in under troslinningen. Jag stönar högt och biter mig i läppen. Han fortsätter kyssa mig i nacken och smeker mitt bröst, medan hans andra hand har hittat min klitoris och nu roterar hans finger runt knoppen. Ett av hans fingrar glider in i mina hala mus och när jag kommer krampar min fitta runt hans finger. Benen viker sig och Mitch kysser mig så att jag inte kan skrika rakt ut. När vågorna sköljt över mig möter jag hans blick i spegeln och ler.
- Vi tränar ganska mycket här, säger Mitch och byter ämne så fort att jag undrar om det som nyss hände bara var en fantasi. Kom så ska jag visa dig träningshallen.
Jag tar av mig bikinin och sätter på mig klänningen igen. Vi går ut ur garderoben och jag är fortfarande förvirrad. Vad var det som hände egentligen?
Träningshallen är stor. Den ligger mitt i ett stort rum och väggarna är av glas så att man kan se in. Utanför glasväggarna är det en korridor med flera dörrar som jag antar går till diverse kontor och förrådsutrymmen. Där finns alla träningsredskap man kan tänka sig.
- Det är såklart viktigt att hålla sig i form, förklarar Mitch. Konditionen måste alltid ligga på topp.
Han ser på mig, från topp till tå.
- Men du är vältränad, det ser jag ju, säger han och ler.
Vi går in i träningshallen och Mitch förklarar för mig hur några av maskinerna fungerar. Jag sätter mig på en vadderad bänk och ser på honom där han går omkring i hallen och spänner sina muskler på olika redskap. Jag lyssnar inte så mycket på vad han säger, kan inte koncentrera mig.
Plötsligt har Mitch kommit fram till mig. Jag har suttit och funderat och inte märkt att han kommit närmare. Nu står han framför mig och ser på mig.
- Lyssnar du?
Jag nickar stumt.
Han sätter sig ner på huk framför mig.
- Naturligtvis är det inte bara armar och ben man behöver träna, säger han och hans röst låter grötig och hes.
Han sträcker ut tungan och virvlar runt med den i luften.
- Tungan, till exempel, måste också tränas.
Han placerar sina varma händer på mina lår och smeker uppåt så att min klänningen förs upp över höfterna. Jag lägger mig ner på rygg på den mjuka bänken och han särar försiktigt på mina ben. Jag sluter ögonen och så känner jag hans tunga mot min klitoris. Jag lyfter benen så att knäna hamnar under hakan. På så sätt kommer han åt bättre. Han masserar min klitoris med sin styva tunga och tungknullar mig en stund. Jag kniper med fittmusklerna runt hans tunga och trycker mitt sköte mot hans ansikte.
Så ställer han sig upp och tar av sig sina kläder. Jag passar på att dra av mig min klänning.
- Och den här behöver också lite träning, säger Mitch och lägger sin hand runt kuken som nu är styv och hård.
Han runkar litegrann och det gör mig oerhört upphetsad att se honom smeka sig själv framför mig. Det är bland det bästa jag vet! Han ställer sig på huk igen och gnider ollonet över min öppning. Länge, länge gnider han utan att tränga in och jag blir bara blötare och mer otålig.
- Ta mig då! skriker jag till slut och Mitch kör sin underbara påle i botten på mig med ett stön.
Jag stönar jag också och vrider mig under honom. Inte för att komma undan från honom, utan för att det är så otroligt skönt!
Mitch pumpar min fitta som om han inte knullat på flera år och jag njuter av varje stöt. Med händerna smeker han mina bröst och jag blundar och njuter av alltihop. Så öppnar jag ögonen för att se på honom. Men jag hinner aldrig så långt. Så fort jag öppnar ögonen så ser jag alla människor som står utanför glasväggarna in till träningshallen. Killar och tjejer står runt om hela gymmet och betraktar oss där vi knullar på för fullt. Killarna runkar och tjejerna smeker också sig själva.
Detta blir för mycket för mig. Jag sluter ögonen och kommer i en lång, intensiv orgasm som varar i flera minuter och som får mig att slockna en stund. Jag känner att Mitch heta sats träffar mitt bröst, men jag är för borta i min egen njutning för att orka bry mig.
Vilken konstig dag - och vilket konstigt jobb. Men nog kommer jag att trivas!

Inga kommentarer: