Besök av husets vaktmästare!

En kväll när jag satt hemma i min soffa o hade det lite mysigt med mig själv framför tv:n, dvs jag satt o kollade in en porrfilm och fingerpullade mig. Då ringer det på dörren o eftersom jag inte väntade något besök så brydde jag mig inte om att plocka bort mina sexleksaker från soffan eller att ens stänga av videon (jag satte den bara i pausläge), jag gick bort mot ytterdörren o kikade i titthålet o såg att där stod hyreshusets två vaktmästare, trots att jag bara var klädd i en röd ganska transparant neglige o inget inunder så öppnade jag dörren. De frågade om det var ok att komma in o kolla något (minns ej vad) med mitt element i vardagsrummet. Jag sa - visst inga problem o gick före dem in i rummet, jag kände deras kåta blickar i nacken (eller ska jag kanske säga baken). De gick bort mot elementet o jag stod en bit ifrån o beundrade deras fasta häckar o min fitta blev inte avtänd utan snarare mycket våt. Jag frågade om jag kunde få bjuda på varsin öl, de tackade ja utan att tveka särskilt länge. De slog sig ner i soffan o kollade in stillbilden på tv:n o såg där en kvinna bli tagen bakifrån, samtidigt flyttade de undan mina analkulor från soffdynan o frågade lite lätt generat ? kommer vi möjligtvis o stör?
- Nej då det är bara trevligt med lite sällskap, svarade jag.
- Ni kanske vill hjälpa mig med det jag hade för mig? Sa jag o tittade lite snett åt bilden på tvskärmen.
- Det beror väl på vad du vill ha hjälp med, svarade en av killarna och log lite snett mot mig.
- Mmmm jag hade tänkt mig något åt detta hållet, log jag o satte igång tv:n igen.
Kvinnan på tv:n stönade högt o det fick killarnas kukar att växa sig hårda under deras jeans.
- Jasså du vill ha hjälp med detta, det ska vi väl kunna om du ber oss snällt, sa den blonda o började smeka sin kuk utanpå byxorna.
Jag satte mig på knä frmför honom och började dra ner gylfen på honom o där fick jag se den största kuk jag någonsin skådat, den var både lång och grov. Jag blev ordentligt kåt bara av att veta att jag skulle bli knullad av denna gigant bland kukar. Jag drog av killen hans byxor och tog kuken i min mun och började suga, den andre killen satte sig bredvid sin kompis i soffan o drog även han av sina byxor o även den kuken var stor o började växa mer o mer.
Jag sög deras kukar tills jag var alldeles bedövad i munnen, då bad de mig att lägga mig i soffan o där låg jag alldeles utelämnad åt dessa kåta hingstar. En av dem började slicka min redan blöta fitta o den andre började suga på mina styva bröstvårtor. Jag blev bara kåtare o kåtare o då började den ene sticka in analkulorna i mitt trånga arsle, en efter en åkte de in o till slut var alla inne o då drog han sakta ut dem en efter en ? ahhhhh mmmmmmm ddetttt äär ssåååå sköööönt, stönade jag mellan varje kula som åkte ur mig.
- Nu ska du bli ordentligt knullad av oss, förstått?
- Mmmmmm jjag ffförstår, svarade jag med en lätt darrning på rösten.
Den ena killen la sig på rygg i soffan o jag satte mig grensle o förde den stora stygga kuken in i min heta fitta o började rida honom, då drog den andra killen tag i mitt hår o bad mig sluta rida för jag skulle minsann vänta på klartecken på att få njuta till fullo. Han förde mig en bit fram så jag lutade med mina bröst i ansiktet på killen under mig, sen så kände jag hans styva lem mot mitt analhål o han började jucka in den o efter en tredje stöt var hela hans kuk inne i mig samtidigt som den andra knullade min kåta fitta.
- Ahhhhhhhhhhhh gguuuuuuuuuuud vvad ddet eeeeee skööööönt, mmmmmmmm ahhhhhhhhhhh ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrahhhhhhhhhhhhhh jaaaaaaaaaaaaaaa kkknuuuuuuuuuuulla mmmiiiiiiiiiiig hhhååååååååårdare ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhååååååååååårdare mmmmmmmmmmmmmmmmmm ssppppruuuuuuta mig i röööööven ahhhhhhhhhhhhhhhh ddet ggggåårrrr ffööööööör mmiiiiiig ahhhhhhh kkooooom iggeeeeeen kknnnnnnnnullllllla mmmmmiiiiiiig fffffortare.
Efter några ordentliga stötar så fick jag min belöning, deras sprut kom nästan samtidigt i mig (ett i fittan o det andra i arslet) och min orgasm kom också nästan i samma stund, o inte nog med det min orgasm var dessutom en fontänorgasm vilket gjorde att hela jag blev blöt av alla samlade safter. När killen drog sig ur mitt arsle och jag klev av killen i soffan så rann det sperma o fittsaft längs mina ben o kåtlukten var enorm inne på rummet. Killarna tackade för en trevlig stund o klädde sig o gick.
Detta var en otrolig kväll, skön på alla sätt o vis. Jag kan fortfarande få otroliga fontänorgasmer bara jag tänker på denna kväll.
Vill ni så kan ni som läser detta skriva några rader till mig och berätta vad ni skulle vilja göra med mig, vem vet vad som kan hända!

Inga kommentarer: