GRUPP6 med våra vänner….

Ewa:
Det är nyårsafton…..
det är du & jag, o ett par till.. vi bjuder på mat o dryck,,, vi blir
lite berusade, varma av alkoholen, det berättas historier... fräckisar,
vi pratar om sex... nån föreslår kortspel,, det börjar med vanlig
poker,, övergår till klädpoker,,, ena plagget efter det andra åker
av... när vi sitter i bara underkläderna säger du... nu när vi nästan e
nakna ,e de lika bra vi fortsätter inne i bastun... vi duschar av
oss, o ni killar sätter er högst upp,, o vi tjejer under er,, känner
dina händer på min nacke, axlar,, masserande,, det är så skönt... snart
känner jag ditt stånd i min nacke..... jag vänder mej om ..........
***************************************************

Erik:
Sneglar mot våra vänner………
Hon böjer nacken bakåt & Han böjer sig fram.
De möts i en hääärlig våt kyss....... ser ner hur du slickar mitt
ollon....mmmmm runkar mig saaakta.......härlig syn... lutar mig bakåt & njuter av din underbara behandling. Tittar på våra vänner som nu kommit till samma läge som oss.......
myyyycket bättre än porrfilm de här.......

***************************************************

Ewa:
så härligt att se andra ha 6 framför ögonen på oss.. det tänder mej så enormt... att se hans kuk så nära, och att slicka runt ditt ollon o på din kuk.... mmmmm..... håller handen runt roten nu o runkar lite lätt, medans hela kuken fyller min mun ... mmmm ...den smakar så gott... leker med tungan på strängen... suger in ollonet i munnen o runkar... du ber mej lugna ner mej, vill inte komma så snabbt.... du vill hjälpa mej nu... vi byter plats... du smeker mej längs benen... sneglar åt våra vänner, de ser på oss, o vi ler.. han har ett ordentligt stånd nu, o även dom byter plats... det nästan rinner ur min fitta nu, så blöt är jag ...
som om inte det skulle räcka tar du lite vatten o häller över min mage,
o låter det rinna ner till mitt underliv... du slickar i dej en del av
det..... ställer hinken med vatten mellan oss, så även våra vänner kan
leka med det... jag ser hur hon tar en skopa o häller över sin mage,
ser hur det rinner neråt, o hur han slickar i sej det.... blir sååå kåt
av att se dom göra samma sak som vi gör... dröjer inte länge till nu...
jag vill så gärna komma när du slickar... du för in ett finger i mej
... pullar sakta, når min G-punkt.... o slickar samtidigt..
åhhhhhhhhhhhh.... så skönt... brevid mej ser jag hur han reser sej upp
o är på väg in med sin kuk i henne......
*************************************

Erik:
Slickar dig saaakta & retsamt nu.......mmmm......du smakar så gott.
Märker du e nära nu....... slickar & kysser din mage & lår.
Fortfarande ett finger kvar i dig.
Tittar på när våra vänner knullar.......så läckert! Han retar henne
lite med ollonet för att sen köra in hela snabbt & hårt.......hon skriker ut sin lust........slickar din klitta igen tills de går för dig........
mmmmm......så blött & härligt.........vi kysser varann & tittar
vidare på vännerna..........mmmmm......plötsligt säger Han:
kom & va med oss......................
****************************************************

Ewa:
vi har alltid pratat om att ha sex med andra, så när Han förslår att
vi ska ansluta oss till dom, så ler vi båda åt varann, o nickar... Han
drar ut sin kuk ur henne, o ni byter plats... Hon tar din kuk o börjar
smeka den... Du är riktigt kåt nu o vill gärna knulla henne medsamma,
hon ställer sej på alla 4 o du kör sakta in kuken bakifrån... hon
skriker högt efter mer.... o du knullar henne hårt, hårt... Jag blir så
kåt av att se er, så jag ber Honom att knulla mej oxå.. flyttar ut lite
på bänken så han kan komma in framifrån... han tar mina ber o lägger
upp dom på hans axlar, o sakta kör han in sin kuk i mej... långt in når
den.... o samtidigt masseras min klitta, av hans juck... hela tiden har
vi ögonkontakt med varann... det är härligt se dej njuta så... o jag
ser att du är nära nu...Hon skriker högt när hon kommer.... du drar ut
kuken o sprutar på hennes rygg... av den synen dröjer inte länge tills
jag kommer...o jag känner hur hans kuk späns o han sprutar mej full....
wow vilken upplevelse...
men nu börjar det bli för varmt i bastun, så jag förslår att vi ska
krypa ner i bubbelpoolen o svalka av oss där. Vi går ut i relaxrummet,
duschar av oss, o kryper ner i poolen,, du sätter på bubblorna.. o snart
känns det behagligt runt omkring oss...
*********************************************************


Erik:
Vi sitter & slappar & myser i bubbelpoolen. Tar en öl.......känner
din hand på mitt lår& kuken reagerar nästan genast....... mmmmmm...... känner nu en hand på andra låret. Hon har smygit fram till oss & vill va med........Jag kysser dig hett...... du börjar runka mig sakta & hon smeker min pung….. Samtidigt har Han börjat smeka dig på brösten.....Jag sätter mig på poolkanten & ber er fortsätta.......åååå vilken härlig syn..... två kåta munnar kysser, suger & slickar min kuk & pung........nu har han börjat pulla dig........ser hur kåt du e & jag ler........upphetsande se dig njuta med en annan man...........Han retar dig med ollonet innan han hårt & snabbt börjar knulla dig bakifrån...........du fortsätter suga mig...
Hon kysser mig, slickar & kysser mig på bröstet.......... .mmmmmm........sååååå skööönt
**************************************************


Ewa:
såååå skönt att sitta poolen... känna bubblorna omkring kroppen ,
smeka varann under vattnet... ställer mej på alal 4 framför dej o suger
o smeker din sköna kuk, o samtidiga kommer Han bakom mej o för in sin
kuk i mej...... vattnet skvalpar omkring våra underliv, o han knullar
mej i takt till vågorna som bildas......åhhhhh njuter såååååå......
ser hur Hon smeker o kysser din bröstkorg, , hals, nafsar i ditt
öra, pussar dej på munnen, o du besvarar med en djup tungkyss... sen
reser hon sej upp o ställer sej gränsle över ditt ansikte... sakta
sänker hon sej ner, så din mun når hennes underliv....
**************************************************

Erik:
Slickar Henne sakta & retsamt....... hon stönar högt....mmmmm.....
känner din härliga tunga runt ollonet. Suger in hennes klitta.....
Smeker hennes höfter & lår.
Känner du slutat suga & runkar istället. Förstår varför när jag hör
dina höga stön.
Så upphetsande höra dig njuta med en annan........åååååå......juckar
nu med tungan i hennes blöta fitta.......hon juckar emot & skriker
högt när det går för henne.........känner jag e nära nu åxo........
åååååå.......mmmmm......du märker det & tar mig åter i munnen........
mmmm.......sprutar dig i munnen samtidigt som Han sprutar i dig.......
ååååååå
**********************************************************

Ewa:
Åhhhhhhhhhhh .. så härligt att känna hur 2 män kommer samtidigt i mej…
Vi samlas åter i poolen o bara ligger där o kopplar av, i bubblorna.... alldeles utmattade, allihopa… tar en öl var, o skålar på att det här var det bästa vi gjort, och att det kommer att bli många fler såna här träffar framöver…..men ännu är inte denna kvällen över..
men vad som händer sen, får ni som vill, läsa en annan gång.....
**********************************************

Inga kommentarer: