Töntarna

Jag och min flickvän Carro hade länge funderat och fantiserat om gruppsex med fler än en extra kille, vi har en annons ute på nätet där vi söker extra killar för att ge min kära flickvän en riktig sexupplevelse. Carro och jag träffades som väldigt unga så hennes samling av sexpartners var mager, hon har egentligen bara haft sex med en kille innan vi träffades. Vi är i 30 årsåldern men väldigt utvecklade när det gäller sex tillsammans.

Vi har fått väldigt många svar från ensamma killar men när det har kommit på tal att vi vill ha fler samtidigt har det inte blivit mer en massa mejlande fram och tillbaka utan resultat. Men den här lördagen kom det ett mejl från ett gäng grabbar som satt och för festade och kollade runt på sex -dejtingsidan där vår annons ligger. Det visade sig att det var tre killar i vår ålder som bodde på rätt sida stan. Dom var klart sugna på att få knulla min tjej, samtidigt som jag skulle få filma det hela. Så här i efterhand skulle vi ha bet dom skicka ett kort på sig för döm om vår förvåning när det stod tre ”datanördar” i vår hall och såg ut som om dom var oskulder alla tre och vi hade inte heller frågat om hur utrustade dom var mellan benen.

Jag såg direkt att dom själva blev förvånade ut när Carro kom ut i hallen bara iförd trosor och med hennes stora bröst gungande mitt framför ögonen på töntarna. Grabbarna fick imma på glasögonen av upphetsning när dom såg min snygga tjej, killarna såg en aning tveksamma ut men frågade artigt om vi verkligen var intresserade av att låta dom knulla carro. Vi skrattade båda två och bjöd artigt in dom i vårt vardagsrum, blygt satte sig alla tre killar bredvid varandra i vår hörnsoffa och klart var att den kaxiga ton dom haft när dom mejlat oss var bortblåst. Jag frågade om dom ville ha något att dricka, alla tre nickade utan att säga ett ord. Jag gick ut i köket och hämtade var sig glas och blandade en riktigt stark grogg till grabbarna, när jag kom tillbaka ut i vardagsrummet hade killarna börjat prata med min tjej. Efter ett tag när groggarna gjort sitt började grabbarna slappna av lite mer, Carro ställde sig upp framför killarna och tog av sig trosorna så att hennes underbara fitta blottades för killarna, hon log och sa att nu är det eran tur och visa mig vad ni har att erbjuda henne.

Fumlande började killarna att knäppa upp gylfarna och sittande med byxorna nere vid knäna blottade sina kukar. Min tjej log förvånat när hon fick se att töntarna faktiskt hade rätt stora kukar, en av killarna hade en riktigt lång kuk men smalare än dom två andras. Ingen av kukarna hade börjat resa sig så jag skyndade efter videokameran för att få bild på hela akten som kanske skulle bli av. Carro sa till grabbarna att hon skulle hjälpa till att få dom att växa till och att den som först får upp sin kuk i fullt knullbart tillstånd skulle få knulla henne först. Killarna började frenetiskt runka upp sina kukar killen med den långa kuken fick först fart på sin kuk, carro log mot honom och sa att det ser ut som att du blir först att få trycka in sin kuk i henne. Snart hade samtliga tre killar fått upp kukarna i knullskick, Carro frågade hur dom ville ha det, en av killarna sa att han gärna knullade henne ensam i sängen utan kameran, min tjej tittade på mig och frågade om det var okej för mig, jag svarade att det är klart att grabben ska få knulla dig ensam om han är blyg. De andra två killarna var mer oblyga och sa att dom gärna gav henne kuk samtidigt. Carro tog den blyge killen i handen och ledde in honom i vårt sovrum medan jag satt på en porr rulle för att hålla killarna underhållna medan min tjej knullade ”blyger” i vår säng. Jag gläntade på vår sovrumsdörr för att se hur det gick för dom, killen hade lagt sig på sängen och Carro hade börjat sin slick massage ner mot hans kuk. När hon närmade sig kuken hade blyger redan börjat andas häftigt och jag förstod att det kanske var första gången han skulle få stoppa in kuken i en mun på en tjej, när Carro först efter att ha blåst kallt på hans ollon snabbt sög i sig hans kuk kunne killen inte hålla igen utan stönade till högt, killarna i soffan tittade på varandra och sa att nu hör vi att han är inne i henne. Jag följde min tjejs behandling av blygers kuk, killen började rycka mistänkligt med rumpan och Carro förstod att han skulle komma om hon fortsatte. Killen såg förskräckt ut nar hon slutade att suga honom, Carro sa att han måste hålla igen tills att hon fått komma först. Carro beordrade killen att slicka henne, killen flyttade sig vilset ner mellan hennes ben men stannade med ansiktet cirka 10 centimeter från hennes fitta. Carro tog tag med båda händerna om hans huvud och tryckte ner ansiktet mot hennes fitta, killen började försiktigt att slicka henne i slidöppningen, efter ett tag förstod Carro att han inte visste att han skulle slicka på hennes klitoris. Hon särade på sina blygläppar och talade om för tönten att det är det lilla bäret som du ska slicka på och du slutar inte innan jag säger till. Killen var tvungen att ta av sig glasögonen och fortsatte att slicka min tjej, nu märkte killen att hon njöt och för att hon skulle få honom att förstå det, sa hon till honom att nu gör du det riktigt skönt för mig. Killen lyfte upp ansiktet för att ta luft men det störde Carro så hon höll nu i hans huvud så att han inte släppte hennes klitoris. Åhhh nu kommer jag snart ropade Carro, tönten fortsatte frenetiskt att slicka henne tills att hon närmade sig sin första orgasm för kvällen. Carro sa åt killen att snabbt komma upp och stoppa in sin kuk i henne, killen såg ut som ett barn på julafton när han förstod att han nu äntligen skulle få knulla henne.

Killen kröp upp mot henne, Carro greppade hans kuk och förde snabbt in den i henns blöta varma fitta. Åhhh vad varmt det var i dig sa killen som om att det verkligen var första gången han trängt in i en fitta. Carro sa till honom att nu skulle han knulla henne utan uppehåll tills att hon kom, efter några sekunder såg killen olycklig ut och sa förvånat att nu kommer jag att spruta i dig, Carro gjorde några snabba motjuck och förstod att hon inte skulle hinna med killen och det var mycket riktigt blyger krampade till och sprutade hejdlöst i min tjej som sa till honom att fortsätta att knulla henne och efter en stund drog hon upp benen runt hans midja och skälvde i en lång orgasm samtidigt som hon tog tag runt hans huvud och gav honom en djup kyss samtidigt som hon vibrerade av njutningen hon precis fått av tönten. När hon väl släppt taget om killen, frågade hon om han var nöjd med samlaget, tönten nickade och såg generad ut. Han frågade min tjej blygt om hon tyckte att han var skön att knulla med, Carro svarade med ett leende att det var helt okej men att han skulle behöva några lektioner innan han var full lärd. Efter en stund sa Carro till killen att det var okej nu om du vill dra utt kuken ur mig, oj sa killen, jag tänkte att du ville ha den kvar en stund men jag tar ut den nu. Carro skrattade och sa att han kunde få vara kvar en stund om han ville och om jag inte misstar mig känns det som om den börjar växa igen, killen nickar och säger generat att det är så skönt att vara i dig, va bra svarar Carro. Då kanske du kan komma en gång till i mig. Ja, jag tror det svara tönten. Men nu ska jag njuta med dina kompisar först, killen drog ut sin hårda kuk och jag såg hur hans sperma rann mellan min tjejs skinkor, oj det var en ordentlig sats du kom med i mig. Killen log med en liten belåten min och sa att han ofta får ut mycket sperma när han runkar, Carro kunde nu inte låta bli att fråga honom om det var första gången han knullade. Han svarade skamset att så var det och han var inte 25 år heller utan bara 21 men han trodde inte att vi skulle vara intresserade om dom sagt sin riktiga ålder. Han sa att han också trodde att dom andra kompisarna inte heller hade knullat förut. Carro såg lycklig ut och sa förtjust att då kommer jag att ta tre oskulder på en och samma dag. När blyger skulle gå ut till vardagsrummet igen skyndade jag mig tillbaka i soffan för att killen inte skulle se att jag följt hans väg till att tappa oskulden. Han tittade skamset på mig när jag frågade om det var skönt, han nickade och satte sig bredvid kompisarna igen som nu blivit rejält kåta av att höra när killen just knullat min tjej.

Nu ni grabbar ska ni äntligen få knulla mig sa Carro med en kåt blick, Carro frågade vem av dom som ville knulla henne i analen, för nu ville hon bli fylld i alla tre hålen. Samtliga killar räckte upp handen och det såg ut som en skolklass som ivrigt ville ge läraren rätt svar på en lätt fråga. Jag kunde inte annat än att skratta åt töntarna som satt i vår soffa som skulle få knulla för första gången. Vi bestämde att den långkukade kille med den smala kuken skulle få knulla min tjej i analen men hon lovade att han innan skulle få känna på hur det känns att knulla hennes fitta. Hon drog bort bordet framför soffan och satte sig på knä framför grabbarna, hon började att suga killen i mitten och samtidigt runka dom två andra. Det var en upphetsande syn att se henne runka och suga tre oskulder och jag såg att Carro inte var helt missnöjd hon heller, hon tog ut kuken ur munnen och sa att det är ju en fördel med er och det är att ni säker är helt friska i era kukar efter som ni är oskulder alla tre, dom två oknullade killarna sa nästan i kör, har han Torbjörn sagt det? Jepp, skrattar Carro till. Hon fortsätter nu med den sista killens kuk som inte fått känna hennes värme i munnen omkring sin kuk. Efter att värmt upp sista killens kuk ordentligt ställer sig hon upp och säger till killarna att komma med henne, töntarna följer villigt efter Carro som tar med dom in i köket. Där lägger sig hon på vårt matbord, jag går efter med kamerastativet och riktar in kameran så att jag får en bra vinkel mitt över Carros fitta. Hon särar på benen och ber grabbarna att ställa sig på rad och gå fram en och en och knulla henne, först ut i raden var killen med den långa kuken som redan sprutat i Carro. Jag får en bra bild på när han sakta tränger in mellan hennes blygläppar, jag blir kåt av att se min tjej få in den långa kuken, den är klart längre än min egen kuk. Carro masserar sina bröstvårtor när killen knullar henne allt snabbare och med fulla drag, jag ser hur hennes blygläppar omsluter hans kuk när han sakta för kuken in och ut i hennes blöta fitta. Carro säger till honom att flytta på sig så att nästa kille får tränga in i henne, hon tittar på killen som är på väg in i hennes fitta men säger åt honom att vänta, hon vill se den andres kuk först så att den med minst får komma in först, hon vill inte att hon skall bli uttöjd, för då kommer siste man få för stort hål. Carro säger till mig att ta fram min kuk så hon får se vem som skall knulla henne först, jag kränger av mig byxorna och släpper ut min kuk som inte är större än de två andra grabbarnas. Okej älskling säger hon till mig, det ser ut som du är näste man att knulla mig. Carro runkar nu killen som precis knullat henne för att han inte skall tappa ståndet, jag är nu så kåt av situationen att jag tar det lugnt när jag tränger in i min tjej. Hon stönar till och säger att det här känns bekant, Carro flyttarsig så att hon nu ligger på tvären över bordet så att hon kan komma åt att suga en kille också samtidigt som hon blir knullad. Vi går runt henne till olika stationer, jag lämnar nu plats åt nästa hingst och jag går fram till hennes hand som nu runkar mig och hon har nu första killens kuk i munnen. Jag ser att Carro njuter ordentligt av behandlingen hon får av oss alla fyra killar.

När alla har gått varvet runt, säger Carro att det är dags att fylla alla hålen samtidigt men hon vill att vi skall mjuka upp hennes analhål först. Jag slickar på mitt finger och börjar med cirkulerande små rörelser smeka hennes analöppning, jag för sakta in fingret för att sedan pressa in ytterligare ett. Jag handknullar henne nu och jag känner att det är dags att någon av oss trycker in en kuk i hennes anal. Jag går efter glidmedel i badrummet när jag kommer tillbaka står ”långsnopp” och försöker pressa in sin kuk i analen på min tjej men det ser trångt ut, han har knappt fått in halva ollonet. Jag ber honom att backa ut så att jag kommer åt att smörja in hennes analhål. Carro smeker sig själv under tiden vi förbereder hennes stjärthål, jag ber ”långsnopp” att göra ett nytt försök och tränga in i hennes stjärt. Han gnider med hårt tryck ollonet runt hålet och nu går det bra mycket lättare och hans kuk glider nu sakta in i min tjejs stjärt.

Efter en stund frågar försiktigt de andra töntarna om de också får pröva att knulla Carro i stjärten. När alla fått prövat att stoppa in sina kukar i Carros anal börjar stjärthålet bli stort nog för att klara av en bubbelmacka. Vi förflyttar oss in i sovrummet där Carro lägger sig till rätta så att vi kommer åt hennes alla hål, jag går efter kameran och när jag kommer in i sovrummet igen ser jag hur långsnopp har lagt sig på min tjej och knullar henne frenetiskt samtidigt som hon fått en kuk i munnen. Jaså säger jag med ett leende, jag kan inte vända ryggen till innan ni ivrigt knullar min tjej igen. Töntarna tittar generat på mig och slutar med en gång, jag skrattar åt dom men ber dom fortsätta knulla henne medan jag riggar kameran igen. När jag nu fått kameran på plats, är det dags att placera ut alla på sina platser. Långsnopp får börja med att tränga in i Carros stjärt, min tjej sätter sig till rätta och styr in hans långa kuk i analen, hon rider honom några minuter för att stjärthålet skall töjas ordentligt. Där efter frågar jag dom andra grabbarna vem som vill knulla respektive bli avsugen, blyger ber att få knulla Carro och så blir det. Efter några misslyckade försök för blyger lyckas han äntligen få in sin kuk i Carro utan att långsnopp åker ur hennes stjärt av trycket.

Nu äntligen är alla på plats och vi kan äntligen få till ett riktigt gang bang, min tjej ser överlycklig ut men hon klagar lite över att det spänner i analen. Efter några minuter börjar hon äntligen med dom bekanta njutningsflämtningarna som jag mycket väl känner igen. Killarna har nu fått in rytmen och drar inte ut sina kukar så långt utan låter Carro bestämma takten så att alla kukar är kvar i henne. Killen som blir avsugen ser ut att vara i sjunde himlen och det hela ser så härligt ut. Det underbara är att min egen Carro njuter av dom tre ”töntkukarna” som tränger in i alla hennes tre hål. Carro smeker sin klitoris allt snabbare nu och av hennes flämtningar hör jag att hon är nära sin efterlängtade orgasm, hon får inte fram sitt vanliga stönande efter som hon har en kuk i munnen som munknullar henne häftigt, nu ser jag att killen som har kuken i min tjejs mun närmar sig finalen. Jag säger åt Carro att hon snart får en sats i munnen, hon tittar på mig och suger allt hårdare för att få killen att spruta henne i munnen samtidigt som hon får sin orgasm, jag försöker bakom kameran hålla koll på hur dom andra killarna i förhoppning om att alla skall få komma samtidigt med min tjej. Killen i hennes stjärt ser ut att behöva mer än dom andra två, innan jag hinner med stönar killen i Carros mun till och avstannar helt med sina juck i hennes mun och står nu och bara låter hans kuk pulsera ut sin varma sperma i min tjejs mun, Carro mumlar högt att hon kommer, hennes flämtningar gör att hon blåser ut killen sperma som nu rinner ner på hennes haka och ner på brösten.

Killen i hennes fitta kommer nästan i samma ögonblick, han juckar nu så hårt att långsnopp åker ur hennes stjärt och får svårt att komma in igen. Nu har killen i hennes mun dragit ut sin slaknande kuk och killen i hennes fitta pressar ut de sista dropparna och drar sig ur. Carro är alldeles vimmelkantig av att försöka hålla reda på att alla töntarna får det skönt. Hon frågar om alla har fått komma, långsnopp visar på sitt stånd och Carro vänder sig om och säger åt honom att knulla henne i stjärten, det har nu runnit sperma ner mot hennes anal så det går lätt och mjukt för honom att tränga in i hennes stjärt igen. Min tjej gör rejäla motjuck och det tar inte många minuter innan även långsnopp tömmer sin kuk på sperma i analen på min Carro. När han dragit sig ur hennes stjärt vänder sig hon på rygg igen och jag zoomar in en när bild på hennes fitta där det nu syns att det rinner kladdig sperma både från hennes anal och fitta, jag filmar även hennes lyckliga ansikte där det också syns att hon har sperma på hakan och halsen. Jag säger åt töntarna att ställa sig bredvid varandra och stoppa in sina kukar i munnen på Carro som en sjyst avslutning.

Killarna lämnade oss med ett leende och frågade innan dom gick om det var okej att förfesta fler gånger hos oss. carro log åt tötnarna och svarade att det får vi väl se om jag är på det humöret.

När vi stängt dörren efter grabbarna, såg vi på varanndra och brast ut i ett härligt skratt, fan vilka töntar sa Carro och jag kunnde bara hålla med men knulla kunde dom ju i alla fall sa min tjej till slut. Vi satte oss i soffan och spolade tillbaka filmen för att sedan titta igenom den. Bästa bilden var klart den då vi såg två kukar jobba in och ut i var sitt hål samtidigt samt när Carro kom samtidigt som hon fick en stor sperma sats i munnen.

Senare på kvällen fick vi ett sms från en av killarna, han frågade om det blev någon efterfest. Carro och jag tittade på varandra och bestämde oss för att skicka ett svar. Så här skrev vi……………..

Inga kommentarer: