Kittlingsdominans

Vår första kittlingslek:
Du och jag sitter och spelar ett kortspel och både du och jag vet redan innan, att jag brukar vinna så du kommer att
förlora, Marie. Vi har också bestämt att den som vinner får utdela någon form av bestraffning på den andra personen
och hur mycket, hur länge osv som det straffet ska forgår, beror på hur den som förlorar beter sig.

När du sedan har förlorat i kortspelet, säger jag till dej att jag bara vill göra en liten provkittlingen på dej ikväll men att jag kräver att
du verkligen är stilla och tyst under denna provkittling. Om du inte är det kan det hända att jag blir tvungen att straffa dej hårdare.
Provkittlingen kommer bara att vara i 2 minuter.

Jag ber dej snällt och stilla att ta av dej sockorna och sedan placera dina bägge fötter i mitt knä. Jag talar åter om reglerna för dej, Marie, att vara stilla med fötterna och kroppen och vara helt tyst också under dessa, blott 2 minuter.
Du får också redan nu veta att om du inte kommer att lyda den enkla regel (stilla och tyst), kommer detta att innebära att jag har
rätt att kittla dej under 2 timmar på vilket vis jag vill.

Jag ser att du blir lite nervös och pirrig, jag kan också se en viss sexuell upphetsning hos dej, när du märker att jag blir lite mera
bestämd i mitt sätt och tittar också lite strängt på dej.

Du tar sakta av dej dina sockor från fötterna, sensuellt och lite nervöst, och placerar dem sedan sakta och försiktigt i mitt knä.
Du ber mej sedan att "Snälla Karl, killa mej inte för mycket under fötterna!" Du vet självklart att detta inte hjälper utan att det istället kommer att tända mej extra att verkligen plåga och pina dina bägge fötter med kittling så mycket jag kan under dessa två minuter.
Jag kan också se att ditt bedjande tänder dej själv också, du blir mer och mer undergiven dessto längre leken fortsätter.

Jag lägger mina fingertoppar en liten bit upp på ditt smalben och använder bara pekfingrarna och kittlar dej bara sakta, nuddande ner för benet. Du kniper med munnen, nästan biter dej i läppen, ser att dina kittlingsreaktioner mer och mer tar överhand. Sedan tar jag och låter pekfingret kittla sidan på foten och slutligen börjar jag killa dej under fötterna. Uppe vid tårna, på tramdynan, under foten och hälen.
Du klarar det inte, rycker bort fötterna från mitt knä, börjar skratta och fnittra och du förstår att du inte klarade av det.

"Förlåt Karl, jag kunde inte, gjorde mitt bästa, måste du fortsätta killa mej mera nu, jag är så kittlig idag, kan inte vara stilla!"

"Det var dumt gjort Marie. "Vet du något sätt som jag skulle kunna få dej att vara stilla när jag killar, kittlar och retar dej, Marie?"
Du tittar nervöst på mej, ser att kåtheten kommer fram hos dej, sedan säger du tyst och med blicken sänkt; "Du kan ju binda mej hjälplös, Karl, så jag inte kan röra mej, inte kan kränga bort med kroppen eller fötterna, så jag är tvungen att känna kittlingen så mycket som möjligt."

Jag ger dej en order att genast gå och lägga dej på sängen Marie, på rygg. Dina händer ska du hålla mot sänggaveln, bakom dej, så ska du ligga och vänta där på mej, Marie. Under tiden går jag och hämtar lite kittlingsredskap, en fjäder (fasanfjäder), en pensel samt också vita mjuka bomullsrep. Jag ser hur du sväljer hårt, blir röd om kinderna, börjar rodna och att pirrigheten ökar hos dej.

Jag sätter mej jämte den och tar din vänstra hand och binder sakta och omsorgsfullt fast den i sänggavlen. Gör likadant med den högra.
"Kan du komma loss, Marie?". Du provar några gånger men inser att dina händer är fast i sänggaveln och dina känsliga armhålor är helt öppna och oskyddade för ev. kommande kittling. "Nej, Karl, jag kommer ingenstans nu, jag kan inte röra mej mycket alls och kan inte skydda mej om du väljer att killa mej nu, Karl." Dina ögon blir blanka och du fuktar dina läpparna, när du säger detta till mej, upphetsningen tilltar.

Jag sätter mej jämte dej och tar fjädern och börjar sakta, retfullt och nuddande att killa dej på halsen, hakan, upp mot munnen, läpparna, överläppen (fram och tillbaka), lite in i näsborrarna, kring och i öronen. Det är en hemsk plåga för dej, Marie, du svänger med huvudet, fnittrar och skrattar oavbrutet och ber mej efter c:a 30 sekunder att sluta. "Men då måste jag ge dej nya straff Marie, förstår du det?"
"Ja, bara du slutar", gnyr du. Jag bestämmer att du inte längre får ha din topp på dej (du har ingen bh från början), så jag tar av den och binder sedan fast händerna igen i gavlen.

Sedan lägger jag ifrån mej fjädern och sätter mej grensel över dej. Låter mina fingertoppar väldigt lätt nudda dej på magen, naveln, midjan (lite hårdare), sedan lätt igen upp på sidan av kroppen, upp under armarna och sedan cirklar fingertopparna runt, runt utanpå armhålan. "Snälla Karl, inte armhålan, vad som helst men inte mina killiga armhålor." "Bara lite Marie, jag vill pina dej en stund där", säger jag medan fingertopparna väldigt sakta glider in i dina oskyddade armhålor. Reaktionen kommer direkt och dina skratt blir höga och jag hör också hur du lider när fingetopparna dansar inne i dina sköna, känsliga och helt öppna armhålor. Samtidigt kränger du med kroppen det lilla som det går under mej och efter en stund ber du igen att jag ska sluta. "Lite till Marie, snart är det klart", säger jag till dej samtidigt som jag ler lite. Dina skratt har blivit mer gnyenden och jag hör att kittlingen av din överkropp, sprider sig nedåt på ett konstigt sätt.

Jag slutar och de 2 minuter som jag kittlat dej på överkroppen, varav 20 sekunder i armhålan, varit som en evighet för dej.

Jag sätter mej nere vid dina fötter, binder ihop dem och också fast i sänggavln där nere. Binder sedan också ihop dina stortår, så du inte längre kan "gömma" fötterna under varandra. Börja sakta, killa dej på ovansidan av foten, sidorna sedan under fötterna. Kittlingen är enorm och du börjar nästan skratta innan jag nuddar dej under fötterna, bara av vetskapen att du kommer att bli killad under fötterna,
framkallar skratt och att du kränger med fötterna så gott det går. Det är underbart att se två små fötter som gör allt för att undvika kittlingen, men som sitter fast, nästan som i ett skruvstäd. "Snälla Karl, jag vill att du inte killar mej för mycket under fötterna, du vet hur det pinar mej med kittling just där". "Jag vet och jag älskar det, Marie", säger jag samtidigt som jag låter mina fingertoppar nudda dej mer och mer under fötter. Du nästan hyperventilerar och gnyr och skrattar om vartannat och jag känner också hur din upphetsning stegras.
Efter 2 minuter slutar jag at killa dina fötter.

Din kropp blänker nu av svett och den sexuella stegring hos dej har tydligt ökat.
Allt du säger nu låter både sensuellt men också undergivet och ditt underliv har börjat kränga på ett sätt som jag vet betyder att du är ordentlig kåt, Marie. Detta tänker jag nu dra nytta utav.

Jag säger åt dej igen att denna olydnad kräver mer straff, så jag tar nu tag i din korta kjol och drar den sakta, retfullt uppåt.
Blottar dina lår, insidan av låren, ser dina vita trosor komma fram. Tar nu helt av dej din kjol och binder sedan dina ben isär, i varsin sängstolpe. Nu ligger du hjälplöst bunden, Marie, i bara dina trosor och benen bunda brett isär. Jag ser en våt fläck på trosan mellan dina ben och jag förstår att du har blivit mycket upphetsad av kittlingsleken.

Jag tar nu fram den kittlig penseln och börjar sakta killa dej på låren, insidan av låren, runt troskanten och sedan mitt på trosan, på den våta fläcken. Jag låter penseln följa fram och tillbaka där jag kan skymta din springa och jag hör hur dina andetag blir tyngre, dina ögon blankare och blankare och du gnyr nu så underbart vid varje penseldrag.

Samtidigt vill jag nu killa dej lite också, så jag låter min andra hand varierat killa dina armhålor och dina fötter. Du vet inte längre om du ska skratta eller gny, är det kittling eller är det erotisk stimulering som du ska reagera på. Du börja kränga mer och mer med kroppen och du slänger med huvudt fram och tillbaka.

Du ber att få slippa kittlingen och jag låter dej också göra det efter en liten stunds extra kittling.

Jag lägger ifrån mej penseln, drar isär troskanten, låter min mun leta upp ditt sköte och din clitoris.
Pussar dit sköte sakta och lätt, tungan vibrerar på din clitoris och jag hör att du nu är några sekunder från din efterlängtade och välförtjänta orgasm. Jag låter tungan och läpparna stanna till någon sekund extra på clitorisen, samtidigt som jag åter kittlar din högra armhålan lätt, mycket lätt men acks så effektivt.

Det blir för mycket för dej, du skriker ut din kittlingsorgasm, ditt underliv skakar av sammandragningar och det kommer tårar från dina ögon. Skakningen fortplantar sig till hela kroppen och jag känner att din orgasm får dej nästan svimma av en liten stund.

Under tiden har jag bunit upp repen och när du slutligen kommer till sans är du alldeles våt på hela kroppen.

Du klär hastigt av mej mina kläder, sätter dej på mej och rider mej till din andra orgasm.

Vi somnar i varandras armar.

Inga kommentarer: