Affärsresan

Jag är en tjej på 26 år och jag vill berätta om något som hände under en av mina otaliga affärsresor till Stockholm...
När jag hade installerat mig på hotellrummet, satte jag mig ned och gick igenom lite papper för att förberedda mig inför morgondagens arbete. Snart kände jag mig trött och gick och lade mig. Men hur jag än vred och vände på mig runt i sängen, kunde jag inte somna. En stark och torr martini skulle nog göra susèn, tänkte jag, steg upp och började klä på mej igen.
Plötsligt fick jag ett vilt anfall och lämnade underkläderna kvar. Iförd endast klänning och skor, helt naken under, åkte jag ned med hissen. Klänningens mjuka tyg fladdrade mot mina nakna ben, letade sig in mellan benen, efter ryggen mot min bakdel... En konstig, varm känsla spred sig i min kropp som ett slag berusning. Jag kände mig blottad och skamlös, blygdläpparna kändes svullna och en våt känsla spred sig mellan benen.
Väl framme i baren, beställde jag min drink och först när jag började läppja på drinken, liksom vaknade jag upp och märkte att baren var så gott som folktom. Efter ännu en drink, upptäckte jag att bartendern och hans medhjälpare började stänga.
Bartendern lade en nota på bardisken och talade om för mig att det var stängningsdags. Jag stirrade dumt på papperslappen, eftersom jag glömt pengar och handväskan när jag lämnade rummet.
- Jag har inga pengar sa jag idiotiskt. Kan du inte skriva upp det på min rumsnota?
- Tyvärr, det går inte, nya regler, beklagade han.
- Då får ni följa mig upp på rummet, där har jag pengarna, sa jag litet uppgivet.
De hade snart packat ihop och vi gick mot hissen. Medans jag gick där, framför dem , kom mina kåtkänslor plötsligt tillbaka med otrolig styrka och jag kunde inte låta bli att svänga extra med höfterna och inbilla mig att killarna åt mig med blikarna...
Den bekanta varma känslan spred sig som en löpeld genom kroppen, det susade i öronen och jag kände hur våt jag var mellan benen. Ansiktet hettade och som i trans gick jag mot rummet.
Något i mitt undermedvetna ropade en varning, men det var för sent. Sekunden senare vände jag mig mot killarna och min mun viskade ord, som aldrig skulle komma från mina läppar i normala fall.
- Kom in, jag vill älska med er, jag är så tänd....
De var med på noterna och snabbt var jag befriad från skor och klänning.
Naken slängde jag mig på sängen, skrevade med benen så mycket jag förmådde och bad om att få kuk. Inför mina ögon tog de av sig och blottade sina välformade penisar. Min upphetsning var total och jag vred mig jämrande på sängen, törstande efter deras kroppar, efter tillfredställelse.
Bartenderns nakna kropp sänkte sig över mig. Jag kände ett stort ollon mot min grotta och med en enda stöt fyllde han upp mig, en stöt som verkade gå upp mot halsen. Jag stönade till av smärta blandat med njutning. Hans grova organ gick som en pistong, in och ut i mig och min kropp gick i vågor för att möta hans kraftfulla juck. Aldrig har jag känt en sådant njutning.
En blixtrande men kort orgasm passerade och för ett ögonblick var jag helt borta. Hans penis drogs ur mig, en tomhet fyllde mig och jag bönade om mer.
Starka händer lyfte min kropp så att jag nu låg tvärs över sängen. Bartendern ställde sig på knä vid långsidan, lyfte mina ben på sina axlar, tog ett fast grepp om mina höfter och stötte sin penis djupt in i mig. Han älskade kraftfullt och krävande och snart svävade jag bort igen.
Medhjälparen, som hittils stått och tittat på, ställde sig nu vid mitt huvud, böjde min nacke snett bakåt och lät mig suga hans stenhårda kuk.
Två okända män gav mig allt. Jag var helt utlämnad åt dessa två och de kunde göra precis som de behagade. Jag njöt av min underlägsna position, skrek och stönade och bad om mer och mer. En ny orgasm skakade min kropp, samtidigt som bartendern nåde sin klimax. Han pumpade sperman i min fitta.
Jag visste knappt var jag var, men åter lyftes jag upp och den här gången placerades jag på alla fyra på golvet. Bartendern lade sig framför mig med sin nu halvslaka kuk och befallde mig att suga den, aldrig har jag kunnat tänka mig att suga en kuk, som just varit inne i mig.
Jag formligen slukade hans sperma och safter nedblötta kuk och suckade och stönade under tiden. Medhjälparen ställde sig bakom mig, smekte min svullna klitoris, tryckte på mitt ryggslut och tvingade mig att sjuta ut fittan ännu mer. Han började köra in kuken och snart knullade han med långa, njutningfyllda drag. händerna satt i ett fast grepp runt mina höfter.
Hans teknik var lite konstig. I stället för att jucka in och ut i mig, drog och knuffade han mig av och på sin penis. Mina bröst gungade, sjärten skakade ock skälvde för varje gång han var i botten. Bartenderns kuk började nu svälla i min mun, trots att jag hade svårt att hålla kvar den, så vildsint blev jag knullad.
När bartenderns kuk var hård, ställde han sig på knä framför mig, tog ett fast grepp om mitt huvud och trykte kuken mot mina läppar. Jag gapade stort och den försvann in i munnen.
Kärleksakten som följde gav mig orgasm efter orgasm. Jag stod där på alla fyra med ändan i vädret och huvudet uppböjt. Killarna stod helt stilla på knän och drog mig fram och tillbaka, spetsade mig om vartannat i munnen och fittan.
Jag var nära att svimmas av njutning. Det sista jag kommer ihåg var att min mun fylldes av sperma, som jag girigt svalde. Strax efter blev stöttarna allt kraftigare. Jag föll framlänges, någon stönade högt, min fitta kändes våt och rinnande. I nästa ögonblick blev allt dimmigt...
I den ställningen, på mage, med särade ben, vaknade jag. Hur jag kände mig då, kan inte beskrivas, men värre skamkänslor har jag aldrig upplevt.
Nu har det gått ganska långt tid sedan det hände och jag har börjat tänka på vad som hände, tänka och fantisera...
"En gång är ingen gång
- två gånger är..."

Inga kommentarer: